לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tiro



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

תמונות+פוסט רגיל, בערך


 לפתוח את הפוסט, אני מתכוון לחזור לעדכן.
נפרדתי ממנה -
נפרדתי מליאן, כל עניין הקשר- לא מתאים לי בכלל, חשבתי שאני אוהב אותה, אבל הרגשות ישתנו, לא יודע. קשר בעצם סתם כולא  בנאדם, ושמעו, אני עוד צעיר, אני רוצה לנצל את הזמן ולא להיות כלוא לבנאדם אחד. אתה תמיד צריך לחשוב לפני שאתה אומר, או עושה משהו, כדי שלא יפגע באחר...זה ממש לא מתאים לי, אני הבנאדם הכי משוחרר בעולם, יהיה כלוא לקשר? זה מפגר.
חברים חדשים אפשר להגיד -
בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מבלה עם אנשים אחרים, ולא החבורה הקבועה. מכמה סיבות; הסיבה הראשונה- האחרים גרים באירוסים, ורוב הזמן הם לא באים עד פולג, ככה שתמיד יש לי בעיה לבוא ולחזור, אומנם שכאן אני בא וחוזר מתי שאני רוצה, וככה אנחנו כמעט תמיד יוצאים, אז נחמד <: הסיבה השניה- גיליתי (ואל תעלבו) שלפעמים בהרבה יותר כיף לבלות איתם מאשר איתכם, זאת האמת אנשים... אתם יותר מדי לחוצים, מתעצבנים מכל דבר, תשתחררו FFS! ובס"ה- אנשים חדשים, מעניין. <: אנשים חדשים? - לפני שנה+, חני, אחת האקסיות שלי, הכירה לי כמה אנשים ממש מגניבים, במיוחד אחד בשם תומר (כוסון כושי 3>) התחלנו לבלות טיפה והכל...אבל הבעיה שכל ה"חבורה" שלו, די לא חיבבו אותי (אין לי רושם ראשוני טוב, בכלל לא) ותאמת? גם אני לא חיבבתי אותם...בדיוק לפני חודש~חודשיים, התחלתי לחדש קשר, עם תומר וכל החבורה ההיא,  גיליתי שהם השתנו (מאוד!), אז הצטרפתי והחלטתי לצאת איתם, בשבוע הראשון בערך, תומר הזמין אותי למרות שממש אבל ממש הן לא רצו (הרוב שמה בנות), אבל עכשיו בכלליות אני מוצא את עצמי מבלה איתם כמעט כל יום של החופש, וממש כיף, ואשכרה אוהבים אותי ם: (XD) <:


היום, חתולה?@!#
- אני עצוב לגמרי עכשיו, בדרך חזרה הביתה שלושה חתולות התנפלו עליי, ללא סיבה, אפילו לא התקרבתי אליהן. אחת שרטה ונשכה לי את הרגל ממש חזק, אז פשוט רציתי לתפוס אותה ולהעיף אותה ממני... אבל הייתי עייף, לא שמתי לב שיש קיר, בסוף פאקינג יצא שתפסתי אותה מהגולגולת והטחתי אותה על הקיר. אני חולה על חיות, במיוחד חתולים, ואני מרגיש עכשיו כ"כ חרא עם זה...


שיר - עשו טובה, קראו את הכל ם:

-
a cold dark road.

I walked down the cold dark road,
Covered with Black dots.
I passed down trees,and people.
Some of them,looked at me.
In a Wierd look.
Like I'm some kind of a freak.
Then, what I saw?
A wierd man, holding a Knife in one hand,
and a Fork on the other.
He chased me, down the cold dark road.
Then, I Realized;
The man was crazy and hungry,
and im a Cow.

  

fucking tell me im not talented!

ועכשיו? תמונות שלי -
אני נקבה מסופמת <:

תמונה ממש ממש ממש ממש ממש ישנה

נכתב על ידי , 16/7/2007 21:38  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlobfish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blobfish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)