לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bang Bang, we're beautiful and dirty rich


Hippopotomonstrosesquippedaliophobia ??\\\/

Avatarכינוי:  It's Britney~ BITCH

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

Under your stars tonight we'll live and breathe this dream...


but I fall you're underneath,a thousand broken hearts carried by a thousand broken wings
פרננדו טורס מי אמור.

וואו פשוט התאהבתי. אני בחיים לא אשכח את הבחור הבריטי הזה 3>
נסעתי אתמול עם הבנות לחוף טנטורה ,
הכרתי שמה בריטי בן 23 , בלונדיני עם עיינים כחולות. אני לא יודעת מה עוד יכלתי לבקש.
ישבנו 3 שעות ודיברנו ועישנו והוא פשוט מדהים , כ"כ מנומס וחכם..
כמובן שהעניינים משם זרמו ונהנתי מכל רגע איתו 3>
אח"כ בבוקר שחינו בים 3>
ואז נאלצתי להפרד ממנו .. one more kiss,, 
ועד עכשיו אני לא מוצאת אותו בפייסבוק. שעתיים אני מחפשת :(
בהחלט אחת החוויות שאני לא אשכח בחיים.. הוא השאיר לי תחושה ממש טובה , 
כיאילו הוא גרם לי להרגיש את ההרגשה הבלתי מוגדרת הזאת,משהו שלא הרגשתי עוד בעבר , 
עצם העובדה שבחור כ"כ מדהים כמוהו היה איתי כבר גורמת לי להרגיש טוב עם עצמי.
עצם העובדה שאני ככה פותחת פוסט בישרא כבר אומר הרבה :)

החופש הזה , אני בנאדם שמח. 
אז אין לי ימבה כסף ואני לא באמת יכולה לעשות כל מה שבא לי אבל אני נהנת וזה מה שחשוב.
קשה לי לחשוב על משהו פילוסופי מידי על החיים וכל זה, כמו שבדר"כ אני עושה
אני פשוט זורמת מה שנקרא לאן שהחיים יובילו אותי גם אם זה לא בדיוק מה שקיוויתי או רציתי 
אני יודעת שלא כל מה שאני ארצה באמת יקרה, וגם אם אני אעבוד קשה תמיד קיים הסיכוי שאכשל
והכישלון הוא האכזבה הכי גדולה שלי מעצמי.
אני פשוט נהנת I'M JUST A TEENAGER ! מותר לי הכל והעולם כולו לרשותי (במיוחד אנגליה ;)
אז מה הספקתי החופש? להשתכר כמו לא נורמלית במסיבה ולהיות עם אמריקאי (ציידת תיירים משהו)
לעבוד הרבה ! לראות סרט להתאהב במונדיאל ובנבחרת ספרד,
במיוחד בפרננדו טורס שמרוב אהבה קניתי פוסטר שלו (FAIL רצח אבל איך אפשר שלא???)
ת"א מליון פעם ! (במיוחד לילה לבן ..) להכיר אנשים חדשים ומשונים שזה ברגיל
פסטיבל המוזיקה 3> בלקן ביט בוקס סקזיייי ## מדהימים. טרי פוייזן נסיכותת~
טנטורה עם הבנות ! חוף מדהים נהנתיייי בטירוווףף .
כמו שאמרתי אין יותר אופטימיות מזו של עכשיו אני נהנתי ואמשיך להנות כל עוד אני נושמת ! 
ולסיום 3>:
אם כמה שזה חסר משמעות ושאני לא באמת אפגוש אותו או אהיה איתו (גם כי הוא נשוי וגם כי אני עדיין שפוייה)..
כן נו לפחות יש לי תמונות שלו, לראות ולהתעדכן .. רוברט הבריטי3> רק זיכרון?

נכתב על ידי It's Britney~ BITCH , 20/7/2010 05:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/5/2011 15:25
 





42,255
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's Britney~ BITCH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's Britney~ BITCH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)