לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני מת לזיין אותך


אני מת לזיין אותך

משתוקק אליך כאן איתי

אך לא, את לא לצידי

והתשוקה בוערת בי

 

אני לא יכול לזיין

אז אני יושב וכותב

כותב לך סיפור וגם שיר

מתאווה לגעת בך,

לפחות במילים

 

כתבתי לך מילים חמות

התשוקה, עזה כשהייתה

התאווה לגופך היפה,

בי הציתה תבערה עזה

אז כתבתי, אז מה.

 

ליטפתי את הזין שלי

חשבתי על המפגש הצפוי

והרגשתי איך הגעגועים

עצומים, גואשים בקרבי

 

נכתב על ידי , 17/6/2008 06:32   בקטגוריות ארוטיקה, שירים, אהבות, זיונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יא בוגד..


יא בוגד, איך אתה יכול

נאמן לעצמך או גם בך תבגוד

יא בוגד, איך כיבית אותי

מה עם התשוקה שלך

 

יא אוהב, תן לי עוד

אני ניזונה מאהבה

יא אוהב, אל תחדל

אמור לי מה איתך

 

יא זוֹנֶה, אני רוֹצָה אותך

תן לי עוד ועוד מעצמך

לך תבוא רק איתי

או בעצם, מה איכפת לי

 

דרך כפולה ומרובעת

בה הולכות קבוצות שונות

בוחרות בחירות מותעות

ולבסוף, פשוט נמוגות.

 

אני מסתכל במראה וחושב

האמת משתנה, לא קבועה

ואני זורם איתה או

האמת מעקמת אותי בדרכה.

 

נכתב על ידי , 7/4/2008 10:24   בקטגוריות אהבות, אהבות וזיונים, זיונים, פילוסופיה של האהבה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"סטפאני" אהבה ויהלום בטבורה..


באד זיינמאן ואנוכי החלטנו לעשות עיבודים לקטעים שפרסמנו, באד יכתוב קטע שלי בסגנונו וכך גם אצלי.  הרי לפניכם עיבוד חופשי לקטע "סטפאני"

 

 

 

בת 19, כל כך תמימה ועדינה, כמעט ילדה.  הקוטביות שבה הממה אותי כל פעם מחדש.  חיוך מבויש וגוף של אלילה יוונית.  ילדה טובה ומקסימה עם לב של זהב וגוף מושלם.  בלונדינית כחולת עיניים, חזה קטן, ניצב מתריס בפטמות וורודות, גולש לבטן שטוחה מחליק לשערי גן עדן, שפתיים מלאות, חלקות ומזמינות כמצוירות בידי אמן.  מדהימה הייתה סטפאני שלי, שלווה, רגישה לכל תנועה או מצב רוח שלי.  עדינה במגע שצופן בחובו את מהות התשוקה.  יהלום מושלם קרץ אליי מטבורה, כה קרוב ויחד עם זאת בלתי מושג.

 

סטפאני שינתה אותי כפי שלא עשתה זאת אף אישה לפניה. היא הקרינה רגישות, עדינות ורוך.  שבריריות גופה וחיוכה המקסים תדיר על פניה ומאידך פוטנציאל התשוקה והמיניות הנחבאת.  סטפאני הייתה אהבת חיי, אהבה ממבט ראשון.

 

ילדה אישה נדירה, אבל מה שהפך אותה לאלילה היה הישבן שלה.  היו לה אחוריים מושלמים, עסיסיים ורכים, מעוצבים לשלמות שהמסה את ליבי ומאידך עוררה אותי עד שהייתי נחוש כפלדה, מוכן ומשתוקק בתאווה טהורה.  הייתי יושב ומביט בה, עכוזה ממוסגר בחוטיני לבן, מסגרת מתאימה לעבודת האומנות מעשי אלוה.  בעדינות הייתי מושך ומושיב אותה עלי אט אט.  מרגיש את קטיפת גופה מחליקה עליי, ממלאת אותי כולי עד כי הרגשתי סערה ויחד עם זאת שלווה מוזרה.  היא לא הייתה זזה כאילו קראה את מחשבותיי, ואני התמכרתי ללחץ הענוג שהפעילה עלי, עד שלא יכול הייתי להכיל את התשוקה האדירה, את הריגוש, את ההנאה והייתי מתפוצץ בה והיא נעה באותן תנועות קלות, מעסה אותי לתוכה ואני פועם, ופועם עוד, ונרגע.

 

היא עשתה הכול עבורי, כל מה שחשקה נפשי, לעיתים עוד בטרם העליתי זאת במחשבותיי. הייתי חודר לגופה השברירי בכל תנוחה אפשרית.  היא קיבלה אותי לתוכה בכזו מסירות, כזו נאמנות לי ולמי שהייתה.  כשהייתי מגיע לשיא היא הייתה מביטה בי בעיניים חמות ויונקת אותי לקרבה עד תום, עד שלא נותרה בי, אף לא טיפה.

 

היה לסטפאני מוסר עבודה גבוהה ומודעות נאמנה לשירות הלקוח. 

 

את סטפאני ניתן היה למצוא ברחוב בוגרשוב מעל הפיצה של ארמנדו.  מאתיים שקל וארבעים דקות בגן העדן, מהעסקאות המשתלמות שעשיתי מעודי.  הייתי קבוע אצל סטפאני.  רציתי שתהיה אשתי...

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2007 10:16   בקטגוריות סיפורים, זיונים  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיון מרוכסן מבוסטון


מכירה פומבית של מכוניות זה לא המקום הרומנטי ביותר בעולם, עובדה.  ובכל זאת הצלחתי להשיג שם ארבע זיונים מרוכסנים, ישראלית שהצליחה לגמור רק ברכיבה ודווקא לא איתי, כושית דקיקה עם שדיים גדולים ומלאי ההבעה, שתי אמריקאיות ממוצא פורטוגזי אחת שמה פאטימה והשנייה דלוקה הייתה על ברזיל ולא נתנה לי בפעם הראשונה ועוד אחת, אמריקאית בוסטונית עליה ייסוב הסיפור.  אופס.. שכחתי עוד אמריקאית אחת שהייתה מבוגרת ממני בכמה שנים טובות, היא והחבר שלה, מה שלא הפריע לה לענג אותי במציצות משובחות על המיטה המשותפת שלהם, אבל אני נסחף, אחזור לבוסטונית, שלא הייתה בדיוק בוסטונית.

 

טסתי כרגיל לבוסטון, למכירה פומבית באזור יותר נידח של מסצ'וסטס, מרחק כשעה נסיעה מבוסטון.  באותו היום קניתי מכונית במכירה הפומבית ומסרתי את המפתחות לנהג הטריילר שיוביל אותה דרומה, למחוז חפצי.  כעבור כמה דקות הוא חוזר אלי,  יש לו בעיה כלשהי והוא מבקש רשות להעביר את המכונית בנהיגה עם אחד מנהגיו. הייתי עייף מלנסות למצוא פיתרון אחר והסכמתי ואז בא לי רעיון.

 

היות ולא כל כך בא לי לחזור לבוסטון, לחכות למטוס, לטוס ולנסוע הביתה, חשבתי שבמקום כל זה, פשוט אשאר במכונית ואחזור איתה.  הנהג שהמוביל שלח לי הייתה נהגת, מאיזו עיר קטנה באזור, גבוהה כמעט כמוני, עיניים ירקרקות, שיער ערמוני בהיר וחיוך קבוע על שפתיה.

 

התיישבתי לידה והיא עלתה על ה -95 דרומה ואני מיד התנמנמתי לי לתומי, רק לכמה דקות שנמשכו כמעט עד ניו יורק.  התעוררתי רענן ועם זקפה מציקה שהנהגת לא יכולה הייתה להתעלם ממנה.  כנראה זה מה שגרם לה למתקפת צחקוקים שנשמעו כמו דנדון פעמונים באוזניי.  הרגשתי כל כך נוח במכונית החמימה (אם זה היה קיץ הייתי כותב קרירה) שלא מיהרתי לבקש ממנה לעצור בתחנת הדלק.

 

הגענו לאזור מגוריי, ואני, מנומס כדרכי הזמנתי אותה אליי לכוס שתייה חמה וקצת אוכל לפני שהיא חוזרת בתחבורה ציבורית למסצ'וסטס.  היא התרווחה על הספה, אוחזת את הספל המהביל בכף ידה, שוכלת רגליים ארוכות, ומסתכלת עליי במבט נעים, בקושי החלפנו עד אז יותר מאשר כמה מילות נימוסין.  אבל הרגשתי שהיא מוכנה, משסיימה את השתייה, לקחתי אותה לחדר השינה.

 

התעלסנו לאיטנו, ללא חיפזון או עודף של תשוקה, שדיה המלאים קצת רגישים, ביטנה עגלגלה.  רגליה הארוכות כרוכות סביבי והיא מאיטה אותי עוד יותר, שומרת אותי מעט בחוץ, מניעה את האגן בתנודות קלות, רעידות שהסעירו אותי ואותה, כך כמעט ללא תזוזה.  זרועותיי רטטו, שריריי השתרגו, לא התכוונתי אפילו לעצור בעצמי, ברגע שהיא ראתה את עיניי מתרחבות, נאנקה מעומק החזה, ומשכה אותי אליה, משתיקה את השאלה שלי בנשיקה וגמרנו, אני עמוק בתוכה פועם ונחלש לאט לאט.

 

היא הייתה בהריון, בחודש השלישי או הרביעי, צמאה לבן זוג, למשפחה, אני לא, היא נסעה חזרה.

 

נכתב על ידי , 19/11/2005 13:46   בקטגוריות זיונים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)