לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להוציא רגשות


No one knows...

כינוי:  Israeli_Freak

בן: 35

ICQ: 160471561 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

זה רק אני?


אממ.. רק רציתי לברר אם זה רק אני...

אם זה רק אני שמרגיש שכולם מסביב אותו הדבר...

פשוט כל אחד ואחד אותו דבר!

אולי במראה אנחנו שונים, בדיבור, במוצא... אבל בפנים אנחנו פשוט אותו חרא (תסלחו לי על הביטוי)

 

זה פשוט מפחיד שכל אחד שאני פוגש הוא איזשהו אינטרסנט מגעיל...

אני כבר מתחיל לדאוג שגם אני כזה (ואני משתדל מאוד שלא להיות...)

אולי זה הטבע שלנו... אין לי מושג...

 

טוב... לא יודע כבר מה קורה...

או שאני משועמם יותר מדי... או שאני יותר מדי שם לב =\

נכתב על ידי Israeli_Freak , 1/2/2008 03:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIsraeli_Freak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Israeli_Freak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)