לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מזל שזו לא מערכת יחסים....


הכרתי אותו במפגש בין שתי קבוצות חברים, ה"מנהיגים" שלנו החליטו שעלינו להתערבב, אולי כדי ליצור קבוצה גדולה יותר.

אני הגעתי  למקום ההוא על-יד האגם ומייד קלטתי אותו עומד. זוכרת שאמרתי לחברים שעמדו לידי, "זה מוצא חן לי" ומייד שעטתי קדימה כדי להתערבב איתו ,כמצוות חכמי השבט.

החלפנו כמה מילים, רקדנו קצת , צחקנו  וסיימנו את הערב יחד.

אח"כ נודע לי, שגם הוא סימן אותי, בתחילת הערב.

 

כמה מאצלכם הרימו גבה, איך ה"תפוזינה" כדבריכם, חטפה לכם את הכי נחשק בחבורה, אבל שטויות, הם סיננו מתחת לשפם, (תעשו שפם ושחי ,מגעילות) זאת לא תהייה מערכת יחסים

סתם סטוץ.

 

למחרת לקחתי אותו לפיקניק עם החברים שלי, שם מייד מישהו קפץ להזהיר  אותי מפניו, הוא הרי טורף, צייד, אף פעם לא מתעכב יותר מיום-יומיים- את תתרסקי – הזהיר אותי.

 

אבל זאת ממש לא מערכת יחסים, כי מאז אנחנו רק מדברים כמה פעמים ביום, בכל אמצעי התקשורת שיש, נפגשים, חוגגים יחד שבתות וחגים, אבל תרגיעו, כי זאת ממש לא מערכת יחסים.

 

והוא מוסיף לקבל ריקושטים מהחברים שלו, שנורא מפרגנים לו ואומרים לו, "תצא מזה, זה לא מתאים לך להיות קשור למישהי אחת", תרגיעו חברים, כי זאת לא מערכת יחסים, אנחנו רק צוחקים יחד, משתפים זה את זו בכל מה שקורה לנו, מתייעצים, מזדיינים כמו ארנבים, אבל ראבק, תרגיעו, זאת ממש לא מערכת יחסים.

 

ויש לנו לילות קסומים, בהם  אנו ערים עד השעות הקטנות של הלילה, מדברים,

אוכלים, אוהבים  משתטים ושוב אוהבים  ולא מרגישים עייפים, אבל לא, זאת לא מערכת יחסים.

 

ובעיקר אנחנו צוחקים מכל הניסיונות מכאן ומשם להדוף, לקלקל, לסכסך,כי זאת לא מערכת יחסים.

 

כי לא החרוב ולא אני מוכנים, שיתייגו אותנו באיזה תבנית, שתהייה נוחה למישהו מכם.

אנחנו באנו בשביל הסטוץ ונשארנו בגלל האהבה

חיים את היום, על המחר לא מתחייבים,

רק רוצים, שתצאו לנו מהתחתונים,

כי זה ממש לא עניינכם, אם זאת כן או לא , מערכת יחסים.

 

נכתב על ידי , 25/10/2006 00:16  
135 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-30/10/2006 23:53



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)