לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אם שותים...


 

 

בעוונותי, ממש לא יודעת לשתות אלכוהול.

מסוגלת להשתכר רק מלהסתכל על הפקק .

 

היום כל זבת חוטם צורכת משקאות חריפים בתדירות מדהימה

ואני כשבפעם היחידה שהזמנתי קוקטיל ונשאלתי איזה? אולי אורגזמה?

עניתי  :  כן, בטח, אבל לא בשתייה.

 

מודעת לכך  שרבים וטובים  מגלגלים ג'ויינט ,מקפיצים טקילה.

אך בדור של ענתיקה כמוני, מקסימום הקפצנו שוקו וגלגלנו במבה

ואם כבר ממש התפרענו והרגשנו נועזים, דפקנו איזה מיץ פטל מוגז.

 

הייתי אז גרושה טרייה, כשהכרתי בחור צעיר.

הוא הגיע אלי מלא התלהבות והחל לרקוח לי איזה פצצת אלכוהול.

הסברתי לו, שזה ממש לא מומלץ לי, אבל הוא היה נחוש בדעתו לחמם את האווירה.

 

 

מייד בגמיעה הראשונה, הרגשתי איך זה מתחיל לטפס לי למוח

ומוחק בשיטתיות כל תא ותא.

 

מכאן והלאה, אני מכחישה כל קשר לפרשה....

 

 

והבחור, שלקח את תפקידו ברצינות יתירה, החל לערוך לי מופע סטרפטיז

ישבתי נטולת מוח  וניסיתי לכבוש את שאגות הצחוק, שאיימו לפרוץ החוצה.

 

לרוע המזל, בדיוק כשהוא הסיר את תחתוניו ונעמד בגיל ובאון

לא יכולתי לשלוט בעצמי והתחלתי לגעות בצחוק, כן צחוק כזה

מתגלגל, עם כל הגוף, בכיתי מרוב צחוק ונדמה לי שגם הצבעתי

לכיוון  המחלקה הדרומית שלו.

פשוט לא יכולתי לשלוט בצחוקי והוא הנכלם, שצנח לו זלזל,

לבש בגדיו, ברח ונעלם.

 

אני עוד נשארתי שפוכה וצוחקת כל הדרך עד לשינה.

 

מסקנה: אם שותים – לא מזדיינים!

 

              

נכתב על ידי , 30/5/2006 22:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-1/6/2006 09:28



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)