לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דור 3.5. מרופא.

כינוי:  התאטרוניסט

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

מצד שכונתי


אני הגעתי למסקנה כבר ממזמן שאין לי טעם במצעדי גלגל"צ. מי שבמקום הראשון לא נחשב מבחינתי, מבחינתי זו עדת אליטות שקובעות מה כולנו נשמע ומחדירות את זה לאוזן יותר מאשר אריק שרון מחדיר שטרונגול ארוך לתוך התחת של הליכוד.

קבלו את המצעד העממי, המצעד האמיתי, זה לא שלא מושפע מכלום- מצעד השכונה. אפשר לקרוא לזה גם מצעד הבלוק לחובבי בוזגלו.

מה הרעיון? בכל בוקר, אחה"צ או ערב אחד מהשכנים מפעיל את המערכת עם הדיסקים הצרובים שהוא הוריד מקאזאה שהפכה את המחשב שלו לנגוע בווירוסים יותר מאשר תינוק אחרי ביקור בטיפת חלב, לפי עוצמת הדציבלים האיומה אני יכול בקלות להבחין מי להיט ועל מי עבר זמנו. כך לדוגמה האחרון של עידן רייכל רץ חזק, עובדה כבר שמעתי אותו יותר מ5 פעמים בשעה האחרונה.

בתחילת הקיץ זה עוד היה הלהיט של מה קשור- תנו לו צ'אנס, אבל אחרי עליית היכל התרבות, גם השכנה הכי מטומטמת הבינה שיש גבול שאותו לא עוברים והעיפה אותו לכל הרוחות מהחלון, היישר על השכן העצבני קומה מתחתיה.

אז אני פונה בקריאה נרגשת לחברי גל"צ. אתם כבר לא מעניינים, המצעדים שלכם לא שווים כלום. מהיום אני עם מצעד השכונה. מה גם שאני מקבל נקודות זכות כעממי וזה יעזור לי בהמשך כשאני ארצה להיות צביקה הדר או ביבי נתניהו.

נכתב על ידי התאטרוניסט , 19/9/2005 16:06   בקטגוריות מעולמי הצר והמצומצם  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתאטרוניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התאטרוניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)