לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

הצלחתם להפתיע אותי !


בחיי שלא היה לי מושג, שמץ , רמז...ידעתי רק שאיריס ארגנה לה ולי משהו בסולו.

תגיעי בחמש וחצי לחוף הים של הרצליה, אפילו מקום מדוייק לא קיבלתי

ואותי הרי קל לרתום להרפתקאות, בטח ובטח,  אם איריס משתתפת בהן...

עוד בדרך החרוב שלי היה מוטרד מאיך אני הולכת על עיוור, איך אפשר להסביר לו, שאלך אחרי אישתי האהובה לאן שהיא רק תבקש ממני.

הרצנו כל מני השערות פרועות מה סאדו? אורגיייה? או סתם מסז' מפנק.

נאמר לי רק להתלבש יפה, "כמו לדייט, שהיא תוכל להדלק עליי"  

ואני אישה ממושמעת, התלבשתי יפה, חצי ציץ בחוץ, כמובן...(מצטערת אמא)

הגעתי למקום יפייפה שנושק לחוף הים ואיריס הובילה אותי עם הראש למטה,

נשבעת, שלא הצצתי.

גם כשראיתי אתכם עומדים בשורה, עדיין לא קלטתי, שהחבר'ה של הבלוגייה באו להפתיע אותי.

לקח לי כמה דקות להפנים ומייד התנפלתי עליכם בחיבוקים.

קודם לאיריס,שלמרות ההלם קלטתי את ההשקעה בארגון.

אח'כ לחברות המקסימות שהכרתי בישרא  לסופי , לנטע ולדפנה

אח'כ הייתי צריכה לנחש מי האנשים כלומר ניחוש וחיבוק ככה זה הלך...

את טנגו וה-שאקל זיהיתי מייד, את ג'י דוט כבר פגשתי ומי שבאמת הפתיעו אותי בבואם היו רונן, שאקטי , אלוניטה וסיטי.

אני חושבת, שהחיוך לא ירד לי מהפנים מגודל ההפתעה ומהפרגון של כולכם להגיע מכל קצוות הארץ לחגוג איתי.

 

חברים שלי, תודה היא מילה קטנטונת, אבל היא מעומק לבי...בטח ראיתם כי הוא כמעט הציץ מהחולצה

לסיטי המוכשר, שגם שר וניגן בגיטרה יכולתי לשבת ולשמוע אותך עד אור הבוקר

מתנה נפלאה, תודה.

לשאקטי, שלמרות שאנחנו לא מגיבות זו לזו, הגעת ושמחתי להכיר אותך.

לאלוניטה, מרחוק הגעת למרות שרק לאחרונה נשכח הוויכוח מעל דפי בלוג מסויים, כמה טוב שבאת, אני מאמצת אותך אלי ולחבורה שלי.

לרונן איזה איש מקסים, תודה גם על בחירת הספר...לא מחליפה...

לה-שאקל, נראה לי שהיה קצת בהלם ממני, אבל התגבר... לפעמים אני קשה קצת לעיכול...ואל תחשוב שלא שמתי לב, שאתה חתיך

לנטע המדהימה, שמצחיקה אותי כל פעם מחדש בתום וביופי שלה...רק שתדעי שיש לך בעל חתיך וילדים מדהימים.

לטנגו, שכל הערב לא הפסיק לחייך...חמוד...תודה שבאת.

לג'י-דוט, שהגיע מהצפון הרחוק, אחרי לילה ללא שינה...יש לך מזל שאני לא מתעסקת עם צעירים... 

לאלוניטה, שהגעת, לקחת פיקוד על ההזמנה של האוכל ובעיקר על החברות הזאת, שצומחת בין שתינו.

לסופי, שכמעט והבריזה, בגלל יום-הולדת משפחתי...יש לך מזל..בחיי שהייתי נותנת לך מאכות אם לא היית מגיעה ואת נראית נפלא יפה וזוהרת.

ליוסי הפרטי של איריס, שהגיע עם האורגן וקיבל את פניי בנגינה.

עכוזתי, אל תחשבי שבלהט השמחה לא שמתי לב, שדפקת נפקדות , חכי חכי שנפגש...

לחרוב הפרטי שלי, שכסס ציפורניים בביתו ואני שכחתי לסמס לו מה קורה, שטויות ,אח'כ פיציתי אותו על ההמתנה ,עם המתנה של דפנה .

ואחרונה חביבה לאישתי היפה והמדהימה.

תודה, עכשיו אני מודעת לרמת הקושי בארגון המפגש המורכב הזה, כמה זמן ואנרגייה הוצאת בעבורי.

הלב שלי מתפקע מאהבה אליך, בסוף תהייה לי מרפסת כמו שלך...

מה שאכתוב ישמע קיטש, אבל שיהיה...

את אישה גדולה מהחיים בנתינה, באהבה, בפרגון , בחוכמה וביופי , אשרי לי, שזכיתי בחברות שלך.

 

תודה חברים, פעם ראשונה בחיי, שעושים לי מסיבת הפתעה והיא יצאה מוצלחת ביותר. זה יום-ההולדת הראשון בחיי, שהוא מלווה בחגיגות רבות וזה עושה לי טוב בלב.

 

אוהבת מאוד

מוקה

 

 

נכתב על ידי , 13/10/2006 08:10   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-18/10/2006 13:45



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)