לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה התחיל כשנראה היה לי שאין יותר מקום על הקירות בבית, חשבתי לעצמי "מענייו מה קית' הרינג היה עושה אם היו נגמרים לו הקירות", ואכן בסוף נגמרו לו הקירות והוא המשיך עם הגראפיטי שלו על כל דבר אחר. בסוף הוא מצא את הקהל שלו...

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אל תלכו אל האור


הנה חלום שחלמתי אתמול בלילה והתעוררתי שטוף זיעה. זה אכן חלום בלהות, אבל הוא מתאר תרחיש ריאלי כל כך, שכבר עדיף לא לחשוב...

הימים ימי מלחמה ואני מוצא את עצמי דוהר לבית החולים הקרוב ביחד עם אשתי המתפתלת מצירים.
ברמזור האחרון לפני הכניסה לחניית בית החולים אני מקבל טלפון בהול מהצבא, בו אני נקרא להתייצב בתוך שעתיים ביחידת המילואים.
אני כבר מתורגל - עם צו 8 לא מתעסקים. אשתי הלכה ללדת ואני מוצא את עצמי כעבור שעתיים מוצב במחלקת יולדות של בית חולים אחר.
כמילואימניק של פיקוד העורף, נקראתי לסייע במיגון בית החולים, בשל התרעות חמות על כך שאיראן עומדת לפתוח חזית נוספת ולממש את איומיה לשגר לעבר ישראל ממיטב טיליה ארוכי הטווח.
מאחר ומחלקת יולדות בבית החולים היא המחלקה היחידה שממוגנת, ההנחיות שקיבלנו הן להעביר אליה במהירות האפשרית את החולים והצוות הרפואי.
מדובר במשימה לא פשוטה מפני שביחד עם החולים והצוות נאלצנו להעביר לא מעט ציוד ומיכשור רפואי. ממה ששמעתי באמצעי התקשורת, הצלחתי להבין שהמצב מתחמם והולך ולא היה ברור אם נספיק להיערך בזמן.
במציאות ההזויה שנוצרה, צדה את עיני יולדת...
לקטע המלא...
נכתב על ידי , 10/1/2009 18:32   בקטגוריות רוחות מלחמה, פסימי, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הרינג ב-11/1/2009 15:54
 



בחזרה לראש התמונה


המלחמה בחמאס מחזירה אותי אחורה לימי מלחמת לבנון השניה. אז כתבתי סיפור יפה על צלם שהחליט לתעד מקרוב את נפילת הטילים... הסיטואציה מוכרת היום יותר מתמיד...
נכתב על ידי , 5/1/2009 17:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של באטל :] ב-14/1/2009 06:22
 



בלי גלעד-אין שליט


איכשהו, מלחמה מוציאה ממני את המיטב.

רגע... זה לא נשמע טוב כל כך.
במצבי מלחמה, כמו גם במצבים אחרים הגורמים להרהורים ולחשבון נפש, מייד עולות מחשבות.
את המחשבות האלה אני לוקח, מעבד, מתרגם ו... הנה הן לפניכם.
כבר המון זמן לא כתבתי כאן בבלוג הזה אבל הצצה חטופה אחת גרמה לי להתאהב שוב בחיידק הכתיבה והחלטתי שהנושא החשוב ביותר שאפשר לדבר עליו עכשיו הוא גלעד שליט.
הנושא הזה כל הזמן קיים וניצב בפני הפוליטיקאים הנפלאים שלנו, אבל יש לי תחושה שדווקא עכשיו הם אומרים לו "זוז הצידה. אתה לא רואה שיש לנו כאן מלחמה לנהל?"
מעבר לזה, הנטיה הטבעית של התקשורת היא להביא לנו את כל מה שחדש. ומה לעשות שהנושא הזה כבר לא חדש?

אם המתמודדים היקרים על ראשות הממשלה הבאה היו חושבים, ולו לרגע, שבלי השבתו של גלעד, הכיסא שלהם בסכנה, אני בטוח שהם היו מעלים אותו לראש סדר היום.
קראתי על מחאה של קבוצת אנשים שחושבת שהשבתו של גלעד שליט חשובה יותר מהבחירות הממשמשות ובאות, ולכן החליטה הקבוצה שכל חבריה יגשו לקלפי וירשמו על פתק לבן "גלעד שליט", יכניסו אותו למעטפה וישלשלו.
אני באמת חושב שראוי להעלות את הנושא הזה לראש סדר היום בבחירות, אבל אני גם חושב שזה די לא אחראי לבזבז ככה את הקול שלכם רק בשביל המחאה.
אין לי מושג מי מהנבחרים הפוטנציאלים יוכל לקדם יותר את עניין השבתו של גלעד שליט. אני מניח שאם אדע, אבחר בו. אבל על הזכות שלי להשפיע אני לא מתכוון לוותר.
הרי ברור שכל הפתקים שכתוב עליהם "גלעד שליט" יעשו את דרכם לפח האשפה בתום הבחירות מבלי להיספר. לא חבל?
בואו נצא מתוך הנחה שאנחנו בוחרים את ראש הממשלה הבא רק על תנאי שהוא יוציא את גלעד שליט מהשבי.
אני חושב שבמקרה כזה, נכון יהיה לפרסם סטיקר כמו זה:


קל לכם להתמודד על ראשות הממשלה? נראה אתכם מתמודדים על השבת גלעד שליט.

נכתב על ידי , 5/1/2009 16:27   בקטגוריות רוחות מלחמה, ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 49

ICQ: 214478203 



תמונה




10,225
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרינג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרינג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)