לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ל"ג באור


אם אלך לישון בזמני הפנוי לעולם לא אגשים את חלומותי

Avatarכינוי:  lilachosh

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

שיר


שיר?

לכתוב שיר?

למה הוא ביקש ממני לכתוב שיר?

למה היא ביקשה ממני לכתוב שיר?

למה?

 

 

אני רוצה לטוס רחוק מפה.

אני רוצה לטוס רחוק מפה.

עכשיו.

לא לחכות למשכורת.

לא לחכות שהלב שלי יצנח מכאב.

לא לשבת ולראות את הנשמה שלי נשברת ומתפוררת.

לא לראות את החיים שלי נעלמים.

לשכוח את מה שלא הצלחתי.

את מה שלא יכולתי.

את מה שלא רציתי.

כל הגוף כואב לי מגעגועים.

ולראות אותך שוב... לראות שטוב לך. לחכות לך. עדיין לחכות. אולי לתמיד.

תמיד לחכות. לך או לך או לך או לך.

לחכות ליום שלא יכאב לי על כל מה שיש, אבל לי אין.

אני לא חושבת ששווה להמשיך לחפש. אני לא רוצה לחפש. אני רוצה למצוא.

אני רוצה לקום לעולם שאין לי בו ימים רעים. שאין כאב צורם.

 

אני רוצה לקום לעולם שאני אוכל להגיד בו שהכאב הוא נחלת העבר ושעכשיו זה החיים האמיתיים.

שעכשיו יש אותך, מי שלא תהיה. יש אהבה. יש אותה, וזהו. היא פשוט שם והיא לא הולכת ממני יותר.

עולם שבו המילה חתונה באמת אומרת משהו.

עולם שבו אני לא צריכה לבכות בשביל היום שהילדים שאין לי עדיין יגלו שאבא שלהם לא באמת אוהב אותי.

אני צריכה יותר ממה שאני מכירה.

אני צריכה, זה לא רק שאני רוצה, אני צריכה.

 

אני לא רוצה להיות אדם לעצמי!!!! זה קשה מדי!!!!!!!!!!!! אני לא רוצה "להבין" שלא הכול טוב!!!!!! אני לא רוצה "לדעת" שזה עולם לא מושלם.

כמה קשה זה שהוא פשוט יהיה טוב? שפשוט לא יכאב לי.

 

אני פוחדת.

אני פוחדת להישאר לבד.

נכתב על ידי lilachosh , 10/5/2009 20:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlilachosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lilachosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)