לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 251735814 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


להיזכר בכל הזיכרונות זה לחשוב על העבר..

לא רצוי לחשוב על מה שהיה ולהיזכר במה שחלף..

אך אין יום ואין שעה ואין דקה או שניה

שלא חולפת אצלי בראש אלייך משחבה...

לפעמים אני לא מבינה איך אלייך אני קשורה?

ואז שוב ניזכרת שזוהי בעצם אהבה....

לפעמים אני חושבת שמה שאני מרגישה אלייך זה תשוקה

אך למה היא אינה חולפת אחר חצי שנה?

אולוי אנחנו סתם ידידים או בישוע המשיח אחים?

אח"כ אני חושבת שהרגשות כלפייך הפכו לאובססיה..

אז למה לשכוח ממך אני לא מצליחה?

ואולי אנחנו סתם מכרים או אולי חברים ותיקים..

ופיתאום פסוק עולה על זיכרוני

     שממש מדבר על מצבי....

                  בעצם מצאתי את שאהבה נפשי

                                             ועכשיו חולת אהבה אני...

      "מים רבים לא יוכלו לכבות את אהבה ונהרות לא ישטפוה אם יתן איש את כל הון ביתו באהבה בוז יבוזו לו".

פיתאום אחריי הרבה מילים והמון ימים

      אני שוב ושוב מבינה

                      "שדיגלך עלי אהבה.."

נכתב על ידי , 4/12/2008 17:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של King Iconoclast ב-29/12/2009 21:50
 




היי אני לי כח לכתוב אבל אני יכתוב כדי שלא יסגרו לי את הבלוג!!!

נכתב על ידי , 4/12/2008 17:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalin14 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על alin14 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)