לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אמא פולניה וטיול שנתי.


עשרה קבין של גנים פולניים ירדו לעולם, תשעה נטלתי אני.

 

בכורתי יצאה אמש  לטיול שנתי, ליומיים.

אני משוגעת עליה והיא, משגעת אותי.

מתבגרת בזעף, נוהמת ומדברת בעיקר במלים חד-הברתיות.

 

היא

אמאאאאאאאאאאאאאאא שמת לי יותר מדי אוכל בתיק הקטן, תוציאי.

 

אני

כן, בטח מתוקה שלי ( נראה לכם?? זובי הוצאתי, אפילו דחפתי לה עוד

במבה קטנה)

 

אני

נכון שתתקשרי לומר לי שהגעת והכל בסדר?

 

היא

אמממממ, אהה? כן.

 

אני

לקחת עוד גרביים? תמיד צריך עוד גרביים...

 

היא

אמאאאאאאאאא די למה את קרצייה, כבר שאלת 80 פעם.

 

אני

קרצייה נכון, אבל מהזן שדורשת תשובות.

 

היא

אמא בלי בושות, שלא תנשקי ותחבקי אותי ליד כולם.

 

אני

שהפנטזיה לפול על צווארה בבכי מר מתרחקת ממני, מזהה כאן מוקד קטן

לסחיטה.

אז יופי, נתחבק ונתנשק כאן בבית לפני שנצא.

 

היא

איףףףףףףףףף אמאאאאאאא אני נוסעת רק ליומיים לא לשנה.

 

אני

או כאן או שם אני אומרת בתקיפות, לא מוותרת על גרם אחד של פולניות.

 

היא

אוף טוב, עונה ב"התלהבות גדולה".

אמאאאאאאאאאאאאאאאא

 

אני

מה? מה עכשיו מתוקתי?

 

היא

ככה את מתלבשת? את לא יכולה להתלבש נורמלי, כמו כל אמא

 

אני

מה רע בזה אהובתי?

 

היא

זה צמוד מדי ועם מחשוף, את חייבת להיראות כמו בחורה צעירה?

 

אני

שוקלת לטוס לקומה שנייה ולקחת מזושה השכנה את חלוק הפלנל שלה,

אבל אז נזכרת שהיא בבית אבות מלפני חודש בערך.

חיטוט קצר בארון מעלה באוב חולצה דוסאית כשרה למהדרין.

מכנסיים של דודות, שהמותן מתחיל בצוואר ,משלים את הלוק הנפטליני

והשמחה שוב שורה במעוננו.

 

רגע לפני שאנו יוצאות, אני מחבקת ומנשקת, מזכירה לה כמה היא אהובה עליי

והיא למרבה הפליאה שוכחת לרגע את תפקיד המתבגרת ומתרפקת בחזרה.

 

היא

אמאאאאאאאא אנחנו נאחר, הרגע המתוק נמוג לו במהרה.

 

6 בבוקר והחנייה מלאה במתבגרים שטופי הורמונים.

מה קורה להם בחטיבה, פתאום הם הופכים לצרפתיים כאלה, נפגשים עם

חיבוק ונשיקה בכל לחי?

ולמה לי אסור?

 

עמדתי בכבוד בשבועה

לא חיבקתי, לא נישקתי, אבל הלכתי למורה להסביר לה, שהיא צריכה להחזיר לי את הילדה בדיוק באותו פורמט, שהבאתי אותה.

 

 

הרגשתי איך עוד אמאאאאאאאאאא עולה בפנטומימה ממנה

והחלטתי לנסוע משם.

נפנוף אחרון לפני שהיא מנפנפת אותי משם.

אני במכונית צופה בה שם....יש לה מספיק גרביים????

 

חזרתי לביתי להסניף את הקטנה שלי

מודה לאלים שהיא עוד צרכנית של חיבוקים ונישוקים.

והמתוקה שלי כזאת מדהימה ורגישה, מלמלה לי עדיין מנומנמת

אמא, אל תדאגי, היא תהייה בסדר.

 

כן, אהה, הוספתי עוד נישוק בלחיי הסופגניה שלה.

היא 2 מרגישה שהולך לה קלף משוגע היום

אמא, אולי אני אשאר היום בבית?

 

אני

בת שלי, אולי לא?!

 

נסיעה- טובה

 

 

נכתב על ידי , 5/6/2006 08:14  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-8/6/2006 13:18



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)