לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


דור 3.5. מרופא.

כינוי:  התאטרוניסט

בן: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

לונג טיים נו (או.) סיי


פורים:

נתחיל בנושא יותר עתיק ממצבו של אריק שרון. אני שונא את פורים. אם מציבים מול פורים את יום השואה לדוגמה אני בקלות יבחר ביום השואה. פורים זה חג טראומתי בשבילי. ממש ממש טראומתי, ברמות טיפול פסיכולוגי טראומתי. תמיד שנאתי את התחפושות שלי, עוד מרמת גן כשאמא צבעה לי את השיער עם ספריי אדום ואני רצתי לשטוף אותו בשירותים. זה מה יש, פורים הוא לא חג שמתאים לכל אחד, בעיקר לא לאנשים מודעים לעצמם ברמות מדאיגות כמוני. אבל כל זה כבר הרבה פחות כואב, כי גילתי המצאה נפלאה. היא נקראת אלכוהול.

 

צבא:

אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא'לה, אמא',לה, אמא'לה. (באמת כתבתי את זה ולא העתקתי הדבקתי. לרובכם זה יראה אידיוטי, אבל זה בא כדי להמחיש את הפחד)

 

בחירות:

מחר אני אצעד לקלפי הממוקמת בבית ספר ליד הבית, אכנס מאחורי הפרגוד, אתלבט שעות בין המועמדים ואז אבחר אחד (כנראה מפלגת זכויות הגבר ההו-כה סקסית) ואז הכל יגמר ואני אחכה לרגע הזה עוד 4 שנים (או שנתיים וחצי במקרה של ישראל). רגעים טובים חולפים מהר.

 

עובדה:

אני וורקוהוליק. או זונה של כסף. לא וורקוהוליק. זה נשמע יותר טוב בקורות חיים.

 

עובדה (עם אילנה דיין):

יש מצב שאני פותח פה תיבת פנדורה או תחקיר עסיסי לעיתונים (אבל בחייאת פרגנו בקרדיט) או שסתם אני פשוט מודיע על משהו ידוע כבר שנים, אבל האם ייתכן כי בלוקבאסטר מוכרת מארזים משומשים. אתמול רכשתי בסכום הלא פחות מ989.90 (גם בסכומים כאלה אנשים הופכים קטנוניים) את מארז כל העונות של חברים, וגיליתי להפתעתי הרבה כי בפנים מישהו כבר טרח לקשקש מספרים (אולי יש פה קונספירציה נוסח אבודים) ואחרי זפזופ בין הDVDיז השונים ראיתי כי הDVD כבר בסוף ומישהו לא טרח להזיז אותו אחורה.

מישהו מוכן לאמת לי את החשד שלי לפני שאני אלך ואשרוף את הסניף של בלוקבאסטר? (טוב לא אשרוף, בכל זאת אני לא פירומן, אבל יהיה חם)

 

מסיבת פרידה:

יש לי בעיה עם לארגן מסיבות לעצמי, זו גם הסיבה שיש לי תסביך יומהולדת כל כך עמוק (לפעם הבאה), ועכשיו שצריך לארגן מסיבות פרידה אני מוצא את עצמי בבעיה. מצד אחד הצבא יעלים אותי ל3 שנים בהם אני אהיה חלק ממערכת גדולה ומסורבלת בה אין פרטיות ואין פרט, מצד שני אם אני אארגן לעצמי הלוויה זה יראה מוגזם שלא נאמר סאטירי ברמות משחק מכור. וחוצמזה שידע המועדונים ומקומות הבילוי שלי כל כך נכון עד שנדמה שראש מפלגת הגימלאים הוא קלאבר גדול יותר ממני.

מה אפשר לעשות?

 

יומני היקר:

נשארו לי 6 ימים כאזרח. אלו הולכים להיות ה6 ימים הארוכים ביותר בחיי

ג'קי באוואר ליכטנשטיין-תאטרוניסט.

נכתב על ידי התאטרוניסט , 27/3/2006 09:26   בקטגוריות פוסט מרוכז  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



21,323
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להתאטרוניסט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על התאטרוניסט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)