לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

נשים מושלמות ואחת שלא.


אנחנו הנשים  פשוט מושלמות.

אנו תמיד יפות, חטובות נטולות צלוליט,שיערנו תמיד צבוע בקפידה בצבע זוהר, עשוי כהלכה ומתבדר ברוח הקלילה.

מיטב האופנה האחרונה עוטפת את גופנו הענוג , אנו מאובזרות ברכב שטח נוצץ ובמשרה חלומית.

בעת המחזור ודווקא בימים אלו, אנחנו תמיד עליזות וקופצניות. והילדים שלנו פשוט חלומיים   תמיד, אבל תמיד ,מגוהצים ומכובסים

ותמיד יאכלו בנימוס את כל מה שאנחנו, אמותיהן המושלמות , שולפות תוך שניות קצרות לצלחת.

ואם חס וחלילה אנו הנשים לוקות באיזה פטריה בוואגינה המושלמת שלנו,עדיין אנו מטופחות, שולטות במצב ומעכסות בחינניות אל בית-המרקחת שם בתמורה לכספנו אנו מקבלות את התרופה, שבמטה קסם חוסר השלמות שלנו נמחה, כלא היה.

ואם רחמנא לצלן הטבע עושה מטביע אותותיו  בגופנו ,יש  מלאי של מוצרים להשמדת הגיל :פוש-אפ להרמת החזה לאף, בוטוקס יעלים את כל הקמטים בפנים, סיליקון יעשה לנו שפתיים חושניות, או יזקיר שדיים  והכל להשלמת מראה בובת השעווה הנדרש.

 

והגבר שלנו, ברור שיש לנו אחד כזה, אנחנו מושלמות, לא?

גבוה, גברי,  חכם, מטופח, מצליחן, חף מכל שיער בבוני בחזהו, בקיצור יש לנו מן בראד פיט בארסנל. הוא אף פעם לא ירדם בסלון, לא יגהק או יגרבץ מהסיבה הפשוטה, שהוא עסוק תמיד בלאהוב אותנו בחושניות, או טרוד באיזה שרדונה הוא יזמין במסעדה היוקרתית, שאנו סועדים בה בכל ערב.

 

רק אני, אני ממש לא מושלמת....

הרבה פעמים אני מסתובבת עם בגדים שקניתי בשוק, נוסעת בטרנטה שלי וחולמת על איזו משרה חלומית.

לפעמים אני מפחדת להסתובב על יד משתלה, שלא יתקעו אותי לאיזה עציץ, בגלל שרואים לי את השורשים.

בתקופת המחזור אני לא קופצנית ושובבה, אלא כעסנית ועייפה ובימים שלפני המחזור מומלץ להרחיק ממני נשים זקנים וטף.

לפעמים אני טורחת זמן רב על בישולים והן כתמורה, מעקמות את האף.

לגבר שלי יש שיערות על החזה, הוא לא דקיק בעל ריבועים ואני אוהבת את זה.

יש ימים שאני מביטה במראה ופולטת , פשששש שווה זאתי , ואז מצב-רוחי מרקיע לשחקים. יש ימים שבהן אני מציצה במראה ובא לי לצעוק "אמאל"ה עכבר" (נו טוב, זה מהפוסט הקודם).

אותות הגיל ניכרים בגופי, הוא כבר לא מוצק, אלא הרבה יותר עגול ורך. עדיין לא שיפצתי, הרמתי, מתחתי סילקנתי את עצמי.

הכל עוד מהאריזה המקורית, קצת שחוקה בצדדים, אבל עדיין יצוגית.

 

כן, אני אישה ממש לא מושלמת ואני חיה בשלום עם זה .

אני אישה לא מושלמת ואני אוהבת את זה.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/7/2006 08:38  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gods and monsters ב-4/4/2007 14:46



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)