לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

מחרוזת פנינים וגם פלסטיק..


  • כל פעם שאישה שוכבת עם גבר ומפנטזת עליי, המלאכים שרים ואני יודע שאקבל אישור כניסה חד פעמי (זמני) לגן עדן, אחרי מותי.
  • במלתחות הבריכה תהיתי, איזה דימוי עצמי או דימוי גוף יש לו לבחור אם הוא מתנגב בתא המקלחת ויוצא משם כשהמגבת כרוכה סביב מותניו.
  • אין כמו המים בבריכה להעלים מקרים לא קלים של צלוליטיס אבל אם האישה חושבת את עצמה לסקסית, אז אפילו צלוליטיס מדליק אותי.
  • לא שאני כזה מדריך דגול או מורה מזהיר, אבל לא אוותר לך ויותר מזה, לא אוותר עליך ואטוש אותך במסלול חשוך מגששת את דרכך. 
  • איך להתייחס לחמודה הזו שרוצה, והוא יודע שאין תוחלת, אהבה אמיתית לא תהיי לה..
  • המהנדס החייכן והבטוח בעצמו התפרק לי בטלפון.  פעם ועוד פעם שאלתי אותו מה קרה וכל ששמעתי היה בכי ושברי מילים בסערת רגשות שהממה אותי, "הבן שלי נפגע.."  הוא בכה וצעק את הכאב..
  • You don't need eyes, you need vision אמרה לי מי שחלמתי להיות בה, בתוכה..
  • מסור לה לעולם - היא אמרה שאני מכאיב לה בבטן עם הזין הגדול שלי, לא אמרתי לה, אבל חשבתי שאהיה מסור לה לעולם..
  • מחשבה, סיפור על זוג מבוגר שבא למכון הכושר, היא אוחזת בידו ומוליכה אותו ממכשיר למכשיר, שניהם מחייכים ומאושרים  "תעשה עוד קצת" היא אמרה לו "אני עדין לא סיימתי".  מוזר היה לי השעון היקר על אמת ידו, השעון שהוא לא יכול היה להבין או לקרוא.

 

מחכה לפנסיה

כן, גם אני חולם על פנסיה,
זו שאסור לבזבז על זקנים,
כזו שאפשר ליהנות ממנה
כשהפה עוד מלא שיניים
והזין עומד (לפעמים)

 

נכתב על ידי , 17/4/2008 17:03   בקטגוריות הבלוג שלי, מחשבות, סתם דברים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)