לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog =)


את הדברים האמיתיים, לא רואים בעיינים, מרגישים ב-ל-ב!

Avatarכינוי:  Viki :)

בת: 31

ICQ: 329429047 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

כמה זמן לא הייתי פה...


אין לי כח לכתוב.

לא קורה משהו מעניין, או משהו שיש לכם זכות לדעת בחיי. חחח

ביי

 

 

נכתב על ידי Viki :) , 18/1/2008 17:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת =] ונושא שחשוב לי מאוד.


היום יום הולדת לי! D:

אז שיהיה לי מזל טוב.. ואני מאחלת לעצמי רק טוב. אין לי כח לחפור חחח..

כולם אמרו מזל טוב, חיבוקים, נשיקות ובלה בלה. היה נחמד =]

יום הולדת זה באמת אחלה, ואני מקווה שהכל הברכות יתגשמו (:

אבל הכי חשוב אושר והצלחה! (=

אושר זה בעצם הכל, כל הברכות שיכולות להיות במילה אחת פשוטה.


לעיניין אחר, אני ממש שוקלת וחושבת על עיניין פרישה מהטניס. אני לא נהנית כמו פעם מהטניס, שאני הולכת לשחק אין לי את ההרגשה כמו פעם. למרות שעדיין אני אוהבת את הספורט הזה בלי סוף, באמת. אני בחיים לא אפסיק לאהוב אותו.. אבל לא יודעת, אולי בגלל כל הדברים האחרים שיש לי על הראש פשוט לא יוצא לי ללכת. ואם כבר אני באה אז קורה משהו ואני מתבאסת

 או מתעצבנת.

בקיצור, אני ממש בהתלבטות אם לפרוש או לא.. אם לשלם לעוד שנה או לא. את האמת יש לי הרגשה בפנים, בלב, משהו שאומר לי שאני בסופו של דבר אפרוש. ואת האמת? לא חסרות לי סיבות. לפעמים אהבה לספורט זה לא הכל..

מה אתם מציעים לי?...

 

*ב9.1 וה-10.1 יש לי טיול שנתי! יאיי חופש מהבצפר. זה יוצא רביעי-חמישי טיול, יום שישי חופש אחרי טיול, ושבת גם ככה חופש =]] איזה מגניב XD

להת'.

ושתהיה לכם שנה אזרחיתת מעולההה (: ,בכנות.

 

 

נכתב על ידי Viki :) , 1/1/2008 23:33  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,017
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לViki :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Viki :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)