לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

+JuSt Me+


סתם כי אני שקסית=]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008


מה ניש אנשים..?

ואוו באמת לא הייתי פה הרבה זמן..חיחיחיח

טוב אז מה חדש אצלי..אני בי"ב חחח ובת 18 עוד מעט צבא איזה כיף...חח

טוב משעמם לי אז אני יענה על שאלון תהנו..=]

ואני יעלה כמה תמונות מהתקופה האחרונהה...

 

יש\אין חבר:אין

גובה:1.59 אני גמדהה
מידת נעלים:8\37
פריסינג:רוצה לעשות נזם וטרגוס..והיה לי בלשון..כרגע אין.

קעקועים:עדיין לא
בימים אלו אתה מאוהב?לא ממש..
הדבר שהכי קשה לך איתו:קשה יש רק בלחם..אבל אם בכל זאת אז פרידות אולי.
מישהו אחד שהייתי רוצה להיות?אממ לא יודעת..חחח כריסטינה אגילרה הסקסיתת=]
האדם האחרון שהתקשר אלי: ליל השמופסה

האדם האחרון שדיברתי איתו באיסיקיו:איכ אייסי.
המקום האחרון שהייתי בו:מטבח חיחי
הסטיה שלי היא:שפתיים.
הדבר שלא הייתי מוותר עליו בחיים:חברים שלי ומשפוחה.
תכונה טובה שלי:לא יודע.
תכונה רעה שלי:אני לא הכי אחראית.
האם פרצת לאייסיקיו של מישהו?כן חיחי זה היה מזמן!
האם אי פעם חשקת במישהו מהמין שלך? לא.זה לא אומר שלא אנסתי כמה!
האם צחקת על מישהו בעל מום? לא
האם התעצבנת על המורה שלך וצעקת עליה מול כל הכיתה? לא שזכור לי
שברת פעם כוס או צלחת או כל דבר שביר בכוונה? כן
השתכרת עד אבדן חושים? כן ולא פעם אחת..חיח
באיזה גיל לדעתך צריך לקיים יחסי מין פעם ראשונה? מתי שמרגישים בנוח
~מתי הייתה הפעם האחרונה ש..~
התנשקת? חחח ואיי לפני הרבה זמן..
חיבקת מישהו/י? לפני חצי שעה.
מישהו/י חיבק/ה אותך? לפני 5 דקות
עישנת?אתמול
שתית משקה אלכוהולי? חח אתמול.
השתכרת? אתמול..חחחח
היית במועדון? חחח לפני כמה חודשיים..נוט לייק מועדונים..
לבשת חצאית? חחח לפחות כמה שנים.
קנית בגד? קיץ
אמרת למישהו/י "אני אוהב/ת אותך"?אתמול...לחברה..מלי לאב יא..מואהה 
הקדישו לך שיר? אתמול..חחח
שיפרו לך את המצברוח? לפני כמה חודשים
~בנאדם ש:~
שונא/ת: את המורה שלי לספרותת..איככ
אוהב/ת: המון.
מתגעגע/ת אליו:אריאל הקופיף!
חסר לך: וולדמורט..חחחה(המבין יבין)
עושה לך טוב להיות איתו: חברים שלי.
הכי מצחיק: השכבה שליי..חחח
הכי דפוק: הרבההה..חיחיח
הכי מוזר:לא מכירה אנשים מוזריםם..אבל תמיד חשבתי שבגי הפוך הוא מוזרר!
הכי כיף לדבר איתו:המון.
יש לך פלאפון?כן
למי אתה מתקשר הכי הרבה? חחח לכולםם..אני חובבת לדבר בטל.
איזה צלצול יש לך? שקשוקה של בוסקילז
הקול הכי יפה ששמעת? תום..ואוו היה לו את הכל הכי סקסי ששמעתי מעולםם!
איזה רקע יש לך בשולחן עבודה? מפל..
את רוצה להיות זמרת? לא כדאי O.O
את רוצה להיות שחקנית? רק בסרטי פורנו.. חחח
אמרו לך פעם שאוהבים אותך? כן
כשאת אומרת אני אוהבת אותך את מתכוונת לזה? תלוי..
אם היית מוצאת מיליון שקל מה היית עושה בו? קונה מכונית סתם שתיהיה..וקונה בגדים..חח
האם אי פעם...
הרגשת שאתה עומד למות? כן בריצות של אחרי..חיחיח
רצית להתאבד אבל לא היה לך אומץ? לא

 .אכלת קופסא שלמה של אוריאו? לא..חח אני לא עד כדי כך שמנה

נזרקת על ידי מישהו?כן

משהו בגד בך? לא ממה שידוע לי..

נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך?לא

היית מאוהב?כן

ראית את הבית הלבן?לא חחחח

ראית את מגדל אייפל? בתמונות..חיחיח

 עישנת?צריכה להפסיק..

נישקת מישהו?כן..

.התנשקת צרפתית?כן..

ניסית דיאטה?כן..חח

ביקרת בארץ אחרת?כן.

צבעת בספר צביעה?כן...זה הכי כיף בעולם..

.עשית אמבטית קצף?חיחי כן

רכבת על פיל?חחחחחחחחחחחXD

 

ועכשיו כמה תמונותת..חיחיח=]

אני ונויה בפולין.

אני נויה זהבית ארתור גנה:




אני אינה עומרי ובלה:

אני ועומרי:

אני דוד ואינה:חיחיח

דוד אני בלה ופיסקרוב..

אני אינה ורה ובלה..

אני ואורי

אין עלינו בשיבטי בגשםם..מואההה




לאב יא אוללל כוסונים שליי...מואהההה

נכתב על ידי , 12/12/2008 14:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34

ICQ: 324146314 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטויוחה=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטויוחה=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)