לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

רכבת אל האהבה


אזהרה, פוסט רומנטי בדרגת דביקות גבוהה, הכניסה לציניים אסורה בהחלט!

 

זה שוב אותו הגעגוע

כמו דיבוק, כמו שריפה

הוא מתפשט בי ונוגע

בכל מקום –-

אתה

 

אתי אנקרי

 

 

 פעם בשבועיים אני עולה על רכבת ונוסעת אליו.

לוקחת ספר לקרוא, אבל לא מסוגלת להתרכז, מחשבותי כל הזמן

נודדות אליו, סופרת את הדקות עד שאוכל להתרפק עליו.

 

בדיוק כשנשמע קול הכרוז לתחנה שלנו ,אני מוציאה מהתיק מראה קטנה ,סורקת את שערי מתבוננת רוצה להיות הכי יפה בשבילו.

 

יורדת מהרכבת ומרגישה איך הלב שלי מפרפר מהתרגשות, עוד שנייה, עוד שנייה...

תרה אחריו  אל מול פני האנשים ,קשה לפספס אותו, ניצב גבוה מעל כולם

רחב כתפיים ,כל-כך יפה וכל-כך שלי.

וזהו אני בתוך החיבוק שלו. הוא אינו ממהר ,מחבק אותי ארוכות ,מאפשר לגופי

להרגע בגופו.

חושבת לי, עד שהוא הגיע סבבתי בעולם הזה כחצי אי וכשהוא דבק בי

יצרנו לנו יחד אי קטן,

אי של אהבה.

 

____________________________________________________

 

 

לפעמים מאוחר בלילה אנחנו חשים רעב.

לא מתעצלים וקמים מן המיטה להכין ארוחת שחיתות.

אני קוצצת עגבניות לסלט, הוא לא טוב בלחתוך עגבניות, לא אכפת לי,

העיקר שהוא טוב בלאהוב אותי.

יחד בשקט של הלילה אנחנו עובדים כתף מול כתף, לפעמים שותקים, הרבה

צוחקים מבדיחות, שזר לא יבין לעולם.

מתיישבים לשולחן צמודים זה לזו משביעים את רעבוננו

ומגלים, כי רעב חדש צומח לו.

 

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2006 16:08  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-28/6/2006 08:20



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)