לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני וסימון ואיציקון הדודון


הדוד שלי שבק חיים. בחוץ 80 מעלות ואצלי יוצאים מי קרח, כמו בסיביר.

 

בדמיוני ,מוטי מחלק התה בחברת חשמל ,בונה לו את הקומה השלישית בווילה, על חשבון החשמל שאני אבזבז.

 

פניתי ליפה שכנתי, שהיא סוג של אודטה משודרגת. תמיד יש לה עצות, מרשמים וטלפונים נחוצים.

 

קבלתי מס' טלפון של דודי מושון...מה יש להם שם בדוודים כל השמות מסתיימים באון.

התקשרתי

 

כן, מה אפשר לעזור לך מאמי?

מאמי?.......ניצני אלרגיה עולים בגופי.

 

למאמי אין מים חמים.

 

טוב נשמה תשלחי את בעלך למעלה לגג, שיבדוק אולי יש נזילה ותחזרי אלי.

נשמה....קצת קשה לי לנשום...

יש לנו בעיה אברמון, הבעל שלי אזל מזמן מהמלאי.

 

כפרה זאת ממש בעיה, כי אני לא יודע מה להביא וזה יחסוך זמן.

כפרה...איפה משאף האלרגיה שלי.... תביא הכל ותחליף מה שצריך.

 

טוב מאמי עוד שלושה ימים.

עוד שלושה ימים??? אני צווחת בהיסטריה, רואה כבר איך שולחים את שקע ותקע לשבוע באילת הכל כלול ועוד על חשבוני.

מה לעשות, עונה החיימון יש לחץ בעבודה.

 

תשמע, אני מנסה אסטרטגיה שונה, נכון שחשוב לך ולי שיהיה לי בעל חדש במלאי?, כך נוכל לסנג'ר אותו שנינו בפעם הבאה שתהייה תקלה שיעלה לגג לבדוק לך מה שאתה צריך.

 

המוח של איציקון מתחיל לאותת על תשדורת רציפה.

 

ובשביל להכיר את בעל 2 שכה נחוץ לנו, אני צריכה לצאת ולהכיר נכון?

ואיך לעזאזל אעשה זאת, אם אהיה ג'יפה משום שהתקלקל לי הדוד.

מי, מי יקח אותי ככה?? יבבתי באומללות.

 

וכמה שתבוא מהר יותר, כך אצא ואקח לי את הבעל הנחוץ לנו.

 

קינחתי במשפט המחץ תעשה מצווה, כי כל ישראלי אוהב שיסתובבו לו מצוות ברזומה.

 

נו טוב, את הורגת אותי (אין לך מושג כמה אני קרובה לזה)

 

אגיע היום באזור 2 ל 5

אתה יכול להגיע יותר באזור של 2, כי אני מרגישה טוב יותר באזורים מוגדרים.

דומיה דקה מהצד השני, כנראה הקונספט המהפכני שלי עשה לו קצר במוח.

 

טוב נשברתי, תבוא באיזה אזור שבא לך, רק תבוא היום.

 

את תהיי בבית?

כן בטח, כולנו נהייה כאן: גם מאמי, גם נשמה וגם כפרה.

נכתב על ידי , 7/6/2006 15:59  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/6/2006 23:41



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)