לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דור 3.5. מרופא.

כינוי:  התאטרוניסט

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

בחזרה למעגל האבטלה


ופרצת אחורנ:

אני רוצה להתייחס שניה לנצחונו של עמיר פרץ בבחירות הפנימיות בעבודה אתמול, בעיקרון הפתיח היה אמור להיות מוקדש לרבין אבל בגלל שהוא מת אני לא חושב שיהיה לו אכפת להפסיד לפרץ את הפתיחה (עובדה גם פרס עשה את זה).

באמת כל הכבוד לפרץ שהוא עכשיו יו"ר העבודה רק מראה את ההתקדמות בסולם המעמדות במדינת ישראל, קודם אתה דופק את העובדים אחרי זה את כל המדינה. בכל מקרה הליכוד יכול להיות רגוע, אין סיכוי שפרץ יבחר לראש ממשלה, לעמרם מצנע היה יותר סיכוי ועמרם מצנע פישל בגדול.

רבין:

כנראה בהשפעת העדה הפולנית במדינת ישראל נהנים לסבול, ולכן החליטו על הפטנט הגאוני של יום רבין כפול, גם בתאריך העברי וגם בלועזי יענו חלק א' וחלק ב'. אני לא מבין מה הבעיה לקיים את היום לזכרו בתאריך הלועזי, הרי בעוד 20 שנה כשאנשים יזכרו ברבין כשיגאל עמיר ישוחרר לא יאמרו הוא נרצח בי"ב בחשוון תשנ"ה, עד שתסיים לומר את התאריך העברי המלא ירצח עוד ראש ממשלה.

רבין 2:

מסתבר שבאותו יום בעצרת לא רק רבי נרצח, גם הקריירה של מירי אלוני לא הראתה מאז סימני חיים

מעגל האבטלה:

כפי שכבר בטח הסקתם מן הכותרת הממש לא מקורית, אחרי רומן שנמשך פחות מחודש, כלל 3 משמרות וחצי והסתכם בסכום בעל 3 ספרות שמס הכנסה אפילו לא מזעיף לכיוונו, קרוב לוודאי שסיימתי את תפקידי באספרסו בר ההוא שסיפרתי עליו. למה אני אומר קרוב לוודאי? כי הסיבה הרשמית שנמסרה לי בטלפון היתה "אין משרות להקצות לך בינתיים" או במילים אחרות לך חפש לך עבודה אחרת.

מה שמחזיר אותי לבקרים של בטלה, ושינה עד הצהריים מצב שקוראים אותו גן עדן.

בגאטעלהאש:

כפי שכבר בטח שמעתם צרפת עולה בלהבות, אני בתור אחד שלא ידוע בחיבתי ואהבתי הרבה לצרפתים רציתי לדעת אם כשישרפו את מגדל אייפל האם זו תהיה המגבילה הצרפתית למזרקה של אגם קרי פסל חסר שימוש עם אש ומים המיתמרים ממנו? (קחו דקה לחשוב על זה) בכל מקרה לצרפתים שבזמן שהם עסוקים בלהתנשא מעל כל העולם שירימו את האף גבוה לשמים כדי שלא יחנקו מהעשן.

עישון:

אפרופו עשן, בצה"ל מנסים בכל הכוח לגמול את החיילים מהסיגריה מה שגורם לי לשאול מדוע הצבא מתעלל בחיילים המסכנים, הרי ידוע שאחרי שיורים בערבים צריכים את הסיגריה שאחרי.

יומני היקר:

אני מנותק מהעולם, מובטל, מקבל מבטי זלזול מחברי

עכשיו אני יודע איך מרגיש ביבי נתניהו בימים טרופים אלה.

נכתב על ידי התאטרוניסט , 10/11/2005 19:09   בקטגוריות פוסט מרוכז  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתאטרוניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התאטרוניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)