לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז זהו, שאני לא באמת יודע מה אני עושה



Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2013

מהרהוריו של תימני מעורער #021: טיילור ואני




חלמתי שבדרך לטכניון אני פוגש מישהו שעבד איתי פעם (לא קיים במציאות) ומאוחר יותר באותו יום הוא נכנס לדירה שלי, באופן הכי נונשלנטי שיש, עם שקית מצרכים מהסופר, פתח את המקרר והתחיל להעביר את המצרכים לתוך המקפיא. כל המצרכים היו מוצרי בשר, כולם נתחי בשר נא למיניהם.

לאחר כדקה של בהייה, קמתי כדי לשאול אותו מה לעזאזל הוא עושה, כשפתאום הבנתי, הוא הפולינום טיילור שלי* והדירה היא הנגזרת הראשונה שלי ולכן זו גם הדירה שלו.

 

הטכניון דפק לי ת'שכל.

 

 


 

צילום: ACID17

 

*פולינום טיילור זה פולינום שנועד לקרב פונקציה, ונגזרותיו בנקודה מסוימת שוות לנגזרות הפונקציה באותה נקודה. ככה, לדוגמא, המחשבון שלכם מחשב קוסינוס של 50 מעלות

נכתב על ידי , 30/5/2013 14:37  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המתמטיקאי ב-4/6/2013 08:32




59,198
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)