לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דור 3.5. מרופא.

כינוי:  התאטרוניסט

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

דו פרצופיות נוסח ישראל


הרי לכם קלאסיקת דו-פרצופיות ישראלית:

אדם הנוהג עם שלט "נהג חדש" המתנסס מאחורי רכבו והוא לא נהג חדש, יחטוף קנס בסך 250 ש"ח. הסיבה- כדי שהנהגים האחרים שנוסעים מאחורי הנהג החדש יתחשבו בו ולא יצפרו עליו למוות כשהאור האדום עומד להתחלף (נהגים טיפשים, אחרי אדום בא צהוב, אפילו נהגי מוניות כבר הפנימו את זה).

אם נהג חדש מבצע עבירת תנועה, רוב הסיכויים שהוא יחטוף כפול מאשר נהג וותיק, הסיבה- הוא נהג חדש.

ולמה אני מספר לכם את הקטע הזה? (חוץ מהעובדה שהוא התבשל לי בראש כבר כמה שבועות)

כי אתמול במקרה ראיתי את הנקבה של יגאל עמיר, לריסה טרימבוסעמק או משהו, מתראיינת אצל מני פאר (שהפך למראיין לשעת צרה, לפני שבועיים הוא אירח את כוכב נולד אתמול את לריסה, מחר את ראש הממשלה, מחרתיים את שיר ביטון. הנה סיבה למה לא להנחות אירוויזיון- לא מתייחסים אלייך ברצינות).

הנקבה של יגאל התחילה להתבכיין על כך שליגאל המסכן אוסרים להתרבות איתה, וגם החתונה לא היתה משהו. אחת התלונות שהיתה אשם שאדם שרצח את כל המשפחה שלו לא היה מקבל את אותו יחס שמקבל היגאל שלה, ובכלל מי נתן לשב"ס את הרשות לקבוע למי כן מותר ולמי אסור, ושכל העם מאחוריה (בטח כדי לבעוט אותה מהצוק הקרוב) ובלה בלה בלה.

עכשיו, אני לא זוכר אם מישהו הודיע לגברת היקרה, אבל הבעל שלה רצח ראש ממשלה. עכשיו לאט כי העברית שלה לא משהו גם ככה: ר-צ-ח ר-א-ש מ-מ-ש-ל-ה, הרג את האיש שהאחראי על המדינה, הוא הלך קפוט, שלח אותו לשמיים. באיזה זכות ובאיזו חוצפה היא מבקשת תנאים שווים כמו לכל אדם? הרי זו התרסה כנגד העם וכנגד הממשלה וניסיון לבדוק גבולות, אחרי שהיא התחנתה, היא רוצה ילד ויבוא היום כשהיצור העלוב הזה תבקש חנינה ליצור העלוב איתו היא התחנתה, וכמובן שעם ישראל עם זיכרון קצר יותר מאשר של חולה אלצהיימר בגיל מתקדם, ישכח ובסקרי יום שישי כולנו נראה שהעם רוצה שיגאל ישוחרר.

ולא שהחלאה הזו יושבת 60 שנה, החלאה הזו יושבת בסך הכל 10 שנים. 10 שנים והעם מתחיל לשכוח. 10 שנים והזוג עמיר מתחיל לבדוק גבולות כדי לראות מתי הם יתאחדו תחת ווילה ויתחננו את רצח ראש הממשלה הבא. כי במדינה שבה על אונס מקבלים 3 שנים, על רצח ראש ממשלה יושבים לא יותר מ10-15 שנה.

עצתי לחבורת המנופחים שיושבת אי שם בירושלים ובעיקר מוצצת כסף לתושבי המדינה, שישלחו סטירת איפוס לגברת ולבעלה, כי התחלת בדיקת הגבולות הזו היא צעד בדרך לשחרור.

ושחוצפה ישראלית זה דבר שימושי מידי פעם אל מול התענבות העולמית, אבל כשזה עובר את הגבול, צריכים לדעת מתי לבעוט אותם חזרה פנימה.

נכתב על ידי התאטרוניסט , 6/9/2005 17:32   בקטגוריות מדינת ישראל שלי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתאטרוניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התאטרוניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)