לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דור 3.5. מרופא.

כינוי:  התאטרוניסט

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

אין כמו ריח של מצבה שבורה על הבוקר


קראתי את הידיעה על אותם חבר'ה מאילת שהיה להם משעמם אז הם הלכו ופוצצו מצבות כדי להתרגש.

מה אני אגיד לכם, זה ישר גרם לי לחשוב על אירופה. כל הזמן אנחנו קוראים על ניאו-נאצים שהלכו והשחיתו מצבות (הם לפחות עושים את זה עם אג'נדה, זה די מעליב שמנפצים לך את המצבה רק מתוך שיעמום) האם יכול להיות שאלו לא ניו-נאצים אלא פשוט יהודים משועממים ששיחקו בבית הקברות היהודי הקרוב לביתם והניאו-נאציזם זו המצאה כי לאירופאים אין כוח לחקור אז הם פותרים את הבעיה עם ההנחה שזה ניאו-נאצים?

וגם אם אלו באמת ניאו-נאצים שונאי ישראל ואת היהדות שהולכים מנפצים, מרססים ועושים שמות בבית הקברות היהודי, אז למה לתת להם להתאמץ? פשוט נגייס את החבר'ה מאילת והם יעשו את העבודה, אני בטוח שזה יחסוך כל כך הרבה פחדים לאותם גלוחי ראש מפני הפחד שמישהו באמת יתפוס אותם.

איזה כיף לדעת שישראל לא צריכה את עזרת העולם בנושאים כמו ניפוץ מצבות של בתי קברות וברוך השם יש לנו אפשרות אפילו לייצא.

נכתב על ידי התאטרוניסט , 29/9/2005 17:39   בקטגוריות מדינת ישראל שלי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתאטרוניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התאטרוניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)