לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לבד


אני לבד.

אשתי נסעה וגם אהובתי.  

 

אני מאושר.

לא יותר ולא פחות,

מהזמן בו,

זו כאן, או זו.. או שתיהן.

 

לבד זה טוב.

במיוחד עם שתיהן, הלא כן?

נכתב על ידי , 1/4/2010 20:11   בקטגוריות אהבות, מחשבות, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קציפת אדוות התשוקה


החיבוקים שהיו המסו אותי.  באת אלי בכזו טבעיות, כאילו אנחנו מכירים משכבר הימים.  באת אלי כמו לנמל מבטחים, חיבקת אותי חזק והנחת את ראשך בשקע כתפי, זה היה טוב.  זה היה מתאים, זה השקיט את השדים הלוחשים.  החיבוקים שלי באו ממקום עמוק בתוכי, מקום שאני לא מכיר, כי בדרך כלל אני נמצא בו רק זמן קצר ולא שעות ארוכות כפי שהיה אתמול.  שלוש שעות של חיבוקים ורק רציתי עוד ועוד, שלוש שעות של חיבוקים והחיבור הזה, חציו נפשי חציו גופני, הוא המהות, המטרה והאמצעי.

 

שלוש שעות של עילוסין, שניות ספורות של נצח  .  שלוש שעות של תשוקה, גואה לאיטה בגלים עולים ויורדים.  שלוש שעות של חיבוקים מכל כך הרבה סוגים, הרגשתי כאילו כתבנו ביחד אנציקלופדיה של חיבוקים.  אהבתי את גופך הנגלה בפניי אט אט, כל כך יפה וברה, כל כך אישה.  הפטמות הקטנות שהצביעו אליי בהתרסה, השדיים היפים שלך, כל כך מלאים, מתאימים, חפונים בכף ידי החמה.  הערצתי את הרגליים שלך, נעימות כמו משי של בגד מפואר, נהניתי אפילו מהעובדה שלא חשבת, לא התכוננת, לא גילחת..  אהבתי את הרטיבות שלך שהסתתרה בין שפתיים חמות לוהטות, מסרבת לחשיפה עד שנפתחת מעט והכנסת אותי לעולם של תשוקה נפלאה, רטיבות שופעת ומדליקה, שם למטה את קוצפת מעדנות, את אדוות גלי התשוקה.

 

אבל יותר מכל אהבתי להביט בפנייך, עינייך, האף הקט ושפתי המעצבים שלך.  שפתיים כה רכות ויחד עם זאת מפוסלות בידי אמן, עיניים כה יפות שחדרו אלי כאילו היו סכין לוהטת בחמאה קרה.  העיניים והפנים שלך, הדליקו אותי ממבט ראשון, הפנים היפות שלך שגרמו לי לפנות אלייך אז באזכרה, בבית הקברות.  פנים שהציתו בי את הרצון להכיר אותך, לדעת אותך, לכבוש אותך כאילו היינו אישה וגבר ראשוניים.

 

הייתה התעלסות מדהימה, נשיקות רבות, שני אנשים כמעט עירומים, חום ומשיכה בלתי מוסברים.  הייתה כאן סטייה מדרכים של חיים.  מה אני מדבר על סטייה, הייתה כאן הדחה מהדרך, לשני הצדדים, לך ולי.  אמרת לי קודם, באחת השיחות כי אם כבר נידחים אנחנו מדרך של ישר, מוטב שנחווה זאת בעונג ובסערה.. וכך היה.  בכל זאת שמרנו על הבתולין שלך, כי זה חשוב לך כבר שנים ואפילו לא התנשקנו, כי לי היה חשוב שלא להדביק אותך בהצטננות שלי.  בכל זאת נשיקות רבות היו, נשיקות שלך לי ונשיקות שלי לך, התמלאתי ריגוש כשנשקת לי לשפתיים ואני שמרתי אותן סגורות, שומר ומגן עליך ממה שטורד אותי.  אהבתי לנשק את פנייך, כמו מצייר לי אותן בדמיוני, שפתיי המכחול שמביא את השלמות הזו אלי, עמוק לתוכי.

 

כל כך מהר נפתחת אלי, ללא מאבק מיותר עם עצמך, זרמת עם מה שהרגשת, עם התחושות, עם האווירה.  כל מה שהיה סביב, לא ממש היה חשוב לי ולך, רק עוצמת התחושות, התשוקה, ההתרגשות ובמיוחד השלווה המושלמת שלנו יחד, עם ובלי מילים.  אהבתי את הפתיחות הזו שלך (עד כמה שזה נשמע מצחיק ממי שטרם ידעה גבר במלוא מובן המילה).  אהבתי שבאת כפי שאת, לא שיחקת משחקים.  אהבתי שאת לא נבוכה או בושה בגופך או במה שאת מרגישה.  אני לעומת זאת הייתי קצת נבוך, אני לא רגיל להיות עם מישהי במיטה מבלי להיות בה בתוכה.  אך מאידך, איתך, איתך הרגשתי שאני בתוכך בצורה שונה, אבל יחד עם זאת, בתחושה מלאה בפני עצמה.

 

 


אט אט, מבלי משים עברתי את 100,000 הכניסות.  מספר מדהים ומלכותי.   לקח לי שבע שנים להגיע ולהלום עד הלום.  אמנם יש שנכנסו לבלוג בעקבות חיפוש 'בית זונות',  אם תחפשו 'בית זונות' בגוגול, אני אצא אפילו לפני ויקיפדיה..  אבל זה כמובן רק מיעוט.  

 

שמחתי כשאמזונה הפנתה את תשומת ליבי לאבן הדרך הזו, לכאורה לא חשובה במיוחד, אבל האמת היא, שאהבת הכתיבה בלבד כבר אינה מספקת.  מה שאני כותב, כבר לא יכול לשכב בנחת במגירה, החומר תוסס שם וחייב את החשיפה, אני חייב את האינטראקציה עם קוראים, מגיבים, חברות וסתם כאלו שנכנסו לראות.

 

אז אני מרים כוסית (במלעיל ובמלרע, אהבתי את זה) לחיים, לחיי כולנו, הכותבים והקוראים ובמיוחד החברים בחוג שלי, כאן בישרא.

 

נכתב על ידי , 19/2/2010 09:04   בקטגוריות אהבות, הנץ הצייד, הבלוג שלי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודע לגמור


להתחיל עם אישה דווקא למדתי, השקעתי בזה שנים רבות של ניסויים וטעיות, הצלחות מלוות פרסים וכישלונות מהדהדים.  אבל לגמור, אני תמיד נכשל, לא מצליח, לא הגעתי למתכון שלא יהיה מבוא לאסון.  אני מנסה ללמוד, כבר שנים מיישם לקחים, לומד מתקלות ומקשיב לרעיונות ודעות מוצקות של מי שיודעות בבירור איך צריכים להיעשות דברים, אבל אני שוב ושוב נכשל.

 

זהו משהו התפתחותי, אבולוציוני, אין לי ספק בכך.  להתחיל, נושא בחובו פירות למי שמצליח להגיע למה שהשתוקק ורצה.  לעומת זאת לגמור..  גם אם הניסיון הצליח או חס וחלילה נכשל, התוצאה תמיד זהה – הם לא ביחד.  המחשבה המקוויאלית תהיה, 'אז מה הרבותא, מדוע להתאמץ ולנסות לסיים דברים בצורה טובה, ידידותית, חברית, מתחשבת או ראויה'.  אבל זו אישה שאהב בדרכו המגושמת.  זו אישה שחדרה את האגואיסטיות שלו המוצהרת, מי שכבשה מסילות לליבו למרות שהכחיש נמרצות.  

 

תמיד התגאה לעצמו שהוא נותן ונותן הרבה יותר ממה שהוא מקבל.  הוא מעניק מעצמו או מביטחונו, מאפשר גישה חדשה או אפילו מעט יותר ביטחון.  מחזק החלטה שהתבוששה שנים רבות או סתם גורם לה להרגיש מינית ויצרית וטוב יותר עם מי שהיא באמת בתוכה.  הוא תמיד תומך ומעריך במלוא עוצמתו כי גם הוא נמשך לנשים חזקות, יפות ומוכשרות אפילו ולעיתים הן לא רואות זאת בעצמן.

 

אז אני מרגיש טוב גם כשנגמרים יחסים, לא מפריע לי להתנתק מחיים אינטימיים שחלקתי עם חברה או אהובה, להמשיך הלאה למי, או משהו אחר.  אני מרגיש שזה יותר טוב מכמה בחינות,  ראשית אני מוגבל בכמה שאני יכול לתת.  שנית, את הרעב הנצחי הזה שלי, לעולם לא אוכל להשביע עם אישה אחת או בתקופת חיים יחידה.  נכון שאני דפוק ואף יותר מזה, אבל אני לא רוצה לפשפש בקרביי ולראות מהיכן הרעב הזה בא ולמה הוא איתי, שנים כה רבות.  אבל נחזור לעצם העניין.  שכן על הדרך דיברתי, איך להיפרד כך שלא יהיה כאב או לפחות להיפרד כך, שזה יהיה כמה שיותר מתחשב.

 

אבל האמת היא שזה בלתי אפשרי.  אין פרידה קלה או נכונה.  לשלוח סמס או לכתוב מכתב עם תריסר שושנים, לטעמי זה אותו דבר.  יש מי שתיפגע משושנים ותאהב את הסמס הקצרצר ויש מי שהסמס יהיה עבורה משפיל ומגחך והיא תשנא אותי פי כמה וכמה.

 

כל הכתוב לעיל נכתב בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד ויש לראות את הכתוב כאילו נכתב לשני המינים.


 

אני באמצע סבב השקעות לחברה, המחשב שלי שבק והוא בתיקון, אני מסתובב עם דיסק עליו הדברים החשובים באמת ומגלה שאפשר גם אחרת, אפשר לנהל חיים גם ללא מחשב אישי, אם כי זה כרוך בהרבה יותר דיבורים...

 

נכתב על ידי , 15/5/2009 08:58   בקטגוריות אהבות, אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מת לזיין אותך


אני מת לזיין אותך

משתוקק אליך כאן איתי

אך לא, את לא לצידי

והתשוקה בוערת בי

 

אני לא יכול לזיין

אז אני יושב וכותב

כותב לך סיפור וגם שיר

מתאווה לגעת בך,

לפחות במילים

 

כתבתי לך מילים חמות

התשוקה, עזה כשהייתה

התאווה לגופך היפה,

בי הציתה תבערה עזה

אז כתבתי, אז מה.

 

ליטפתי את הזין שלי

חשבתי על המפגש הצפוי

והרגשתי איך הגעגועים

עצומים, גואשים בקרבי

 

נכתב על ידי , 17/6/2008 06:32   בקטגוריות ארוטיקה, שירים, אהבות, זיונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האהובה שהייתה


מי שהייתה לא מכבר אהובתי

מזדיינת עם מישהו אחר

כאן, בסירה לידי

 

מקנא או מפרגן

אני פשוט מתבלבל

כי מישהו נוגע במשהו שלי...

 


 

אני רוצה להיות צלם, אני שואף להציע שירותי צילום ארוטיים וחושניים, צילומי חשק או עירום לנשים במלוא פריחתן, נשים באמצע החיים.  הזדמנות לנשים שרוצות להפתיע את אהוב ליבן עם אלבום מהודר בו הן מראות את עצמן בתמונות ארוטיות ומדליקות.. ואולי אפילו נשים שתעשנה 'בוק' סתם כמזכרת לעצמן, או רק כי הן תוכלנה לעשות את זה עם מי שמעריץ נשים.   אני רוצה להיות האמצעי, המראה שמשקפת עבורן את החושני והסקסי, המתרגם שמספר להם את הגוף שלהן, הכלי בו ישתמשו על מנת להאדיר את האירוטיות החבוייה בהן.  ובשבילי.. שום דבר, רק הזכות להיות שם, באותו זמן, איתן.

 

נכתב על ידי , 24/5/2008 21:31   בקטגוריות אהבות, מחשבות, שירים  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יא בוגד..


יא בוגד, איך אתה יכול

נאמן לעצמך או גם בך תבגוד

יא בוגד, איך כיבית אותי

מה עם התשוקה שלך

 

יא אוהב, תן לי עוד

אני ניזונה מאהבה

יא אוהב, אל תחדל

אמור לי מה איתך

 

יא זוֹנֶה, אני רוֹצָה אותך

תן לי עוד ועוד מעצמך

לך תבוא רק איתי

או בעצם, מה איכפת לי

 

דרך כפולה ומרובעת

בה הולכות קבוצות שונות

בוחרות בחירות מותעות

ולבסוף, פשוט נמוגות.

 

אני מסתכל במראה וחושב

האמת משתנה, לא קבועה

ואני זורם איתה או

האמת מעקמת אותי בדרכה.

 

נכתב על ידי , 7/4/2008 10:24   בקטגוריות אהבות, אהבות וזיונים, זיונים, פילוסופיה של האהבה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלילתי, גאייה הנצחית.


אלילתי, גאייה הנצחית.

הרבה צמחים אני מגדל ומדהים אותי כל פעם מחדש עד כמה הם שונים.  יש לי לדוגמא שני פרחים, אחד יושב לו בפינה מוצלת ומצייר לי גוונים בחיים, לא טיפלתי בו באופן מיוחד, אבל שאני אעז להפסיק את ההשקיה הקבוע כל יום שלישי ושישי.  השני, יושב במקום מכובד בחזית, שנים לקח לי להתאים לו את התנאים של קרקע מעט חולית, כמה אבנים לחלחול מהיר של נוזלים ועוד הרבה דברים.  עכשיו זה פורח לי בפריחה קבועה שמציתה את דמיוני ואני, אבוי לי, לפעמים אפילו שוכח, להשקות או לדלל את העלים.

 

יש לי כמה צמחים שאני מגדל כבר שנים, יש לי צמחים שהשגתי ממש בימים האחרונים, אבל כולם מרגשים אותי ומעוררים את רוחי.  אולי בגלל הקרבה לטבע, החושניות שבמגע עם משהו שגדל ומגיב ואולי הקרבה לגאייה, התחושה שאני מרגיש כאילו זו היא שאיפה למיזוג עם הנשיות האולטימטיבית.  חיבור חזק מאין כמוהו לעולם בו אנו חיים, לטבע, לבית האמיתי.

 

גם סוקולנטים וקקטוסים יש לי.  חלק מהם עם קוצים ברורים וחדים ולעומתם יש לי אחד עם קוצים לבנים ורכים, נראים כל כך יפים ועדינים, עד שנוגעים בהם ואז נדקרים מקוצים אחרים נסתרים.  יש לי קקטוסים עם המוני קוצים, כל כולם משוריינים, מוגנים, אני יודע שהם מסתירים אוצרות חבויים.  לעומתם יש לי אחר, עליו קוץ אחד בודד, כביכול לציין "אני קקטוס" ולבד מזה הוא חשוף וגאה ופתוח כלפי לעולם.. מזל שעליו אני הוא זה שמגן.  מגן מפני ציפור, שומר מפני חיה או כל דבר אחר שעשויי לתקוף או חלילה אותו לקלקל.

 

לא, לא השתגעתי באמת יש לי צמחים שאני מגדל וגם אלגוריה שמתאימה, לדברים אחרים שאני אוהב.

 

 

נכתב על ידי , 27/3/2008 04:45   בקטגוריות אהבות, פילוסופיה של האהבה  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יושבת עליי עירומה


 הייתי מת להיות איתך ממש עכשיו. מממ... עכשיו עשיתי הפסקה, צילמתי את עצמי בעיני רוחי כך כאילו הייתי המצלמה הנסתרת שלך.  את רואה את התשוקה שלי אליך ניבטת בעיניים, בשפתיים הנשלחות אליך כמעט ומנשקות..  את רואה את התאווה שלי אליך.. אוף איך הייתי רוצה להרגיש את הרגליים שלך כרוכות סביבי, את הידיים שלך אוחזות במותניי כשאני נע, דש בתוכך ואת מגלגלת עינייך למעלה ממוקדת בעונג שאנו יוצרים, מביטה בי במבט הזה שלך שמביא אותי להתרוממות ולא רק ברוח.  אני נושם עמוקות בניסיון נואל להירגע אך ללא הועיל.  הריח שלך פתאום כל כך מוחשי בזיכרוני, הריח העדין הזה, כמעט ולא נתפס, מרחף בשלהי התודעה שלי ורק מעורר את כל המערכים הנכונים, מתאים לי,כל כך מושלם, כה מרגש ועדין, מגרה ומעורר.

 

מה יהיה עם הפרידות הללו, מה עם המרחקים שגם כשהם כל כך קרובים ואת ממש לידי.. אם את לא ממש איתי. זה מרגיש כבגלות, שוחר את עיר האלוהים, נרדף במרחקים מארץ מולדת.  את מאהבת מולדת שלי, את שאיתך נוצרתי מחדש, צמחתי למה שאני, את המופלאה בנשים, את החלק השני שלי.  אני כבר לא יכול להכיל את הפרידות הללו, לא יכול לסבול את הימים, אף לא את השעות ואפילו לא את השניות לפני שאני נוגע בך, אפילו אותם חלקיקי שניות.. מוציאים אותי מדעתי.  רק כשאני נוגע, נמצא עמוק בתוכך או אפילו בשנייה שקווצת שערך לוטפת את אצבעי הקטנה, רק אז אני נרגע מהתשוקה המטורפת לך.  רק אז אני מביט בך כשואב אותך אליי פנימה, לכבות את שריפת הגעגועים, את הרצון שחזק ממני להיות איתך ובך.

כל כך הייתי רוצה לראות אותך יושבת עליי עירומה, פתוחה, נוטפת ומרוגשת עולה ויורדת בריגושים מטורפים של שנינו.  הוורוד הרטוב והמקסים הזה שאני ניצב בו בתוכו, ממיס אותי בתוכי ומקשיח אותי בעת ובעונה אחת.. התנועות הללו של הגוף שלך עולה ויורד מצביע למעלה עם שתי עיני פטמות זקורות, מביט בי לשנייה ושוב נע, מהפנט אותי בתנועה המרעידה אותך כולך, מחברת אותך אליי בצורה כה החלטית, כה נעימה.

אוף.. הייתי רוצה להישען עליך חזק, שתי כפות ידיים חמות וחלציים בוערים, להרגיש אותך רוטטת תחתיי, מנעימה לי נעימות ונעימים, עונה למוסיקה שאני מנגן עליך עם כל כלי הנגינה שלי.  כל כך הייתי רוצה לנשק אותך, לטעום את שפתייך ולהביט עמוקות בעינייך, ביופי הזה המתעצם עבורי, עינייך היפות מביטות בי שוב באותו מבט שלי.  לראות בעינייך את הרגשות שלך, את התשוקה אליי, לראות את המבט שמשקף את כל מה שקורה בי.

אני רוצה שהלילה תלטפי את עצמך ותחשבי שזה אני.

 

נכתב על ידי , 8/2/2008 08:19   בקטגוריות אהבות, ארוטיקה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרחים, לבבות ואהבים...


            "לכי לראות אם המים חמים" ביקשתי ממנה, עדין שוכב מתנשף לצידה.  'נשים' חשבתי לעצמי 'שעה של התעלסות והיא רעננה כאילו זה עתה נפגשנו'.  היא רכנה לעברי עם חיוך מרצד בעיניה היפות, נשקה לי וקפצה מהמיטה. 

 

הנחתי את זרועי תחת ראשי ובהיתי מאושר בתקרה, מלא סיפוק מהמקום הקסום ומהאישה המטריפה שאיתי.  היה שווה לחכות, אין ספק שהיה שווה לחכות למקום ולזמן שבו היא חופשייה ויכולה להיות איתי במלוא רמ"ח ושס"ה, יותר מכפי שפיללתי שאפשרי.  'מעניין מה היה בעלה אומר לו היה יודע' חשבתי ותהיתי מה ההרגשה לענוד צמד קרניים אימתני.  'מי יודע' חשבתי 'אולי גם אני כבר מעוטר, למרות שאיני מרגיש דבר..'

 

            "לא חמים במיוחד" היא אמרה וניתקה את חוט מחשבותיי, הבטתי לכיוון הג'קוזי ונשימתי נעתקה.  היא עמדה שעונה על ברכיה לשולי הג'קוזי, נטויה קדימה וידה מושטת לברזים.  על מנת לאזן את עצמה הבליטה בלי משים את ישבנה לאחור והמראה היה משובב איבר ונפש..  כמו ציור של לב, משרטט קו מעוגל התוחם את עגבותיה המתעגלות לירכיה, ברכיה קצהו המתוק של הלב.  ובמרכז, בליבו של אותו לב שחום ויפה, פרחו להן סמוקות שפתי ערוותה, בוהקות, מעט רטובות רומזות לי רמזים.

 

לא יכול הייתי לעצור בעצמי, אמרתי לה שלא תזוז והיא קפאה במקומה, שפתיה מחייכות מזמינות, מטריפות עליי את דעתי.  באתי אליה ובאתי עליה וביד נטויה נטעתי בה את מה שעוררה בי אותה אישה קסומה.  לאט לאט התחברתי אליה הישר ללב הפרח שהיא ציירה לי מבלי משים.  נעתי לאט עד ששמעתי את נשימתה נעתקת, שמעתי את אנחתה וידעתי שאף היא מתאווה לי וחושקת, חושקת בי, בנו ובמה שקרה.

 

זו הייתה התעלסות או אולי בעצם אהבה מטורפת, מי יודע ולמי איכפת.  רק החיבור הזה ביננו והמראה של הלב שציירה לי, לנצח בזיכרוני נחקק. 


 

 

'זיק נאיבי, תהומות ליבי', כותבת מוכשרת בכלוב, כתבה בסוף פוסט ישן שלה:

אתה יודע מה אני רוֹצָה?
ללמוד להישאר שלמה,

גם אחרי שתקרע לי את הצורה.

 

נכתב על ידי , 20/1/2008 23:25   בקטגוריות ארוטיקה, אהבות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התאהבתי קשות..


  

 

לפני חודשיים רכשתי את האופנוע הזה ואני נהנה מכל דקה של רכיבה...

נכתב על ידי , 26/12/2007 16:33   בקטגוריות דברים נעימים, אהבות  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)