לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים קצרים, אבל השעמום מאריך אותם.


זה בסדר להיות מגעילים אם אנחנו מתכוונים לזה

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

אני יודעת שהבלוג כבר נטוש אז אני מסכימה לעצמי


"עם מי את?"

"עם חברה שלי"

"היא כוסית?"

"ברור היא חברה שלי"

"אז מה את עושה פה תני לי לדבר איתה!!!!"

"היי איך קוראים לך?"

"ענבר חחחחחחחחחח"

 

המשך השיחה הסתכמה ב"חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח"

וב"וואו, איזה בן אדם מיוחד"

 

יום אחרי, היומולדת אצל חבר משותף, גם את זה ניתן לסכם ב"חחחחחחחחחחחחחחחחחחח"

 

שבוע אחרי כבר ידעתי שהבן אדם הזה לא סתם מיוחד...

 

הוא התאהב בי, לי היה חבר, לי כבר לא היה חבר וניסינו

 

נשיקה, חושך, אנשים צועקים לנו בצחוק להתנשק כבר. ביישנים. זה קורה.

אווי "זה היה הדבר הכי מדהים בעולםםםםםםםם"

הודעה

"ענבר זה היה הדבר הכי מדהים בעולם אני אוהב אותך"

מרגישה כל כך טוב עם זה שהוא כל כך שמח, ששוכחת מהעובדה שאני לא מרגישה עד כדי כך טוב בשביל עצמי.

 

פגישה אצלו בבית, הבן אדם מאושר. מתחיל לשמוע שירים ללא צעקות.

את זה אפשר לסכם ב"Sweetest thing\U2"

או ב"וואו הוא כל כך שמח זה הדבר הכי מדהים שאי פעם יכולתי לעשות בשבילו"

 

 

זה לא הלך, כי זה לא באמת היה אמור ללכת, כי אני לא הייתי אמורה להכנס איתו לקשר רומנטי והייתי אמורה להחזיק את עצמי מלהכנס לקשר עם מישהו רק כי אני יודעת שהוא ישמח מזה וזה הדבר היחיד שחשוב לי, כי מן הסתם שאחרי זמן מועט מאוד כל הקשר יתפוצץ בענק.

את זה ניתן לסכם בדמעות או ברגשות אשם.

 

מבולבלת, הולכת ועושה משהו שהוא טוען שלא אכפת לו, מה שיותר אוכל אותי מבפנים כי הוא אומר את זה בשביל שאני לא ארגיש רע, בזמן שאני גורמת לו להרגיש רע. מתחרטת על הדבר הזה כמו מטורפת, כי המטרה שלו לא הייתה לפגוע. אפילו לא הייתה לו מטרה, היה בו לחץ, בלבול והרגשה כל כך רעה שפגעתי בו אחרי שאמרתי לו שזה לא יעבוד, עד כדי כך שכרגע לא משנה בכלל מה אני אעשה אני חרא של בן אדם וזהו.

 

פוסט, פגיעה לא נורמלית.

כאב שלעולם לא הרגשתי לפני או אחרי...

חוסר יכולת להשלים

את זה ניתן לסכם בלב שבור. משני הצדדים.

 

חזרה לדבר.

הפסקה.

חזרה לדבר.

הפסקה

את זה אפשר לסכם ב"Addicted\kelly clarckson"

 

מליון ואחד פוסטים בבלוג אישי סגור עליו.

עצוב לי? גם לו יהיה חלק בזה תמיד.

 

נסיעה רגילה באוטו, הרדיו פועל.

השיר "Sweetest thing\U2" מתנגן.

דמעות. דמעות. דמעות. דמעות.

 

נסיעה אחרת באוטו, הרדיו פועל. 

השיר "Sweetest thing\U2" מתנגן.

דמעות. דמעות. דמעות. דמעות.

 

נסיעה שלישית באוטו, הרדיו פועל.

השיר "Sweetest thing\U2" מתנגן.

דמעות. דמעות. דמעות. דמעות.

 

מזה אומר? אין לי מושג.

 

"כן, אני מתגעגעת אליו. סבבה?

מזה מתגעגעת? הייתי נותנת את כולי כדי לחזור להיות כמו פעם. שנהיה ממש אחים, להרגיש כאילו הוא חלק בלתי נפרד ממני." 1.10.2008 - בבלוג האנונימי, מצחיק שאני עדיין מתחברת לזה!

 

And I need you, I'm sorry...

נכתב על ידי , 7/6/2009 20:21  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/6/2009 19:50
 





24,687
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInbi. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Inbi. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)