לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Juliet with no Romeo


"... So kiss me and smile for me, tell me that you'll wait for me, hold me like you never let me go ..."

Avatarכינוי:  שירלי-מ-

בת: 31

ICQ: 232451865 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

זיכרון של נצח


תמיד רציתי נסיך .. אחד כזה כמו באגדות,

שיבוא עם סוס לבן וחרב.

יחייך עם שיניים לבנות ושפתיים בשרניות כאלה ,

עור שזוף ועיניים תכלת,

ושיער שגולש על הפנים ..

תמיד רציתי למצוא אחד כזה, שאיתו אני ארגיש הכי כיף,

שכל דקה שאני אעביר איתו, אני ארצה שלא תיגמר ..

למרבה ההפתעה, ממש כמו באגדות, מצאתי אחד כזה.

אחד שיסתכל לי בעיניים, יקח את היד שלי, יתקרב אליי לאט לאט..

כאילו הרגע נצחי, והזמן בכלל לא עובר,

ימשיך להתקרב שאני כבר אוכל להריח מקרוב ..

אחד כזה שינשק אותי בדיוק ברגע הנכון .

אחד שיגע בי בדיוק איפה שאני אוהבת, ויגיד את מה שאני אוהבת לשמוע .

אני זכיתי לרגע כזה. לרגע הכי מדהים בחיים שלי ... והיו לי הרבה.

 

אני לא יודעת למה אנחנו לא ביחד, אם זה בגלל שאתה הלכת, או בגלל שאני..

אבל מה שאני יודעת,

זה שנועדנו זה לזו, ושלא משנה מה יקרה,

אתה תמיד תהיה זיכרון יפה.

נכתב על ידי שירלי-מ- , 24/1/2008 05:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/11/2008 17:18
 



חורף ישראלי (: ותמונה


ישראל. סיכום:

התאהבתי, התאכזבתי, בכיתי.

שרתי, רקדתי, חייכתי.

ביקשתי, קיבלתי, זכרתי.

הבנתי, ראיתי, שמעתי.

נגעתי, הרחתי,

והכי חשוב -

אהבתי.

 

ישראל - היה amazing.

 

נכתב על ידי שירלי-מ- , 11/1/2008 01:00  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירלי-מ- ב-14/1/2008 06:36
 





14,875
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירלי-מ- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירלי-מ- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)