לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לבד


אני לבד.

אשתי נסעה וגם אהובתי.  

 

אני מאושר.

לא יותר ולא פחות,

מהזמן בו,

זו כאן, או זו.. או שתיהן.

 

לבד זה טוב.

במיוחד עם שתיהן, הלא כן?

נכתב על ידי , 1/4/2010 20:11   בקטגוריות אהבות, מחשבות, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יחסים ארוכים


יחסים ארוכים של בני זוג, בין אם נשואים, נאהבים או אפילו חברים, עוברים הרבה עליות ומורדות במשך השנים.  האנשים מתפתחים, היחסים משתנים ובני הזוג כל הזמן נמצאים במצב דינאמי של התאהבות מחדש, של רגיעה, של שנאה (לעיתים) ואז המעגל חוזר על עצמו.  באנגלית אומרים "Falling in and out of love" ואני אוהב את הביטוי הזה כי הוא מדבר על נפילה שהיא למעשה המראה לגבהים הכי אפשריים או צלילה לעומקים אדירים. 

 

מה שנחמד ביחסים ארוכים שיש פעמים ואנשים מתאהבים מחדש בבן הזוג שלהם, אלא שהוא או היא, אינם כפי שהיו שנה קודם או כפי שהיו בתחילת היחסים לכן ההתאהבות היא במישהו שונה, מעט אחר, וכך, אם יש דינמיקה טובה ליחסים זו, יכולה להמשך הרפתקה גדולה של חיים.


 

שנה טובה לכולם חוץ מאלו שגורמים לפקקים בבתי הקברות.  אני תוהה מדוע אני לא רואה אותם מבקרים במהלך השנה.. המחווה היה הרבה יותר מרענן, גם לעצמם, לו היו מתנתקים מהקרבה לימים הנוראים.  שכול הוא שכול ואלוהים (אם קיים) ידע להבדיל בין המתאבלים למתחנפים.

נכתב על ידי , 18/9/2009 08:39   בקטגוריות פילוסופיה של האהבה, אהבה ויחסים  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודע לגמור


להתחיל עם אישה דווקא למדתי, השקעתי בזה שנים רבות של ניסויים וטעיות, הצלחות מלוות פרסים וכישלונות מהדהדים.  אבל לגמור, אני תמיד נכשל, לא מצליח, לא הגעתי למתכון שלא יהיה מבוא לאסון.  אני מנסה ללמוד, כבר שנים מיישם לקחים, לומד מתקלות ומקשיב לרעיונות ודעות מוצקות של מי שיודעות בבירור איך צריכים להיעשות דברים, אבל אני שוב ושוב נכשל.

 

זהו משהו התפתחותי, אבולוציוני, אין לי ספק בכך.  להתחיל, נושא בחובו פירות למי שמצליח להגיע למה שהשתוקק ורצה.  לעומת זאת לגמור..  גם אם הניסיון הצליח או חס וחלילה נכשל, התוצאה תמיד זהה – הם לא ביחד.  המחשבה המקוויאלית תהיה, 'אז מה הרבותא, מדוע להתאמץ ולנסות לסיים דברים בצורה טובה, ידידותית, חברית, מתחשבת או ראויה'.  אבל זו אישה שאהב בדרכו המגושמת.  זו אישה שחדרה את האגואיסטיות שלו המוצהרת, מי שכבשה מסילות לליבו למרות שהכחיש נמרצות.  

 

תמיד התגאה לעצמו שהוא נותן ונותן הרבה יותר ממה שהוא מקבל.  הוא מעניק מעצמו או מביטחונו, מאפשר גישה חדשה או אפילו מעט יותר ביטחון.  מחזק החלטה שהתבוששה שנים רבות או סתם גורם לה להרגיש מינית ויצרית וטוב יותר עם מי שהיא באמת בתוכה.  הוא תמיד תומך ומעריך במלוא עוצמתו כי גם הוא נמשך לנשים חזקות, יפות ומוכשרות אפילו ולעיתים הן לא רואות זאת בעצמן.

 

אז אני מרגיש טוב גם כשנגמרים יחסים, לא מפריע לי להתנתק מחיים אינטימיים שחלקתי עם חברה או אהובה, להמשיך הלאה למי, או משהו אחר.  אני מרגיש שזה יותר טוב מכמה בחינות,  ראשית אני מוגבל בכמה שאני יכול לתת.  שנית, את הרעב הנצחי הזה שלי, לעולם לא אוכל להשביע עם אישה אחת או בתקופת חיים יחידה.  נכון שאני דפוק ואף יותר מזה, אבל אני לא רוצה לפשפש בקרביי ולראות מהיכן הרעב הזה בא ולמה הוא איתי, שנים כה רבות.  אבל נחזור לעצם העניין.  שכן על הדרך דיברתי, איך להיפרד כך שלא יהיה כאב או לפחות להיפרד כך, שזה יהיה כמה שיותר מתחשב.

 

אבל האמת היא שזה בלתי אפשרי.  אין פרידה קלה או נכונה.  לשלוח סמס או לכתוב מכתב עם תריסר שושנים, לטעמי זה אותו דבר.  יש מי שתיפגע משושנים ותאהב את הסמס הקצרצר ויש מי שהסמס יהיה עבורה משפיל ומגחך והיא תשנא אותי פי כמה וכמה.

 

כל הכתוב לעיל נכתב בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד ויש לראות את הכתוב כאילו נכתב לשני המינים.


 

אני באמצע סבב השקעות לחברה, המחשב שלי שבק והוא בתיקון, אני מסתובב עם דיסק עליו הדברים החשובים באמת ומגלה שאפשר גם אחרת, אפשר לנהל חיים גם ללא מחשב אישי, אם כי זה כרוך בהרבה יותר דיבורים...

 

נכתב על ידי , 15/5/2009 08:58   בקטגוריות אהבות, אהבה ויחסים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זיופי אורגזמות (המשך)


אמזונה כתבה על פוסט על זיוף אורגזמה ואני חשבתי על הנושא במעט כאב, הרגשה של החמצה.  קרוב לוודאי שזיופי אורגזמה לא מעטים חוויתי בימי חלדי.  לרבים בטח לא הייתי מודע והאמת אפילו לא חשבתי על הנושא, נראה היה לי שזה קורה רק 'לאחרים', עד שלפני כמה שנים אמרה לי "אני רוצה שתעשה לי ילד" שהיא הייתה מזייפת אורגזמות לא מעט פעמים, בזמנים בהם היינו יחד ואני נעצבתי.  קשה לי לומר מדוע הנושא הזה מעציב אותי, אולי בגלל שאני רואה בו חלק מאי השוויון הבסיסי בין גברים ונשים.  מצד אחד האגו הגברי 'העדין' והצורך הנשי לגונן עליו, אולי הצורך של אישה בהסכמה, באישור ובקבלה.  צורך כל כך גדול שזה פוגע בזכותה (כפי שהיא רואה)  להתנהלות ללא משחקים.. אולי אני בכלל עצוב בגלל המצב הכלכלי, לך תדע בימים טרופים אלו.

 

הייתה לי מאהבת שלא זייפה אבל גם לא היו לה אורגזמות איתי.  היא הייתה מסוגלת להגיע לאורגזמה לבדה ללא קשיים מיוחדים, היא אפילו כתבה לי פעם איך היא חושבת עלינו וגומרת בסערה.  אפילו עם בעלה, שלא רק שלא אהבה אלא גם החיים שלה איתו היו רצופי בעיות, מתחים ומריבות, גם איתו היא הייתה גומרת בתנוחה מאוד מסוימת, כזו שאותי מגרה עד היום.  ניסינו גם אנחנו כמובן, אבל לא בלחץ כי ידעתי עד כמה היא נהנית מכל מגע, מכל דקה שאנחנו ביחד ואפילו, לאות הזדהות היו פעמים בהן אני לא גמרתי (למרות שאני, דווקא הייתי יכול) כך כאילו לומר לה ללא מילים שהיחד הפיזי שלנו כל כך מהנה ומרגש, הזיון והריגוש הנבנה ועולה ונרגע ושוכך ושום קורה ומתעצם, כך במשך שעות ארוכות של עילוסין שמימיים.  הריגוש והעונג היו כל כך מספקים, שלא רק האגו הגברי שלי לא נפגע מזה שהיא לא גמרה אפילו חשבתי שזה עדיף על אחרת, שגומרת ושוב אינה מעוניינת עוד במין עד שעוברת לה שעה ועוד שעה.

 

הייתה לי מאהבת שלמרות (או אולי בגלל) יופייה הרב, לא הייתה כל כך מחוברת למיניות שלה עצמה.  היא לא הייתה מאוננת או שהייתה מאוננת דרך אגב, בזמן נסיעה למשל, הייתה מחככת את ירכיה למרבה ההנאה, אך היא לא ידעה אם גמרה.  לתומי תמיד חשבתי שמי שלא יודעת אם גמרה, סביר להניח שלא גמרה שכן זה אחד הדברים שיודעים.. גוף מדהים וצר, שדיים גדולים ויפים, שיער ארוך שמסגר עיניים גדולות ושפתיים רכות וחמות במיוחד.  אהבתי לנשק אותה נשיקות ארוכות... אבל אני נסחף שכן בעסקי אורגזמה עסקנן.

 

אז מה היה לנו, סיפורי אורגזמות של אלו שפחדו שלא 'לגמור' איתי וסיפורים על אלו שלא גמרו ולא דפקו לי חשבון מיותר ובטח שלא שיחקו את המשחק.  אני לא יודע מה אני מעדיף, והאמת זה גם לא חשוב, אם היחסים שנבנו הם כאלו שאחד או אחת צריכים לזייף, אז אני חושב שאלו יחסים לא מי יודע מה.  אלו יחסים שאמת ועוד אמת כזו, מסכנת אותם, נראה לי שאלו יחסים מעט רעועים.  מאידך, חכמי המזרח טרחו והמציאו סוג של יוגה, יוגה של צחוק והם מאמינים כי אם תתחיל לצחוק בקול רם, הצחוק יבוא עליך ומה שהתחיל כמשחק יהפוך לאמיתי במיוחד.  אז אולי אפשר להשליך מכאן על אלו שיפברקו אורגזמה בצורה כל כך יפה עד שתאוותן תעלה ותפרח ובטרם ידעו.. יגמרו בזעקות משמחות לבב.

 

יש עוד סוג של זיוף אורגזמה שלא נגעתי בו.  זיוף ארעי, לא קבוע, של אישה עם גבר אהוב אך מוגבל בביטחונו העצמי, אחד שטורח ועובד קשה על מנת לספק אלא מאי, לא תמיד כוונתו הטובה מצליחה ולעיתים היא מרפדת את הדרך לגיהינום זוטא במיטה.  עם אחד כזה, מיידי פעם, אולי יותר פשוט וקל לזייף אורגזמה קולנית יפהפייה, על מנת שזה ילך לישון בשלווה של סיפוק.  בבוקר, לאחר מנוחה, אותה אישה יכולה לחזור ולקחת את מה שאותו גבר חייב לה.

 

אין לי איך לסכם את הנושא אז אני אזייף סיוף נפלא מהסרטים, מלא טוויסטים וסיפורים מפתיעים ונראה אם מי הקוראים יחוש במהתלה ויצעק לי כי אני לא רק שאיני מלך אלא גם הבגדים השקופים, לא מי יודע מה.

 

 

בנושא אורגזמות, 'פנטזיה כחולה' כותבת את שאפשר לעשות עם מלפפון קפוא... 

ולבסוף, תודה לעורכי ישראבלוג שהמליצו על הפוסט 'זיופי אורגזמה מסוג אחר..' 

נכתב על ידי , 27/12/2008 13:03   בקטגוריות מחשבות, פילוסופיה של האהבה, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חנות הבעלים החדשים..


חנות נפתחה בשדרה החמישית בניו-יורק, חנות גברים.  חנות זו יועדה לנשים המעוניינות בבעל חדש.  בכניסה לחנות מוצגות הוראות המסבירות איך החנות עובדת ומה המדיניות הנהוגה בה.

 

·         את רשאית לבקר את החנות פעם אחת בלבד.

·         לחנות שש קומות וערך הגברים עולה ככל שהקומה גבוהה יותר.

·         את יכולה לבחור בעל בכל קומה או להמשיך ולעלות לקומה הבאה.

·         אין אפשרות לחזור לקומה קודמת, אלא על מנת לעזוב את החנות.

 

אישה באה לחנות למצוא לעצמה בעל.  בקומה הראשונה השלט מכריז "לגברים אלו יש עבודה", בקומה השנייה יש שלט "לגברים אלו יש עבודה והם אוהבים ילדים", בקומה השלישית "לגברים אלו יש עבודה, הם אוהבים ילדים והם חתיכים"

 

'וואו' חושבת האישה אך היא מרגישה צורך להמשיך ולבדוק.  בקומה הרביעית השלט מכריז "לגברים אלו יש עבודה, הם אוהבים ילדים, הם חתיכים עולמיים וגם עוזרים במלאכת הבית".

'אלוהים אדירים' מתנשמת האישה 'אני עוד מעט מתעלפת'  והיא ממשיכה לקומה החמישית שם כתוב "לגברים אלו יש עבודה, הם אוהבים ילדים, הם חתיכים עולמיים, עוזרים במלאכת הבית, הם רומנטיים וחושניים בצורה מדהימה".  היא כמעט ונשארת אך ממשיכה לקומה הבאה, שם כתוב:

 

"את המבקרת מספר 31,476,892 בקומה זו.  אין גברים בקומה זו.  הקומה קיימת אך ורק על מנת להוכיח שנשים אינן ניתנות לסיפוק.  תודה שביקרת את חנות הבעלים"

 

על מנת להימנע מתביעות על רקע של אפליה מינית, פתחו בעלי החנות חנות שנייה ממול לחנות הבעלים, חנות לנשים חדשות.  גם בחנות זו היו שש קומות ובדיוק אותן תקנות כמו בחנות הבעלים החדשים.  בקומה הראשונה היו נשים שאוהבות סקס, בקומה השנייה היו נשים שאוהבות סקס והן אמידות.  לקומות השלישית ועד שישית לא הגיע אף גבר, מעולם.

 

 (משהו נחמד שקיבלתי ותרגמתי לרווחת הקוראים)


 

באד זיינמן עשה פוסט שלי, בסגנון המיוחד שלו. הרי לכם באד ב.. "פאבו והזונות הקטנות"

 

נכתב על ידי , 25/2/2007 10:13   בקטגוריות סתם דברים, אהבה ויחסים  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צייד הזיונים והתשובה


 

כל מה שרציתי אז היה להקסים, לכבוש ולהמשיך הלאה.  להרגיש מספיק על מנת להקסים, לכבוש ולהמשיך הלאה.  לא תכננתי את הכאב, לא חשבתי על לילות ארוכים בהמתנה לצליל שלא התממש, לחיבור שלא נוצר.  כמו צייד, השארתי בעקבותיי, שורה ארוכה של גוויות, ניצחונות חלולים, והתקדמות לשום מקום.  משעצרתי והתחלתי לראות, הבנתי שתוך כדי עמידה, אני מתקדם מהר יותר מכפי שהתקדמתי אז בריצה..

 

נכתב על ידי , 14/1/2005 19:47   בקטגוריות אהבה ויחסים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יחסים


 

ביחסים אנושיים יכול להיות אחד או יותר מהרגשות הבאים:

  • כבוד הדדי
  • אינטימיות
  • התאהבות
  • תשוקה
  • אהבה

היחסים יותר ויותר טובים כאשר מתקיימות בהם יותר ויותר תכונות מהרשימה בעת ובעונה אחת, במקביל או בטור.  בחיים יש דינאמיקה של הרגשות שהזכרתי, בעוצמות שונות שבאות והולכות, מתחזקות ונחלשות ומתחזקות שוב חדשות לבקרים.

 

נכתב על ידי , 27/12/2004 12:54   בקטגוריות אהבה ויחסים  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטימיות וזיון


 

אני לא כל כך בטוח בגישה הכללית כפי שהייתי בטוח אז, דברים משתנים בי מיום ליום ומשבוע לשבוע.  כשהייתי צעיר היו הדברים ברורים בתכלית, רציתי אהבה, משהו בלתי מוגדר, בלתי מתואר, משהו שהרגשתי כשהתקנאתי בזוג באילת, היא על קצות אצבעותיה, מסדרת את שרשרת הזהב שלצווארו.  תנועה פשוטה של אהבה וזוגיות, מחווה שעדיין אני רואה מול עיניי, מה שגילם בצעירותי את המונח אהבה.

 

לאחר מכן, בצבא ובאוניברסיטה, אולי גדלתי, אולי הושפעתי מחברה שעזבה אותי לאחר, ראיתי את הזיון כיעד העיקרי, לא חפצתי באינטימיות, לא רציתי אהבה, רק לזיין את כל מה שזז, ובעצם, גם את זו שלא זזה, הייתי מזיין ברצון.  זיונים היו הכל אז אצלי וזה נמשך הרבה נשים ושנים.

 

החיים ביחד לא היוו מכשול ממשי, המשכתי וזיינתי לי לתומי, המכשול המוסרי לא היה קיים בעיניי, עוד יותר מזה, חשבתי שזה מוסרי ונעלה לזיין כמה שאפשר, להשביע רעבון רגעי, ולהמשיך הלאה עד למעדן הבא.  חשבתי שכל אחד יכול לזיין, אין זה קשור לאהבה או לקשר וההתחייבות שהייתה בי איתנה, נצחית וללא ספקות.  משוחרר מכבלי המצפון, המשכתי לזיין, ללא קשר או מחשבה, עוד אחת ועוד אחת, את רובן כבר שכחתי זו הייתה אורגיה של אחד על אחת, בשורה.

 

בשנים האחרונות, אהבתי לזיין אבל יותר ויותר חשוב היה לי הקשר עם הנשים שהיו אהובותיי.  זה כבר לא היה עניין לזיין, לסמן ולעבור לבאה, אלא יחסים עמוקים שנבנו במקביל להתעלסויות רבות עוצמה.  ראיתי שאיכות הקשר תורמת לעוצמת העונג, שזיון עם מאהבת אהובה, זה כמו יצירת אומנות נשגבת, קונצרט לארבע ידיים ושני גופים, שמנגנים מוסיקה אלוהית.

 

ראיתי שהאינטימיות, מחזקת את הקשר, בונה תשוקה פחות מאכלת ויותר יוצרת דבר חדש, שונה כל פעם, חזק יותר ומשכיל יותר, סוחף ומשכר כאילו הפסד מה במיניות תרם לאיכויות מדהימות בקשר הרומנטי והאינטימי, והכל סובב ושזור בכל, הכל יצירת אומנות בכמה מימדים, נשמעת, מריחה, מרגישה, ונראית אלילית אלוהית, מיוחדת כל כך.

 

ועכשיו, בעיקר מאז התאונה, אני רואה ומרגיש שהאינטימיות עוד יותר נעלה על הזיון, (על החדירה.. כפי שהיא כתבה).  האינטימיות, במילה מוחלפת, במבט מלוכסן, חצי חיוך מוכר על שפתיים חושניות, נשיקה של אוהבים, נשיקה של חיבוק מתחת לשמיכה בליל חורף צלול וקר.  אלף פנים לה לאינטימיות, לעיתים שיחה חפוזה בנייד, לפעמים קשר עיניים במסעדה הומה, פתאום התנאים לא חשובים, הזיון מאבד מה מהעוצמה, ורק עיניים נעולות בהבנה, כותבות לחן ללא נעימה.  אינטימיות.. מטרה, תכלית וגאולה.

 

נכתב על ידי , 22/12/2004 16:24   בקטגוריות אהבה ויחסים  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי הזיון


 

היה לו קשה לגמור, משהו הסיח את דעתו, תנועותיה הקצובות של אהובתו הפסיקו לגרות אותו לשנייה.  קצת ריכוז, הבלחת זיכרון מאותו זיון בשמורת הטבע היא על ברכיה והוא מאחור והוא גמר בהרגשת רווחה.  כמה התכווצויות חזקות שלו, והגשת הפורקן הייתה מיידית, כמעט אלימה.  אהובתו גמרה אחריו כשהיא מעליו זקופה, מתוחה לרגע ואז מתרככת ורוכנת אליו לנשיקה וחיבוק אינטימי, נשימתה מהבילה סביב פניו.  הוא התגבר על תחושת הסלידה ממגע שתמיד הרגיש לאחר הזיון, ומלמל את המילים הנחוצות, המרגיעות כקונה לו את החופש שאהובתו העניקה לו משהתגלגלה ונצמדה לצידו, מתרפקת, מוצפת רגשות כדרכה בסוף הזיון. 

 

באפיסת כוחות רגעית, לפתע לא יכול היה לסבול את משקל הביצים המרוקנות והזין המדולדל על בטנו, הוא התהפך בכבדות על הבטן והרגיש את הזין והביצים מחליקות לסדין, כנוטשים אותו.  אהובתו עוקבת אחריו, מחבקת ומדברת בהמיה רכה, הוא לא כל כך הבין אותה, אך ידע שזה לא חשוב, רק למלמל "כן, כן" מידי פעם, בעוד מוחו המעולף צף... הוא נרדם, לא שהיה עייף, זו הייתה היציאה הפחות מסוכנת מהאינטימיות הכפויה.

 

הזרות שהרגיש מיד אחרי, חוסר הסבלנות והסובלנות תמיד הדהימו אותו מחדש.  איך אפשר להשוות את הרגשות של אחרי והרגשות שלפני ההתעלסות, כולו קשוב לכל המיה או אנחה, כולו רומנטי ורגיש לכל מילה, מקדם בברכה כל מגע.  כל גופו כמה אליה, משתוקק להגיע אל מרכז הוויתה, לא רק הגופני אלא גם הנפשי, לתנות איתה אהבים, איתה ועם נשמתה, לראות אותה מתמסרת באהבה הגורפת כל בזרם שלה, שוצפת וגועשת עד שהוא גומר, והכל משתנה כמו היה איש אחר.  ואולי זה מהות ההבדל, הוא פשוט לא אותו אדם לפני ואחרי... 


 

-          מה מבדיל בין הרגתי והרגשתי – שין אחת קטנה

 

נכתב על ידי , 11/12/2004 19:02   בקטגוריות אהבה ויחסים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה ביקשנו? כולה מציצה


 

מופנה לכן הנשים, לבד מכמה יוצאות דופן מופלאות,

מיעוט נדיר שחובה להלל ולקלס כל הימים והלילות.

 

רציתן רגישות – התרגשנו

רציתן משחק מקדים – הקדמנו ושיחקנו

לא אהבתן שנכנסנו וגמרנו – למדנו טנטרה

 

רציתן להיות מעל – זחלנו מטה ואהבנו

רציתן שנרד לכן – ירדנו וליחכנו

לא אהבתן מהירות - האטנו

 

רציתן שנהיה עדינים עם השדיים – התעדנו

רציתן שנצבוט חזק בפטמות – בברוטאליות צבטנו

לא אהבתן מגע ישיר על הדגדגן – עקפנו

 

רציתן שנחרוש את הדגדגן- חרשנו וזרענו

רציתן אצבע בתחת – הדרמנו

לא אהבתן בתחת – הצפננו

מה שרציתן עשינו, וממה שלא רציתן ירדנו

 

ומה איתנו?

 

רצינו קצת תשומת לב לזין,

כולה מציצה יסודית, הגונה וטובה, תודה.

 

 (מוגש כשירות למרבית הגברים, שעדיין מצפים)

נכתב על ידי , 26/11/2004 10:23   בקטגוריות אהבה ויחסים  
92 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)