לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

הגשמת לי חלום..


זו הייתה תגובה למה שהוא כתב בעיתון מקומי של 'לבבות מחפשים' שהובילה למכתב מנומס ותגובה למה שהוא כתב, מה שנמשך כמה חודשים.  הם כתבו והגיבו. שניהם רצו ולא עשו דבר.  הרגש הראשון התגנב אליהם מבלי שירגישו כמעט.  מכתבים שבמהירות מדהימה הפכו לאינטימיים כל כך, חשפו צפונות לב ונשמה, חשפו את הרעב הגדול שמילא אותם בחסר.

 

בפגישה הראשונה הם דיברו שעות ואחר כך התנשקו באלכוב חשוך ליד היציאה.  בפגישה השנייה הם דיברו שעות ואחר כך, במכונית הם התנשקו ארוכות, הוא חשף את שדיה הגדולים, נגע בפטמות רגישות והיא מצצה לו כמו שלא מצצו לו אף פעם, אם כי לא הוא ולא היא גמרו.  בפגישה השלישית ם דיברו ודיברו, היא סיפרה לו על חייה בפרטים והוא דיבר פחות ויותר האזין, גומע את פניה החיים את הסיפורים.  באותה פגישה, בחניה לפני שנסעה הם התנשקו ונגעו והוא טבל בה אצבע והתענג על הניחוח העדין שהתירה בו לשעה קלה, כמו חלום שנמוג על קירבה צפוייה.

 

שלושה שבועות ארוכים עברו. הם ידעו שהפגישה הבאה בוא תבוא, פשוט לא הייתה להם ברירה.  הם נמשכו איש לרעותו בכבלים שהיו חזקים מכל מגבלה, לא שהיו מגבלות לשניהם, אולי רק לאחת.  באחת השיחות, הוא שאל אותה אם היא מעדיפה להיפגש ספונטאנית או שהכל יהיה מתוכנן, היא ענתה שעדיף מתוכנן כך לא ייקחו סיכון עם בעלה.  "יום רביעי" הוא אמר לה ונשימתה נעתקה. 

 

 

בכיסויי עיניים מחכה (היא כתבה)

 

בכיסויי עיניי אני מחכה

את מבטיי מסתירה

גופי ממתין, ציפייה דרוכה

שולח אותות של תשוקה

 

אתה עם עיניים בורקות

ידיים חמות חשופות

נכנס בדממה חרישית לחדרי

תאב לחוש את גופי

 

ידיים חוקרות ומלטפות

ידיים חמות ותאוות

גופי עירום ועריה לפניך

רוטט בתאווה אליך

 

התפשטות החום הבוער

כסירה נעה בים סוער

מעצימות את הלהט

מטריפות את הדעת

 

הבל נשימתך החמה

מזקיף פיטמה ברה

מרטיב ערווה גלויה

זו ממתינה בהכנעה סמויה.

 

 

זהו זה, היא חשבה "זה באמת יקרה סוף סוף, אני כל כך מקווה".  הוא המשיך והטיל עליה משימה, לקנות בגד קטן מתחרה לבנה, בגד שיכיל את שדיה ויציג אותם במלוא תפארתם.  בגד שירמוז על יופיו של גופה, אך יסתיר מעט, ויחשוף עוד פחות, בגד שיתאים לפגישה ראשונה.

 

היא כל כך התרגשה, זו פעם ראשונה שהיא מקבלת משימה ועוד כזו משימה, היא הלכה לכמה חנויות ולמרבה הפתעתה גילתה את העונג שבקניה שלפני הפגישה.  מבט אחד בפניה הקורנות, עיניה בורקות בהתרגשות של ציפייה והמוכרות מיד ניחשו שהיא קונה את הבגד 'לפגישה רומנטית', כפי שאמרה המוכרת בחנות המיוחסת ללבני נשים.  המוכרת ציינה בקנאה לא מוסתרת את שדיה הגדולים וגופה החטוב והציעה לה כמה סוגי חזיות, בייבי-דול ושאר אביזרים נשיים שקצר המקום לתארם.  בסופו של דבר היא בחרה בייבי-דול לבנה, מעוטרת תחרה, שהכילה אך בקושי את שדיה ובכותנת קצרה אף היא לבנה, בד משי חלק שצייר בעדינות מתאר פטמות על בד חלק.  הבד הנעים מגעו, מלטף את עורה, כמעט והתעלפה מהמגע הענוג.  חיטובי גופה נרמזים, מוצעים מבעד לבד השקוף שיותר גילה משכיסה. 

 

משהגיעה חזרה לביתה, ניצלה את הזמן שבעלה בהה בטלוויזיה ובמהירות מדדה את האוצרות שרכשה, מנסה לראות את עצמה בעיניו.. כפי שהוא יראה אותה מחר.  נכנסה לאמבטיה והתגלחה לכבודו, גילוח ממש מוקפד, שפתיה שם כבר נפוחות בציפייה, היא הייתה כל כך מגורה, כל כך מוכנה.

 

בבוקר, מיד משבעלה עזב, רועדת מהרגשות, לא יודעת למה לצפות, הכינה מעט אוכל במקרה והוא יהיה רעב כשיבוא.  אך משהוא בא, הוא היה רעב אך ורק לה.  הנשיקה הארוכה בכניסה, ידיו מהדקות אותה לגופו הותירה אותה חסרת נשימה, ברכיה פקות והיא לא יודעת איך מצאו את הדרך לחדר השינה שלה.   שם ניתקה ממנו וצעדה צעד אחד לאחור.  "אתה רוצה לראות את שקניתי עבורך?", שאלה אותו בלחישה נבוכה.  עיניו המחייכות היו כל התשובה שרצתה והיא דגמנה לו את הלבוש.  הערצתו לא ניתנה להסתרה, הוא התרגש ומשך אותה אליו.  הם טבעו בנשיקה, חלקי לבוש עפו לכל כיוון והם עירומים, נסערים, טועמים ומגלים איש ואישה.

 

הוא ירד וטעם אותה, מגרגר בהנאה לחלקת שפתיה והמתיקות שבה.  לשונו עברה ברפרוף על הדגדגן והיא, נשימתה נעתקה, ידה טסה וכיסתה את פיה, מגוננת, כחוששת מעוצמות ההנאה שלה.  הוא החדיר מעט את לשונו לתוכה והיא נאנחה ולחשה שמעולם לא חשה כזו תחושה. 

"תשגע אותי, תעשה לי כל מה שבא לך"

הוא לא ענה והמשיך לחקור כל פינה בערוותה, לשונו לרגעים עדינה ומרפרפת ולעיתים מכסה את כולה בקטיפה של עונג, עננה של תשוקה, עד כי ידיה נעות, אצבעות לופתות סדין בחוזקה, ירכיה עולות לפגוש את לשונו, לחוש את שפתיו.

 

הוא המשיך במה שנדמה כשעה ארוכה או דקה חטופה, היא לא ידעה את עצמה ורצתה ממנו עוד ועוד, כאילו הגאות שחשה בתוכה רק הדגישה את הריקנות שנחצבה במשך זמן כה רב.  הוא החליק למעלה, בלשונו מצייר קווים של תשוקה על חלקת עורה, מדליק בה נתיבים של אש ושל רגשות אהבה. היא רצתה אותו כפי שמזמן לא רצתה גבר, היא רצתה אותו בתוכה.  הוא ניסה לחדור אליה ומרוב התרגשות הוא לא היה זקור מספיק, היא ציחקקה "אתה מתרגש כמו היית בן שבע עשרי" אמרה ולקחה אותו לפיה, שאפה אותו לקרבה.  בשנייה הוא הזדקר ובעוד שנייה הוא החל להחליק לתוכה.

"את כל כך חמה, הכוס שלך לוהט ומטריף עלי את דעתי" לחש באוזנה " כל כך רטובה"

האגן שלו נצמד אליה הוא מילא אותה עד שלא הייתה יכולה לומר מילה רק נאנחה ועוד אנחה ושפתיו קרובות לשפתיה, נשיקה ונשימה, נשיקה ונשימה חטופה והיא כמעט ומתעלפת ופניו סמוקות והוא מביט בה.

 

הוא עצר לשנייה, גופו רועד "אני כל כך קרוב לגמור, את מטריפה עלי את דעתי".

היא הפצירה בו לגמור בתוכה, כל כך רצתה להרגיש אותו שופך בה את חיוניותו, להרגיש אותו הולם בה וטוען אותה לכדי שחרור מהמתח ששיגע אותו ואותה.

"אני רוצה עוד ממך" אמר לה בקול צרוד מתשוקה "אני רוצה עוד ועוד ממך, אני לא רוצה להפסיק אפילו לא לדקה" 

"הסתובבי מתוקה" אמר לה "אני רוצה לבוא אליך מאחור"

היא טסה, הסתובבה בשנייה, הוא חייך כשראה עד כמה היא רוצה, באיזו מהירות היא ממלאה כל הוראה.  היא הפנתה אליו ישבן מעוצב ובמרכזו שתי שפתיים סמוקות, נפוחות מתאווה, הוא אחז באיברו וכיוון אותו בינות השפתיים, עובר לאורכן, למעלה ולמטה נכנס מעט ויוצא ושוב מתגלגל על הדגדגן שלה, מענה אותה ולא חודר והיא לוחצת עצמה אליו.

תכניס אותו" היא התנשפה "אני כבר רוצה אותו בתוכי.." התחננה.

 

הוא נכנס לאיטו, בזרועותיו, נשען עליה בחוזקה וננעץ בה עד שהרגישה שמילא כל פינה בה, היא דחפה עצמה כנגדו, והא הלם בה והיא בו עד כי לא יכולים היו השניים להחיל את עצמם ונפלו על המיטה לכבוש חזרה נשימה מוטרפת מתשוקה ואהבה.

 

חזהו עולה ויורד בעוצמה פניו היפים רגועים לשנייה ועיניו בוערות, מביטות בה.

"אולי תראי לי גם את הלבוש השני שקנית"

היא זינקה מהמיטה ויצאה מהחדר בסערה רק על מנת לחזור תוך רגע, עומדת במפתן כאשר האור מאחור משרטט את יפי עירומה המרומז באריג העדין השקוף למחצה.  הוא התענג על המראה והיא נעה, שדיה הכבדים התנודדו מצד לצד, החיכוך עם האריג משיי מזקיר את פטמותיה הרגישות עד כי נדמו לשני כידונים קטנים המכוונים אליו.

 

"אם לא תפסיקי לנוע כך" אמר לה בקול צרוד "אבוא אליך, אכופף אותך ואקח אותך מאחור בדיוק כך.."

היא המשיכה לנוע והוא זינק מהמיטה, הוריד את החוטיני לברכיה, כופף אותה קדימה וחדר אליה באבחה אחת מהירה, חדר אליה, מילא אותה ועצר צמוד אליה עד כמה שאפשר.  נשימתה נעתקה, ושוב היא מתחננת שימשיך, שיענג אותה, שיטריף עליה את דעתה והוא נענה עד כי כבר לא יכול היה, ליבו רונן, נשימתו נעתקה והוא כל כך רצה לגמור אך גם רצה אותה עוד ועוד עד שחייב היה לנוח מעט ונפל ממנה ושכב על גבו, מתנשם במהירות וחובק אותה אליו, מהדק את גופה הנפלא לגופו.

 

מתנשם הוא אמר לה שהיא פשוט מטריפה אותו, הוא מרגיש רצון עז, צורך אדיר להיות בה עוד ועוד, כל הזמן לחוש אותה סביבו, בתוכה, בתוכו ונשק לה ארוכות אחת מאותן נשיקות מופלאות שהיו רק שלהם.  היא ניתקה בעדינות משפתיו והחלה לטעום אותו לאט לאט, מלקקת צוואר, פטמה רגישה והוא נאנח, כל כך טוב לו, כל כך הוא מסופק ומרוגש כאחד.  היא החליקה עוד מטה, מנשקת, מלקקת וטעמת את ביטנו, את ירכיו החסונות.  שדיה חובקים את רגליו, מציתים בו אש יוקדת שהרעידה אותו, עד שלקחה אותו לפיה, מכילה כמעט את כולו.  הוא עצר לרגע את נשימתו, כמו הלם שחש מעוצמת העונג, וכשנשף, נאנח ארוכות, חש מרחף כאילו הוא על ענן של עונג צרוף והיא מצצה אותו כפי שמעולם לא הרגיש, מציצה אלוהית של אלילה בשר ודם.

 

 

מימשת לי חלום שטרם חלמתי (היא כתבה)

 

אל מול האופק

בין שמים לארץ

אבדנו בנשיקה

החסרנו נשימה

התחברנו, התמזגנו

והיינו לאחד

 

מימשת לי חלום...

 

 

נכתב על ידי , 4/5/2007 08:09   בקטגוריות ארוטיקה, אהבות וזיונים  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)