לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

עד הקצה....


"עד התהום עד הקצה

עד שנפול ונתרצה"

                    דנה ברגר

 

שחוקה עד לקצות אצבעותיי.

בשבוע האחרון מסתובבת כמו זומבי, ישנה כל לילה בממוצע כשעתיים שלוש

מהנפילה ההיא, יצאתי גם עם גיד מתוח, הרופא דרש להוריד מהלך, לא ללכת על עקבים, אבל אני מדוושת אל תוך החיים במלוא הקיטור, כמובן עם עקבים, אפשר לעכס בחינניות עם נעלי ספורט?

סובלת מכאבים , אבל ממשיכה בכוח האינרציה.

קוראת תיגר על הגוף שלי, הוא שיזדקן לו בשקט, אני ממשיכה בשלי.

מזגגת בטירוף בין העבודה, בנות ,בית והאני שלי.

הבית מוזנח הכביסה נערמת, הג'יפה מגיעה עד לתקרה.

נשאבת לישרא, מוצאת עצמי יותר מדי זמן במחשב.

 

החרוב רצה שאעשה אצלו את הכיפור, התלבטתי קצת בסוגיה עם אשתי והחלטתי שלא.

הבנות רוצות להיות בבית, להיפגש עם חברים ואני זקוקה קצת לפסק זמן.

התעייפתי ממני, מחכה בכיליון עיניים לבוא הכיפור.

מתכננת לקרצף את הבית,

לקפל כביסה,

לכבות טלפונים ,כולל אסמסים מוזרים באמצע הלילה,

לכבות את המחשב,

לסגור את הטלוויזיה,

פשוט להוריד מהלך

להיכנס למיטה עם כמה ספרים שהזנחתי

ולישון

ולישון

ולישון

להיות קצת עם הבנות, לדבר איתן, לשחק מונופול

לחזור לשפיות.

שיעבור לכם בקלילות,

ותשמרו על עצמכם

אוהבת

מוקה

 

נכתב על ידי , 30/9/2006 19:40  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gator ב-3/10/2006 23:53



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)