לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't give a damn



Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

וואו, שנים שלא עידכנתי! (ממ כן, יש גם קצת תמונות)


Hey there everybody!

אה, אופס, שחכתי שכבר נטוש פה..

 

בכל מקרה, מאז התקופה שהייתי מעדכנת בקביעות, החיים שלי נהיו הרבה יותר מעניינים. כמובן שאני לא אתחיל לספר פה הכל כי זה לא מעניין אף אחד... וזה גם לא עניינכם P:

 

אז הילדה הקטנה שבתחילת דרכו של הבלוג גדלה והתפתחה (אבל רק קצת), והופ- אני בכיתה יב'. השנה האחרונה של התמימות האמיתית.

והילדה שפינטזה על סיידליפ חמוד ותמים עכשיו מפנטזת על שילובים שרוב האנשים יאמרו עליהם "אבוי ואבוי!".. זה בכל מקרה לא יצא לפועל, אז אני מרשה לעצמי לחלום.

אה, כן, יש לי שני קעקועים בתכנון - לפני שאתם אומרים משהו: לשניהם יש משמעות בשבילי, ולפחות על אחד מהם אין סיכוי שבעולם שאני מוותרת.

אז כן, בשביל זה אני מחכה לגיל 18 - עוד חצי שנה   יא בייבי!

 

 

עם כל העניין שאני נמצאת בשנה האחרונה שלי ללימודים (עד כמה שחיכיתי לזה כל היסודי, החטיבה וכיתה י' אני כ"כ לא רוצה שהרגע הזה יגיע!) השנה האחרונה כבר לא מלאת הטבות כמו שהיא הייתה בשנים הקודמות! למה? בגלל המנהל שלנו -__- זה סיפור ממש ארוך, אבל בקצרה?

 

המנהלת הקודמת עברה לבצפר אחר, הביאו לנו מנהל של פנימיה צבאית, יש המווווון חוקים חדשים. בעעעעע.

 

 

 


 

עוד שנה אני בצבא! #$!@#^&*

 

באמת באמת באמת שזה לא נקלט. אבל לא יהיה לי תפקיד שווה... פרופיל 45 -____-

 

ושרית היפה הזאת כבר התגייסה! עדיין לא דיברתי איתך יא חיילת, אני צריכה להתעדכן.

 


 

ב-ק-י-צ-ו-ר אני רואה שהפוסט הזה לא מוביל לשום מקום, כי לא באמת יש לי משהו חשוב או מעניין לומר.

אז כמה תמונות לא יזיקו (יותר מידי.. טוב, בעצם הכל על אחריותכם):

 










 

 

ו... נראה לי שזה מספיק :]




נכתב על ידי , 27/9/2009 15:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,828
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLior_V אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lior_V ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)