לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

פולניה עדלאידע


לא חובבת במיוחד את חג פורים, לא ברור לי אפילו למה, אולי משום שהגנים הפולנים שלי מתנגדים לחג שכולו שמחה וששון.

החג הזה מלחיץ אותי והשנה כפליים.

 

השנה הגדולה שלי מופיעה בתהלוכת העדלידע, שבחולון.

היא קבלה תלבושת, דגל והוראות להגיע למפגש ביום ראשון בשעה תשע וחצי בבוקר.

נאמר להם להגיע ללא מים, ללא טלפון נייד .

כששאלתי מתי ואיך היא תשתה הבת שלי, קבלתי את התשובה הכי ישראלית שיש, אנחנו נסתדר, ידאגו לבנות.....ברור לכולנו שזה הרגיע אותי כמו נפנוף של דגל אדום לשור זועם.

הילדה תתייבש מהשעה 9 וחצי התהלוכה מתחילה ב 12 לאורך 4 ק'מ בלי אוכל ושתייה?

הלוווו, "אר יו טוקינג טו מי" ?

 

אז, אם תראו איזו אמא מוטרפת שרצה עם ליטר וחצי של מים בצד ,תדעו שזאת אני רצה לאורך המסלול ומשקה את הבת שלי

ו..... אני בטוחה שתזהו את הילדה שלי מבין כל הצועדים...היא הכי יפה, הכי מוכשרת והכי הכי דומה לאמא שלה...

 

ועכשיו אני הולכת לנעול את נעלי הריצה שלי, את ה"סופגלו" והולכת להדבק לעדלידע הכי יפה בארץ.

 

מוקה חולונית גאה...

 

נכתב על ידי , 4/3/2007 10:46  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעט אחרת ב-8/3/2007 18:25



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)