לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If you're gonna listen, you gotta free your mind


I'ts human nature

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 142176097 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פגישת מחזור בחרא של נסיבות


אז היינו הרבה חבר'ה מהשכבה בהלוויה...

כל היום הייתי בפלאפון בנסיון להסביר לכל הספר טלפונים שלי ששלחתי הודעה קולקטיבית ב-ט-ע-ו-ת בקשר להלוויה, לכל העולם!

אז חוץ מגידול במח שנהיה לי מהפלאפון... היה בסדר

 

אני לא יודעת איך הייתי מתנהגת בהלוויה של אחד ההורים שלי בגיל ככ צעיר.. אבל זה גרם לי לחשוב על זה משום מה הרבה היום

להעריך מחדש את אמא ואבא..

 

מחר אני חוזרת לקריה... לסדר את השתיית פרידה שלי, ולנסות לפענח איפה לעזאזל נמצא ביסל"ח ומי המפקד הזה שאני אמורה לפגוש!

 

פתאום נפל לי חתיכת אסימון היום.. אני יוצאת לקורס מ"כים אחרי חצי שנה בצבא

זה משאיר לי שנה של שירות

מקווה שאמצא אותו

 

היום היה גשם ראשון... ופתאום הבנתי עם מי אני כל כך רוצה לחגוג את החורף הזה וזה מלחיץ אותי...............

אני רוצה להיות איתה, אבל אני רוצה לא לרצות את זה

 

אין מצב שזה קורה לי, ובמיוחד לא איתה! זה מה שחסר לי, להתאהב בעוד פסיכית!

 

לילט

נכתב על ידי , 17/10/2007 22:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,981
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbaliali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על baliali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)