לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

אחוות הבלוגרים


התגעגעתי אליכם, לישרא שלי, לבית השני שלי, לחברים הכי טובים שלי.

זר לא יבין זאת, את ההתחברות לקליקת הבלוגרים.

נשמע הזוי משהו, לקרוא למקום וירטואלי "בית", לקרוא לאנשים, שאתה  מכיר, רק בכינוי ,"חברים".

אבל באופן הכי טבעי שיש, ישרא זה בית ואתם הפכתם להיות החברים הכי טובים שלי.

וכשאני נכנסת הביתה, אני מייד בודקת מה שלום כולם, בפרט אם ה"אחים הקטנים", לא מדוכאים, אם עבר על אישתי יום טוב בעבודה, והאם בעלי הוירטואלי מרגיש טוב , בודקת קצת מה מצב אצל החברות שלי, עכשיו הפולניה יכולה להירגע

כי כל אחד מכם, על שלל גווני, הגיל, המין, הסטטוס המשפחתי, אופן התנסחותו, אורח חייו, כולכם אהובים עלי.

 

להיות בלוגר, זה לשים מסכה אחת, אך לקלף מאה אחרות.

חלקתי אתכם רגעים יפים, מכוערים, עצובים, שמחים.

חלקתי אתכם חוויות, מחשבות, תשוקות, פחדים, לבטים.

ואתם, תמכתם, יעצתם, בכיתם, צחקתם, הזדהתם איתי.

 

הוירטואליות התערבבתה עם המציאות, לאחר שפגשתי כמה מכם (הרבה מכם  )

ונוצרו לי חברויות כל-כך יפות, חוויתי חוויות מסעירות (כן, מסעירות ובעינויים לא מגלה יותר מזה...)

 

ועכשיו, בעומדי על הפודיום, מצלמות מתקתקות מכל עבר, הרי זכיתי להיות אשת השנה ע'פי מגזין "טיים".

תודה לכם חברים יקרים,

תודה לך בתי בכורתי, על הדחיפה לכיוון ישרא.

תודה לאישתי שעומדת לצידי, גם בימים קשים.

ותודה לי, שאני אני, אני אוהבת אותי (רוב הזמן...  )

 

שבת חמימה וטובה

          

 

נכתב על ידי , 29/12/2006 10:10  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-2/1/2007 16:44



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)