לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מדוע התעמלות לא מרזה.


לפי השבועון TIME, התעמלות לא מרזה.  הכותב טוען כי בעקבות התעמלות אנחנו צורכים יותר אוכל או אוכל משמין, כך שכל יתרון ההתעמלות יוצא בחסרון האכילה שבאה בעקבותיה.  ג'והן קלאוד, כותב המאמר, נותן לדוגמה את מתקני הפעילות לילדים שליד מק-דונלנד ודומיו.  ילד ישחק, יהנה וישרוף 100 קלוריות ולאחר מכן יכנס פנימה ויאכל ג'אנק שיכניס לו 500 או אף 1,000 קלוריות.  יותר מכך, הוא טוען כי אנשים פעילים מבחינה גופנית צורכים יותר אוכל, מה שנקרא ממש הגיוני, אבל הנקודה המעניינת היא שבדרך כלל הם צורכים מעט יותר מכפי שהם מוציאים.

 

אין הכותב אומר שהתעמלות אינה טובה לנו מבחינות רבות אלא שבמאמר הזה הוא מתייחס לערכה של ההתעמלות ככלי להורדת משקל.  אספתי כמה נקודות מעניינות מהמאמר ותיבלתי עם מחשבות שלי.

 

כולנו מכירים את הטבלאות והציורים המראים לנו שעל מנת לשרוף את הקלוריות שיש במאפן, כ- 360 קלוריות, עלינו לרוץ 33 דקות, לרכב על אופניים מעל שעה, לשאוב אבק במשך שעה וחצי, או להרים משקלות במשך קרוב לשעתיים (אוכל עם מזלג לפה, לא נחשב למשקלות).  מה ששוכחים במקרה זה להוסיף הוא שגם 'לא לעשות כלום' במשך שלוש וחצי שעות ישרוף לנו בדיוק את אותה כמות קלוריות.  הרי אדם (או אדמה) ממוצע שורף כ- 2,000 קלוריות ליום.  מיעוטן בשינה ויתרתן ביקיצה ולכן רק לנשום בכבדות על הספה עם העיתון, שורף כ- 100 קלוריות לשעה.  אם נחזור לאותו מאפן טעים, הרי אין צורך ללכת לחדר הכושר על מנת לשרוף את הקלוריות שצברנו, פשוט כל מה שצריך לעשות זה לא לאכול את אחיו במשך שלוש ארבע שעות ואנחנו כבר מקוזזים.

 

הכותב מצטט מחקרים וטוען כי כוח הרצון הוא כמו שריר, לאחר מאמץ, הוא מתייגע ולאחר מכן קשה יותר להשתמש בו.  או במילים אחרות, אחרי שאימצנו את כוח הרצון שלנו ורצנו בחדר הכושר ויותר מכך, לא נכנענו ואכלנו רק צנים ייבש על מנת להשביע את רעבוננו שהתעורר בעקבות ההתעמלות.  בערב, כשנשב מול הטלוויזיה נכרסם עוגת גזר וקרם עתירת קלוריות כי אפס כוחנו להתאמץ ולשמור.  מחקרים אחרים מראים, שעדיף להוריד במשקל על שיפור בכושר או במילים אחרות בטטה שחיפית תהיה בריאה יותר מכל מתאבק סומו מצוי.

 

 

זה שקראתי את המאמר ועוד יותר, זה שסיכמתי אותו, מראה שלא היה לי הרבה מה לעשות בפינלנד, כשאני יושב שעות בספריה נפלאה ומודרנית ומקשיב למוסיקת ג'אז משובחת.  אני לא מצטער על ימי הגשם שנתנו לי הזדמנות נפלאה להרחיב את ההשכלה המוסיקלית שלי.

נכתב על ידי , 26/8/2009 07:36   בקטגוריות סתם דברים, קישורים מעניינים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארוטיקה, חילוניות וחיפושים..


זהו זה, סיימתי חודש חילוני שבו לא כתבתי ארוטיקה, להפתעתי, מספר הכניסות דווקא עלה ולא ירד פלאים כפי שחשבתי שיהיה.  אני מתנצל בפני הקוראים והמגיבים אבל אני כותב ארוטיקה כי אני אוהב ולכן, בחודש הבא אני מתכנן להמשיך ולכתוב גם ארוטיקה.  כבר יש לי כמה וכמה פוסטים כמעט ומוכנים במגרת הטיוטות, עוד שיפצור קל והם יוצאים לאור כאן בבלוג שלי.

 

אך אני ממשיך את הקו של פוסטים יבשושיים עם טוויסט מעניין.  אגלה לכם סוד, לעיתים, לא קרובות (שקרן, כמעט כל יום) אני בודק את הסטטיסטיקות, לא על מנת להתפעל מכמות המבקרים כמו לדוג חיפושים.  אני מכור על אנשים שמגיעים אלי בעקבות חיפוש של מונח כזה או אחר בגוגל.  לעיתים קרובות אני רואה חיפושים של מונחים כמו: בית זונות (הנפוץ מכולם) זיין אותי, ושאר הטיות של הפועל האהוב על רבים.  אלו משעשעים אותי אבל מה שאני מחפש באמת, תר בין הכתובים, מה שאני אורב לו ואוהב לדוג, הם חיפושים יוצאי דופן שמעלים פוסטים שלי.  לעיתים נדירות עוד יותר קורה שאני רואה חיפוש כל כך מעניין שאני מצטרף למחפש/ת, גולש בעקבותיהם ומגלה עולמות חדשים ומסקרנים..

 

להלן חיפושים נפוצים בתחום האהוב עלי, כאלו שמביאים את 'זהו זה' למקומות מכובדים:

'חריץ'                           מקום 6 מתוך 524,000    חריץ ארוך בין שדיים וטיסה  

'בית זונות'                    מקום 4 מתוך 380,000    נער, בית זונות וזיון ראשון

'כל כך רטובה'               מקום 1 מתוך 131,000    כל כך עמוק בגרונה

'אני מת לזיין אותך'       מקום 1 מתוך 57,000       אני מת לזיין אותך

 

דווקא זה הביא רק את המקום השישי והמאכזב:

'מגולחת מלאה וחזה גדול'  מקום 6 מתוף 1,850   מהר, חם ובעמידה..

 

חיפושים לא נפוצים שדגתי ואהבתי:

'את לבושה יפה'           מקום 4 מתוך 430,000     לבוש סקסי ואישה יפה

'שפחה'                        מקום 1 מתוך 311,000     שפחה מחכה

'עש לילה'                     מקום 5 מתוך 210,000     עש לילה, נשים נשרפות

'חוף עירום'                   מקום 12 מתוך 103,000   חוף עירום

'שמלות קצרות'             מקום 3 מתוך 11,300      שמלות קצרות

 

אפילו אחד כזה מוזר היה לי:

'כמה עולה טור בטוטו'    מקום 6 מתוך 1,960        איך להרוויח (וליהנות) בלוטו..

 

וחיפוש אחרון אחרון חביב, שבו אני גם יוצא ראשון פעמים רבות, למרות פוסט מעט מאכזב:

סיפורי זיונים                 מקום 1 מתוך 201           סיפורי זיונים או תיבת פנדורה

 

שבת שלום לכולנו, שבת של שמש סתווית נעימה, אוכל חורפי חם, ומשפחה מעצבנת ומחממת את הלב, כמו שכתוב בספרים.

הנץ

 

נכתב על ידי , 31/10/2008 08:44   בקטגוריות הבלוג שלי, קישורים מעניינים  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרידה.. זמנית.


אני מצטער, אני צריך להפסיק לבוא לכאן לזמן מה.  עומס העבודה פשוט מתגבר והולך ועד שאגיע לקו הגמר לפחות בחלק משלושת הפרויקטים שלי, אני חייב להתרכז בעבודה.  ההחלטה הייתה קשה שכן הכתיבה והבילויי בישרא הן פעילויות מתקנות ומרחיבות את הדעת.  יותר מתיקון הדעת, חשובים השעשועים והציחקוקים עם שותפיי בקרוסלה של ישרא וצחוק זה דבר שאין לזלזל בו, כפי שאמר האנגלי.

 

לפיכך אני פורש (ולא בשיאי), זמנית ואני מאחל לכם, הקוראים, הכותבים ובמיוחד אלו שקורעים אותי.. מצחוק, להמשיך ולכתוב כי לכתוב טוב לבריאות ולעור הפנים.

 


 
ולפרידה:

  1. המלצה לנושא החם.. "איך התחלתי לכתוב"  רעיון שצץ בתגובות אצל מגדלנה.
  2. קישור אחד מעניין,  בבלוג של נתינה "דלתות מסתובבותפוסט בשם 'מימוש פנטזיות', פורסם ב - 20 במרץ, 2007.  יש לדפדף לאמצע הבלוג על מנת להגיע לפוסט המסויים הזה..  
נכתב על ידי , 11/6/2007 14:41   בקטגוריות הבלוג שלי, קישורים מעניינים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המלצה חמה


 

נפרטיטי כתבה סיפור נפלא מזל חמקמק מומלץ בחום לכל המחפשים..

 

נכתב על ידי , 24/1/2005 18:24   בקטגוריות קישורים מעניינים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפרודיטה והאף..


 

אפרודיטה המדהימה, כתבה פוסט ספרות ארוטית שהותיר אותי.. וכשהיא השתוממה למה לא הגבתי, כתבתי לה: "בטח שקראתי, הסיבה שלא הגבתי אז, כי לא יכולתי להדפיס עם האף..."

 

נכתב על ידי , 20/1/2005 08:43   בקטגוריות קישורים מעניינים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר ועושר


 

פמה הגיבה לבלוג עיכוסי החיים, וכתבה:

"זאת פילוסופיית חיים וזאת פילוסופיית חיים ,ולכולם מקום על פני האדמה וכולם חיים באושר ועושר עד היום הזה..."

 

ואני שמסכים איתה בדרך כלל טוען:

"זאת פילוסופיית חיים וזאת פילוסופיית חיים ,ולכולם מקום על פני האדמה ורובם חיים, מיעוטם חיים בעושר, מטי מעט חיים באושר וחלק כל כך קטן חיים באושר ובעושר עד שאפשר להתעלם מהם מבחינה סטטיסטית. 

 

מה שנכון הוא שכולנו חיים עד העצם של היום הזה כי עם ממשלה שכזו, אין אחריות לעתיד לא מבחינה מדינית, לא מבחינה כלכלית, לא מבחינה תרבותית וכהנה וכהנה.. חי?!

 

נכתב על ידי , 20/12/2004 14:22   בקטגוריות קישורים מעניינים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אירוטיקה צרופה


 


וויני האלופה בקטע של ארוטיקה צרופה



 

נכתב על ידי , 24/10/2004 17:56   בקטגוריות קישורים מעניינים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קישור עסיסי


 

שיח בין טבסקו וזאזי, מצחיק עד דמעות

 

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2004 00:13   בקטגוריות קישורים מעניינים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)