לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tiro



כינוי: 

בן: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

חזרתי מאילת-בקבוק נסטי מזכוכית?


זין, כתבתי פוסט, נמחק,מקצר את הפוסט.
חזרתי מאילת.
הייתי עם המשפחה, היה נחמד מאוד.
עשיתי הרבה דברים, גיליתי הרבה דברים חדשים.
קניתיי אוזניות חדשות.
רציתי לקנות גם חץ וקשת, אבל שכחתי.
ציירתי הרבה.
הצטרפתי לצוות בידור וקיבלתי 90 שקל. (קלפים)
ומצאתי נסטי בבקבוק זכוכית, נדיר.



שיר קטן שכתבתי בנסיעה כי היה משעמם.
(מבוסס על משפט מוכר)

אם לא אני
מי אני?
אם לא אני הנשמה הקופצת מכתף אל כתף,
ברצון לרצות אנשים,
ולא נהנת.

אם לא אני
מי אני?
אם לא אני כפות הרגליים הרכות,
המתענגות ממגע החול החם,
ולא מודות.

אם לא אני
מי אני?
אם לא אני איזה מוצר של החברה,
הנואש למגע ותשומת הלב,
ולא אוהב.

אם לא אני
מה אני?
אם לא אני העין המביטה מלמעלה,
רואה את השקרים ורעות החברה,
ולא שומע.

אם לא אני
מי אני?
אם לא אני
מי אני?


התחלתי לקרוא את הספר "מלך החומוס ומלכת האמבטיה".
הספר הראשון שאני אשכרה מנסה לקרוא ולהגיע לסופו. אפפעם בחיים שלי לא קראתי ספר.
ספר דווקא מעניין ומשעשע. נמשיך לקרוא.
נכתב על ידי , 30/9/2007 18:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



11,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlobfish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Blobfish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)