לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוט

בלוג טכנולוגיה ומחשבים

כינוי:  blut

בן: 18





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

שלום כיתה א' 2.0



אבק הגירים, השרת העצבני, העיניים בגב, שוב מתחילה לה שנת הלימודים. אחת המוזרות בתקופה האחרונה איומי

השביתה נראים כבר לא רלוונטים לעומת האיומים מכיוון אירן, הצלצול הוא כבר לא בשביל המורה הוא כי מישהו קיבל SMS

וגם המחשב והאינטרנט יהיו חלק מהשינוי הזה יתפסו השנה מקום נכבד, כך אנו מקווים,  בשנת הלימודים הזאת, או לפחות אנחנו מקווים. האפשרויות יותר מגוונות שמציעה רשת האינטרנט ותחיליפים לתוכנות יקרות, הרשתות החברתיות שמאפשרות יצירת קשר כמעט תמידי עם כולם ויוטיוב שיקשט את שיעורי המחשבים עם סרטונים יפנים מוזרים.

 

מעבד תמלילים
שוק מעבדי התמלילים היה עד לפני מספר שנים שוק בלעדי כמעט ברובו למוצרים

של מיקרוספט, חבילת האופיס שלטה ללא עירעורין בשוק אבל אז בא האינטרנט.

האינטרנט שינה את חוקי המשחק והיום מציע שירותים אונליין ותוכנות להורדה המשתוות לתוכנות

הכבדות והיקרות שעד היום השתמשנו בהם

 

אופן אופיס

האלטרנטיבה הראשון היא גם המוכרת ביותר בקרב הגיקים מדובר בפרויקט הקוד הפתוח "אופן אופיס" שמופץ חינם עם תמיכה מלאה בעברית.

 

חבילת התוכנות של אופן אופיס כוללת את תוכנת עיבוד התמלילים writer המקבילה לוורד , תוכנת גליונות עבודה Calc שמחליפה את האקסל, תוכנת המצגות Impress המשממת אלטרנטיבה לפאוור פוינט, עורך HTML ועוד.

הפרויקט בגירסאתו העברית ממומן בחלקו על ידי חברת סאן ועל ידי המדינה עצמה. התוכנה קיימת עם תמיכה מלאה גם מבחינת ממשק וגם מבחינת עימוד לשפה העברית ומאפשרת עבודה נוחה ללא הבדל גדול מהתוכנות שהתרגלתם עליהם עד היום.

 

הורדה האתר הרשמי

 

ThinkFree

מדובר ללא ספק באחד השירותים היותר מוצלחים אונליין. השירות מציע יצירות מסמכים, מצגות וקבצי גליונות. שטח האיכסון מגיע לאחד ג'יגה אבל מניסיון זה לא אמור להטריד אותכם, אולי אחרי כמה שנים. הממשק נוח לשימוש ומזכיר את תוכנת האופיס + האפשרות להכניס תמונות ישירות מגוגל והתמיכה העברית הופכת את ט'ניק פריי לאחד הכלים המועדפים עליי ללא ספק. האפשרויות אינן מוגבלות ישנן תבניות ומאגר לחילופי מסמכים, תיבת מסרים וממשק ווב שתיימי שכולנו אוהבים האתר ללא ספק האתר עושה את עבודתו נאמנה.

http://www.thinkfree.com

 

AjaxWrite

התוכנה מכונה על ידי בעליה כמעבד התמלילים הטוב ביותר ברשת, הם בכיוון אבל עדיין לא שם. קודם כל נתחיל עם זה שהאתר תומך רק פיירפוקס אומנם זה תמריץ מעולה אך רוב המשתמשים עדיין גולשים דרך IE. אם יש לכם פיירפוקס תוכלו לראות שהתוכנה נראית כמו תוכנת עיבוד תמלילים לכל דבר, עם מסך פתיחה תצוגה של הדף והכל, כאילו לא יצאתם מהוורד. הבעיה מתחילה שרוצים לערוך ,אינספור באגים ותמיכה לוקה בעברית לא מאפשרים לגולש הישראלי להשתשמ יותר מדי במעבד התמלילים אבל אנחנו צופים לו עתיד ורוד, אם יהיה כמובן מספיק כסף לפיתוח

 

ajaxwrite.com

 

ווריטלי

ווריטלי שנרכש לאחרונה על ידי גוגל ורק עכשיו שוב נפתח לשימוש ציבורי. מדובר במעבד תמלילים אינטרנטי, מה שאומר שלא נדרשת שום הורדה או התקנה של תוכנה רק נרשמים ומתחילים להדפיס. האפשרויות עצמן פשוטות ולא מרובות כמו בתוכנות אליהן כבר התרגלנו. הממשק עצמו אנגלי אך לא נרשמה בעיה בכתיבה וישור בעברית לצערי הרב השירות לא מציע הרבה יותר מזה. אומנם ישנם הבדלית קטנים בינו לבין הכתבן הבסיסי שבה עם הווינדוס אך נראה כי הפיצ'ר המרכזי בשירות הוא שהוא באינטרנט וזמין מכל מקום...ושהוא נרכש על ידי גוגל.

 

wwwly.com

 

Zoho Writer

 אומנם טיפה איטי מהשאר אך הוא מציע אפשרות עיבוד תמלילים נרחבות ואפילו קצת יותר כולל אפשרות לכתוב קבצי PDF. גם פה הממשק הוא אנגלי אבל אין בעיה לכתוב בעברית. ישנה אפשרות הממשק הוא נקי ונוח , גם פה קיימות אפשרויות של תבניות וחיפוש בטקסט

 

http://www.zohowriter.com


נכתב על ידי blut , 23/8/2006 11:33   בקטגוריות תוכנות, ווב 2, הורדות תוכנה, אינטרנט, , ספיישל: שלום כיתה א' 2.0  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



74,390

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)