לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

ספירת מלאי


בימים האחרונים אני מאוד מוטרדת, אפשר לומר אפילו מודאגת וזאת מסיבה אחת פשוטה, אני כל-כך מאושרת.

הרי כל פולניה טובה יודעת, כשהיא מאושרת, מוטב לה, שתשב רגע אחד או שניים, עד שזה יעבור לה.

 

רחמנה לצלן ממש טוב לי!

הגיעו הימים לפני ראש השנה חיכיתי בסבלנות למועקה המתיישבת לי בנשמה לפני החגים, חיכיתי, הזדיינתי בסבלנות ואין.

נורא לספר זאת, אפילו נהניתי מאווירת החג שהטריפה את כולם, מהתורים בסופר (נו טוב לא נגזים) מקניית מתנות לאהוביי, מלשמוע שנה טובה בתחנת הדלק, ממבול הטלפונים והאסמסים שקיבלתי .

 

מקווה, שלא אפוטר לאלתר מאגודה פולניה -מודאגה, אבל התענגתי מאושר לשבת בבוקרו של ערב החג, עם החברה האהובה שלי , על יד הים וסתם להיות מאושרת מחברתה.

 

ערה"ש אצל אמי עבר בנעימות גדולה, אמנם הצטיידתי בחברה ובחבר, שאני מאוד אוהבת, אבל בנעימות אצל אמא שלי, בכאילו דה...

 

פשוט קשה לי לספר כמה שמחתי בערב חג שני, כשחגגתי עם חברים שלי, תיזזתי על רחבת הריקודים, התמוגגתי למראה זיקוקים, שניתזו לשמיים, כן ,אותי קונים בקלות עם כל קיטש זול וציני.

 

אני מודה, שקשה לי להקליד את המילים הבאות, (נא להרחיק ילדים עד גיל 16) אבל חזרתי לפנות בוקר, נוהגת בג'יפ מדליק, כשלצידי גבר הורס, ששר לי כל הדרך שירי אהבה, לשמחתי יש לציין שהיה מבושם קלות, אבל אני נסעתי עם חיוך דבילי מרוח בין שתי האוזניים.

אני בכלל לא יכולה לספר לכם , שנושקתי עד שנעצרה נשמתי ו... כן, כן, כן.....

 

ואם חשבתם לנחם אותי ,זה עוד נמשך, כבר יוצאת למנגל עם חברים בקיבוץ, תודו שהמצב ממש מעורר דאגה.

 

 

איך סופי אומרת: "בלי אייקונים", המצב קשה, פולנייה מודאגת, כי היא פתחה את התשס'ז  ממש, אבל ממש  מאושרת.

 

חג-שמייח

 

**********************************************************************

הארנב הלוהט שלנו זקוק לעזרה, קדימה לשנס מקלדיים ולהצביע עבורו

לא יזיקו לנו כמה מצוות במלאי ,לפני יום הכיפורים

בהצלחה ארנבון שלנו, העם בישרא איתך.

נכתב על ידי , 24/9/2006 09:33   בקטגוריות אופטימי  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של babushka ב-2/10/2006 10:29



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)