לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PANDEMONIUM


Listen to the whisper of my sweet insanity

Avatarכינוי:  Nikolett

בת: 34

Skype:  andrey 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

עידכו-nation


חדל פוסטים פואטיים! הינה קצת מהחומר שמאחורי...

 

אני שוברת את הראש. אני תלויה. תלויה במקום לא ברור ואני שונאת את זה.

עשיתי סיעור מוחין ואני יודעת מה אני רוצה ואני עושה כל מה שביכולתי כדי להשיג את הרשימה הלא כל כך ארוכה הזו, אבל לפעמים זה לא תלוי בי. ומה לעשות?

זה מרגיש חרא כשאני פועלת ונותנת מעצמי ושוברת כל מחסום שבדרכי רק כדי להגיע אל מישהו שמוותר. וכן, יש לי ציפיות, וכן, אני מאוכזבת. מאוד.

 

הימים האחרונים היו חסרי זמן. היום התערבב בלילה והכל הפך לעיסה מגעילה שעושה חשק להקיא. אני כל כך מנותקת כי אני שקועה במחשבות. אני עובדת, אוכלת וישנה. לא רואה אנשים שעומדים מולי ומנופפים לי בידיהם הקטנות. אני פשוט לא פה. ואני מודעת לכל הקטע הזה של "לא להיות תלויים באף אחד ולפתור הכל בעצמך", אבל בכל זאת, זה נחמד שלמישהו אכפת ממך..מישהו ששואל מה קרה גם אם הוא לא ממש מתעניין והוא רק מחכה לתור שלו לדבר.

 

מה אני רוצה?

לדעת מה אני שווה ולא להתפשר.

שאחותי תקבל קצת שכל.

להפסיק לאהוב את ג'יני.

רגע טהור של חוסר מחשבה.

מישהו לישון איתו.

 

מה קבלתי?

עיוות,

ערבים,

כאב לב,

כאב ראש,

והרבה מאוד לבד.

 

כן, אני בחורה.

 

נ.ב.

אבדתי היום חצי אצבע ושליש מכמות הדם שבגופי. סלייסר ארור!! מוות לטל העמק וארוחות בוקר יקרות יתר על המידה בארקפה!!

אוח. ידעתי זמנים שמחים יותר.

 

 

נכתב על ידי Nikolett , 24/2/2008 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kat ב-28/2/2008 14:51




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNikolett אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nikolett ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)