לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

המוזות שלי בוכות היום...


כשהתותחים רועמים בצפון, המוזות שלי מתייפחות :

עלי,

עליך

עליהם,

על כולנו כאן.

ובא לי לברוח לאיזה מקום משעמם ושקט,

מקום בו האדמה לא רוויה בדם,

מקום בו השמיים לא מכוסים בענני פגזים,

מקום בו אמהות לא מקבלות בשורות איוב.

אבל אני כבר טבועה בזאת האדמה, או שהיא טבועה בי,

מחוברת לכאן בעבותות של אהבה, בכבלים של שייכות

ואז המוזות שלי בוכות,

מחפשות מוזות אחרות להתרפק עליהן, לשאוב עידוד ונחמה.

        *

"עוד לא תמו כל פלאייך

עוד הזמר לו שט

עוד לבי מכה עם ליל

 ולוחש לו בלאט: את לי רק, את האחת

את לי את, אם ובת

 את לי את המעט המעט שנותר."  

 

יורם טהרלב

          *

"אין לי ארץ אחרת

גם אם אדמתי בוערת

 רק מילה בעברית חודרת אל עורקי אל נשמתי

בגוף כואב בלב רעב כאן הוא ביתי."

 

אהוד מנור        

           *

"עוד נדע ימים טובים מאלה,

 עוד נדע ימים טובים פי אלף

שורשינו יעמיקו סלע כמו ארזים בהר.

 עוד נדע ימים טובים מאלה,

 עוד נמתיק מימיו של ים המלח,

כשדה ירוק אחר השלף כאשד בלב מדבר."

 

שמרית אור 

 

שנדע ימים טובים יותר....

 

**************************************************

מצרפת לינק לרשת sky הצביעו למען ישראל  כאן

 

ואתה, איפה אתה....תשמור על עצמך ותחזור אלי בבקשה.....

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2006 14:51  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-16/7/2006 08:12



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)