לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

מסז' עם גודזילה


אני בשב"כ (שרותי בריאות כללית) כבר שנים רבות ומה רבה הייתה הפתעתי, שנציגת הקופה התקשרה לבשר לי, שמגיע לי פעם בשנה מסז' בעלות מינימאלית של 39 שקלים.

 

כמובן, שחובבת מבצעים שכמותי, ששה למציאה ולאחר ברורים קבעתי לי תור למסז'.

לא יזיק חשבתי, אם איזה מסוקס ילוש את בשרי בידיו.

 

ניגשתי, נרשמתי ונשלחתי לחדר מס' 1.

 

במקום המסוקס שלי, הגיחה מן החדר אישה ענקית בצורת דוד- שמש.

  נראה היה ,שאלוהים ברא אותה במשמרתו האחרונה ומכיוון שלא היה לו כוח לעשות לה קימורים, הוא השאיר אותה בחתיכה אחת.

כמה גדולה, ככה קול צייצני וטורדני עלה ממנה.

נו, נחת מהמסז' הזה ,כבר לא נראה באופק.

 

להתפשט כולל תכשיטים, היא פקדה עלי. פשטתי את בגדי ועליתי על המיטה.

לפתע צעקה צייצנית, לא הורדת את צמיד הרגל שלך!

עבריינית שכמותי, איך יכולתי?! התנצלתי והיא ממשיכה לפלוט פנינים מגרונה.

מה, זה עוד מודרני לשים צמיד רגל? חשבתי שהמודה הזאת עברה מזמן.

 

הלו??? היא, שמאז 48 לא הוציאה שפם ושחי ,מדברת על אופנה?

חיבתי אליה הלכה וגברה.

וגודזילה לא הפסיקה ללהג לשנייה.

 

תגידי, אמרתי במטרה להפסיק אותה, אין לך איזה מוסיקה מתאימה? שאנטי,

פכפוכי מים? ,בשלב הזה הייתי מוכנה לשמוע גם פעיית ג'מוסים מקזחסטן.

 

לא, התקלקל לי  ה - סי .די, בטח התקלקל....

 

אולי תשימי גלגלצ, מד הנואשות שלי הבהב בעוצמה, השתוקקתי לשמוע את מדד הדאו-ג'ונס במקום הלהגת שלה.

 

וגודזילה ממשיכה ללוש ולדבר

אוי את ממש תפוסה היא אומרת...אני לא תפוסה, את מתפיסה אותי !

 

בצר לי החלטתי להשתמש בטקטיקה, שאני שומרת למקרים קיצוניים, כמו בשיחות שלי עם האקס.

התחלתי לשיר, כן שירים בעיקר חסידיים, זה תמיד מהמם את הצד השני.

יש! גודזי בשוק, היא בהלם, היא המומה.

 

וכך, כשאני שרה לי "כל העולם כולוווווווווווו גשר צר אחדדדדדד", עולה באפי סירחון המשחה, שהיא מורחת אותי. ממש כמו ריח הויקס לפתיחת סתימות קשות באף.

 

מה זה? אני מפסיקה לשיר ושואלת...טעות!, טעות!, טעות!

גוזדי פוצחת בהרצאה למה דווקא הסירחון הזה יפתח לי את כל הצ'אקרות הסתומות, יפצח בחדווה את כל הנקבוביות העליונות וימיס את כל האפידרמוס התחתון.

אבל זה מסריח געיתי בחצי בכי, שטויות ,גודזי מבטיחה, צ'יק צ'אק זה מתדנף.

שוקלת ברצינות למרוח את זה על גודזי, שהיא תתנדף בצ'יק צ'אק.

 

בשעה טובה המסז' הסתיים חזרתי הביתה:

תפוסה יותר,

עצבנית יותר

ומסריחה יותר.

 

מישהו רוצה לדבר איתי על מבצעים???

_________________________________________________

 

ההשראה לכתיבת הפוסט הזה ,באה מהבלוג של אודיסאה. טרם למדתי איך אני מלנקקת כאן, אבל אם תציצו מצד שמאל

היא כתובה ב"אוהבת לקרוא את"....תציצו לה, היא כותבת נפלא.

נכתב על ידי , 11/6/2006 09:54  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coy ב-10/12/2006 21:20



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)