לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

כועסת


כל-כך כועסת, שקשה לי לנשום.

 

מגדלת לבד, אבל ממש לבד את שתי בנותיי, הי"ד לא שותף, הפנמתי את זה מזמן.

אבל לפעמים, הרבה לפעמים, אני מוצאת את עצמי תוהה, למה...למה לבנות הכי מדהימות שיש ביקום מגיע מן אבא שכזה.

ואם אלוהים החליטה להעניש אותי על אי אילו חטאים, שתצא "גבר" ותעניש אותי, שתתמודד איתי, לא איתן.

כי אחרת איך היא שלחה להן אבא, שיש לו הכל חוץ מאינסטינקט אבהי.

שמתעלם מהן, שלא מתקשר, שלא עומד בזמנים, שלא לוקח אותן לשבתות, לא מתקשר בימי הולדת, שעד שהוא לוקח אותן, הוא מצליח לריב איתן ולקומם אותן עליו.

 

וזה שאנחנו הפנמנו שהוא לא אבא, זה לא עושה את זה כואב פחות. כי יש רגעים שהן שואלות למה ולי אין תשובה.

יש רגעים שאני תוהה , מה הוא לא חושב שיש מסיבת פורים בבתי -ספר, הוא לא חושב אולי להציע לבוא, לצלם אותן?

הוא לא חושב, שבימי שלישי, שהוא מואיל לפעמים לקחת אותן לשעה וחצי, שצריך גם לתת להן ארוחת ערב.

כואב לי שהן חוזרות מורעבות ומתנפלות ישר על המקרר.

מתכווץ לי הלב, שהגדולה מפטירה כאילו כלאחר יד, "אבא אפילו לא ידע שהופעתי בעדלידע".

 

וחוץ מלדפוק את הראש בקיר ממש אין לי מה לעשות.

מיציתי את כל דרכי הגישה אליו, בטוב, ברע, באיומים, בתחנונים, בלערב בני משפחה, בלדבר על לבו, אבל איך אפשר לדבר אל אדם שאין לב בקרבו?

 

לפני חודשיים תמה לשמחתי, ההתנהלות המשפטית שבניינו הסכמים נחתמו, פסק דין ניתן שחור על-גבי לבן, בנוכחותו, בהסכמותו, במעמד שופט מכובד, אבל מאז הוא רק מצפף, לא עומד בתשלומי מזונות ורק הטלפונים שאני עושה כדי להשיג את שמגיע לי ע'פי חוק, כבר עולים לי יותר מהמזונות המחורבנים שלו.

 

ובנתיים אני אמורה לגדל את בנותיי בשפע, בשמחה ובאושר, כדי לא לחרפן אותן כליל ורק האנרגיות שאני מוציאה כדי לשדר "עסקים כרגיל", מכלה את כוחותיי.

 

והיום אני כועסת וכל-כך עייפה, שפשוט בא לי להכנס למיטה, להתכסות ולשכוח את כל הכאב הזה, שחותך לי את הלב לחתיכות קטנות.

 

נכתב על ידי , 6/3/2007 12:36   בקטגוריות מתבחבשת עם עצמי ):  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-9/3/2007 10:40



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)