לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מרק עדשים כתום


בישול הוא סוג של תראפייה בשבילי.

תמיד כשאני מוטרדת, אני שמה לי דיסק, שאני אוהבת ונכנסת למטבח ומבשלת מה שאני מוצאת לי במגרות או במקרר והאמת, שיוצאים לי מאכלים נהדרים מבלי להתכוון בכלל.

בכלל ככל שרמת המוטרדות שלי גבוהה, כך המאכלים יוצאים מוצלחים מוזר, אבל ככה זה.

 

כבר יומיים שאני מרחפת לי באיזו בועה, מנסה לגרש את מה שמטריד אותי, יודעת בדיוק מה מציק לי ובכל-זאת מסרבת להכנע, כי לא מתאים לי להיות במשבצת הזאת.

אז, יאללה אישה למטבח

 

שתי כוסות עדשים כתומים  לשטוף ולהשרות במים פושרים.

בנתיים ,שני בצלים גדולים לחתוך לטבעות דקות ולהזהיב בסיר עם שמן זית.

מוסיפים את העדשים לסיר ומעליהם מים רותחים (תלוי ברמת הסמיכות הרצוייה )

אבקת מרק בצל (שתיים שלוש כפות)

פלפל

מעט מלח

כמון

לערבב ולתת למרק להתבשל על אש קטנה.

 

הטלפונים מטרטרים לי, אבל אני בהתנתקות, רק אני והמרק שלי

 

כשהעדשים מתרככים, אני מוסיפה שמיר קצוץ דק, ככה גם הריח וגם הטעם של השמיר נשאר במרק.

וממש לפני, שאני מכבה את האש, אני מוסיפה חופן של אטריות ביצים וסוגרת את המכסה

שינוח לו המרק עם כל המרכיבים.

 

שוב יש טעם של חורף בבית

ואני פרקתי תסכולים, בסירים

בתיאבון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2006 20:21  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-23/10/2006 13:44



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)