לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

קצרים (9.6.09)


 

תקיפה (1)

 

יואב: אתמול בערב היתה לי משמרת קשה. היה עיתון גדול, והיו באחריותי חמישה עמודים. מרוב לחץ (באמת) לא שמתי לב שטעיתי בכיתוב של התמונה בעמוד האחרון של העיתון, וכתבתי "תקיפה" במקום "תקופה". לא נעים. היו הרבה טעויות מביכות לאחרונה. מקווה שלא יעשו מזה סיפור.

 

תקיפה (2 ו-3)

 

אתמול בבוקר האמריקאים הודיעו שהתנקשו במבוקש הבכיר שלהם, ואתמול בערב ישראל התנקשה במבוקש הבכיר שלה. הגיוני. כשבעולם המערבי חוגגים את חיסולו של הארכי-מחבל (NRG) / רוצח ההמונים (ערוץ 2) / הטרוריסט המבוקש (YNET) א-זרקאווי - מי יכול לבוא אלינו בטענות? מעניין אם השיקול הזה עלה גם בדיוני מערכת הביטחון. בכל מקרה, רק שלא יהיו פיגועים עכשיו.

 

עדכון: תראו את השער הראשי של ה"ניו יורק פוסט" מהיום, שגורם למעריב, לידיעות ולכל הטבלואידים ברחבי העולם בעצם להיראות כמו עיתונים שמרנים, רגישים ומעודנים.

 

(תודה לאורנה)

(תודה לאורנה)

 

בעניין חוק ההסדרים

 

מזוז עשה פולו-אפ לפוסט של "לחץ חברתי", אבל לא נתן לנו קרדיט. מסתבר שאפילו היועץ המשפטי לממשלה חושב שחוק ההסדרים הוא "אנטי דמוקרטי". הנה סיכום קצר של כמה מהאנשים שאמרו שהחוק הזה, שבמשך 20 שנה מעצב את המשק הישראלי, הוא לא דמוקרטי: שופטי בג"ץ ברק, בייניש וחשין, היועץ המשפטי הנוכחי לממשלה, יו"ר הכנסת הקודם, יו"ר הכנסת הקודם-קודם, חברי כנסת, והיועץ המשפטי שאישר את החוק לראשונה. אז אמרו. (כל הקישורים הרלוונטיים בפוסט הקודם על החוק).

 

סוֹפה סיפור

 

אז מה חיפשה סופה לנדבר בעציץ של רוחמה אברהם? הפרשה הזאת לוקחת בהליכה את תואר הסיפור הביזארי של השבוע. הידיעה על הפריצה ללשכתה של אברהם נחשפה אתמול סמוך לחצות בחדשות ערוץ 2, וביחד עם ההתנקשות באבו סמהדנה, עשתה הרבה בלאגן במערכות העיתונים, שנייה לפני (או אחרי) סגירת העיתון. עבדו קשה אתמול גם בשוקן וגם בקרליבך. כנראה שגם בידיעות, אבל עד שיהיה ל"לחץ חברתי" נציג בדסק החדשות של ידיעות אחרונות, לא נוכל לדעת את זה בוודאות.

 

פייר? אני מאוכזב

 

אבישי ביקש בטוקבקים שנתייחס לחמשת "המאוכזבים" במפלגת העבודה. אני מאוד מסכים עם מאמר המערכת היום ב"הארץ" שעוסק בדיוק בעניין הזה. הנה תמצית, למי שאין לו כוח לקרוא את הכל:

 

"רשימת המאוכזבים מעמיר פרץ במפלגת העבודה חופפת באופן לא מפתיע לרשימת האנשים שחשבו שיקבלו תפקידים בכירים והתאכזבו. הבחירות לכנסת התקיימו רק לפני חודשיים וחצי, השרים נכנסו לתפקידיהם רק לפני חודש, וכבר מתנהלת מערכה שכותרתה היא "אכזבה". יותר מאשר מורדי העבודה מאוכזבים, הם מאכזבים את ציבור הבוחרים שרצה לראותם מתפקדים בהתלהבות כח"כים".

 

שבת שלום.

 

יואב.

נכתב על ידי , 9/6/2006 16:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-12/6/2006 03:10



Avatarכינוי: 

בן: 18

תמונה




196,543
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחץ חברתי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחץ חברתי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)