לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוט

בלוג טכנולוגיה ומחשבים

כינוי:  blut

בן: 18





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2006

מתנגדים לחוק שיתוף הקבצים


מכיוון שה - RSS מחובר לי לורידים אני עוקב בדיקות אצל האנשים שלימדו אותי כל מה

שאני יודע (באופן תאורתי כמובן)

 

לאחרונה (לפני שעה)  הפנה שוקי גלילי בבלוגו לעצומה שיוצאת כנגד החוק החדש נגד שיתוף הקבצים.

ככל שתאספנה יותר חתימות כך נהייה קרובים לביטל החוק הזה.

 

אני מוצא לנכון לקרוא לכם לחתום!

 

 

 

ברגע שהבלוט יחליט מה שמו האמיתי הוא מבטיח לחתום גם כן.

נכתב על ידי blut , 7/10/2006 15:32   בקטגוריות אינטרנט, הרשת הישראלית, שיתוף קבצים, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



74,390

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)