לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

יושבת עליי עירומה


 הייתי מת להיות איתך ממש עכשיו. מממ... עכשיו עשיתי הפסקה, צילמתי את עצמי בעיני רוחי כך כאילו הייתי המצלמה הנסתרת שלך.  את רואה את התשוקה שלי אליך ניבטת בעיניים, בשפתיים הנשלחות אליך כמעט ומנשקות..  את רואה את התאווה שלי אליך.. אוף איך הייתי רוצה להרגיש את הרגליים שלך כרוכות סביבי, את הידיים שלך אוחזות במותניי כשאני נע, דש בתוכך ואת מגלגלת עינייך למעלה ממוקדת בעונג שאנו יוצרים, מביטה בי במבט הזה שלך שמביא אותי להתרוממות ולא רק ברוח.  אני נושם עמוקות בניסיון נואל להירגע אך ללא הועיל.  הריח שלך פתאום כל כך מוחשי בזיכרוני, הריח העדין הזה, כמעט ולא נתפס, מרחף בשלהי התודעה שלי ורק מעורר את כל המערכים הנכונים, מתאים לי,כל כך מושלם, כה מרגש ועדין, מגרה ומעורר.

 

מה יהיה עם הפרידות הללו, מה עם המרחקים שגם כשהם כל כך קרובים ואת ממש לידי.. אם את לא ממש איתי. זה מרגיש כבגלות, שוחר את עיר האלוהים, נרדף במרחקים מארץ מולדת.  את מאהבת מולדת שלי, את שאיתך נוצרתי מחדש, צמחתי למה שאני, את המופלאה בנשים, את החלק השני שלי.  אני כבר לא יכול להכיל את הפרידות הללו, לא יכול לסבול את הימים, אף לא את השעות ואפילו לא את השניות לפני שאני נוגע בך, אפילו אותם חלקיקי שניות.. מוציאים אותי מדעתי.  רק כשאני נוגע, נמצא עמוק בתוכך או אפילו בשנייה שקווצת שערך לוטפת את אצבעי הקטנה, רק אז אני נרגע מהתשוקה המטורפת לך.  רק אז אני מביט בך כשואב אותך אליי פנימה, לכבות את שריפת הגעגועים, את הרצון שחזק ממני להיות איתך ובך.

כל כך הייתי רוצה לראות אותך יושבת עליי עירומה, פתוחה, נוטפת ומרוגשת עולה ויורדת בריגושים מטורפים של שנינו.  הוורוד הרטוב והמקסים הזה שאני ניצב בו בתוכו, ממיס אותי בתוכי ומקשיח אותי בעת ובעונה אחת.. התנועות הללו של הגוף שלך עולה ויורד מצביע למעלה עם שתי עיני פטמות זקורות, מביט בי לשנייה ושוב נע, מהפנט אותי בתנועה המרעידה אותך כולך, מחברת אותך אליי בצורה כה החלטית, כה נעימה.

אוף.. הייתי רוצה להישען עליך חזק, שתי כפות ידיים חמות וחלציים בוערים, להרגיש אותך רוטטת תחתיי, מנעימה לי נעימות ונעימים, עונה למוסיקה שאני מנגן עליך עם כל כלי הנגינה שלי.  כל כך הייתי רוצה לנשק אותך, לטעום את שפתייך ולהביט עמוקות בעינייך, ביופי הזה המתעצם עבורי, עינייך היפות מביטות בי שוב באותו מבט שלי.  לראות בעינייך את הרגשות שלך, את התשוקה אליי, לראות את המבט שמשקף את כל מה שקורה בי.

אני רוצה שהלילה תלטפי את עצמך ותחשבי שזה אני.

 

נכתב על ידי , 8/2/2008 08:19   בקטגוריות אהבות, ארוטיקה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)