לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

המכתב שלא נשלח


לפרוייקט הנפלא של אישתי

 

אני רוצה לזכור........

 

אני רוצה לזכור איך הרגשתי כשראיתי אותך בפעם הראשונה.

אני רוצה לזכור, את הרעד, שאחז בי בפעם הראשונה שעשינו אהבה, אצלי בבית על הרצפה בסלון.

אני רוצה לזכור, את הנסיעה לאילת, את הרגעים שבהם לא הפסקנו לצחוק ולהשתטות.

אני רצה לזכור, איך כמעט וגידלנו את הילד שלנו, איך שהוא כמעט יצא עם עיניים ירוקות כמו שלך ושיער שחור כמו שלי.

אני רוצה לזכור, איך הרגשתי בשנייה לפני שראיתי אותך.

אני רוצה לזכור, איך שתמיד הייתי בטוחה, שמעל הכל, אתה החבר שלי

אני רוצה לזכור את ראש השנה, שבילינו יחד בחיק משפחתך.

 

אבל מה שנצרב לי בזיכרון הוא אותו יום מר, שגיליתי, שאתה בוגד בי עם אחרת

ובאתי והתעמתי איתך ואתה הבטת בי באותן עיניים שכה אהבתי ושיקרת במצח נחושה.

אני זוכרת איך באותו יום מר הקערה התהפכה על פיה ואתה, שהיית האוהב, הפכת לאוייב.

אני זוכרת איך באכזריות רבה ניסית לפגוע בי, בכל דרך אפשרית.

אני זוכרת איך התחברת לחברה שלי לשעבר, קנית את כל השקרים שלה  ויחד יצרתם את ברית השטן כנגדי.

אני זוכרת, מה נאלצתי לעשות בשביל להבהיר לך, שאין אני רוצה להיות איתך בשום קשר יותר מעתה ועד עולם.

אני זוכרת, איך לא השכלת לסיים אהבה כה יפה בצורה יפה.

אני זוכרת, שהצלחת להרוג כל רגש שהיה לי כלפיך.

היום אני כמעט ולא זוכרת אותך.

היום אני זוכרת, איך מישהו אחר תפס את המקום שלך בלב שלי.

 

היא חברה שלי  בפוסט, שנוגע במיוחד, היא גם זקוקה מאוד לחיבוק של כולכם בימים אלה....

 

נכתב על ידי , 5/12/2006 17:52  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של de vinchi ב-22/12/2006 12:41



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)