לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tiro



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

ציורים שלי (שניים בצייר אחד בעיפרון)


טוב,זין, כתבתי פוסט ענקי, והמחשב נתקע ומחק לי את הכל.
אז על הזין שלי אני יעשה אותו שוב.
אז אני יקצר לכם כמה דברים אוקיי?
לא באתי למפגשים כי לא יכולתי או שלא ידעתי עליהם.
אנשים חדשים בחופש שהתקרבתי אליהם הרבה והחופש עבר מהר .
היה לי מבחן מעבר בתנ"ך והלך חרטא.
כוסשלהאמאשלהמורה לספורט. אם יש לו אחת, או אחד. S: י
ש לג'וטארו שני אבא.
בא לי לחלוב עזים...וואי איזה סבתא מכוערת!


ציורים: אמממ....אממ...אמ...אמממממ.....אממממממ..אמממ...בצייר כמובן





אתגר לאיזה פורום...שהיה צריך לערוך יד של מישהו בשם טל...אז את היד אני לא ציירתי, סתם ערכתי אותה ועשיתי אותה קרטונית ואת כל התוספות.... (זה היה ציני הציור הזה....המבין יבין [לגיימרים בלבלד])שוב- צייר כמובן...





עוד ציור לא פרופורציונלי ולא אנושי שצויר לפני שבועיים אחרי שלא נגעתי בעיפרון חודשיים.



JUMP UP

עוד ציורים עמוד קודם

נכתב על ידי , 27/8/2007 14:36  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlobfish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blobfish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)