לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

תמיד אישה


השווה הזאת, הזכירה לי שהיום הוא יום האישה שלי ומייד אלפי מחשבות התרוצצו במוחי ואתגרו אותי לכתוב.

 

אנחנו כבר במקום שאי אפשר לעצור אותנו, נכון שיש מקומות שאין עדיין שוויון (בעיקר בשכר  ),

אבל אנחנו שועטות קדימה בעוז ואין מי שיעצור אותנו.

אני גדלתי כבר בדור של פמיניזם ,אבל מתון, בו לכל אישה הייתה מן תקרת זכוכית שלא ניתן היה לעבור אותה.

אני מביטה על הנשים היום, הן שועטות בעוז, מנתצות כל תקרת זכוכית כדי להתקדם הלאה, אבל באיזה מחיר?

לעיתים במחיר הנשיות.

 

רוצה להיות מוערכת בשל כישוריי, אבל לא לרכוש לעצמי התנהגויות של גבר.

זוכרת שלפני כמה שנים פגשתי באישה מאוד מצליחנית, שניהלה חברה גדולה, המפגש איתה היכה אותי בתדהמה, לא משום שהתפלאתי על הצלחתה, אלא משום שהיה לי קשה לראות בה אישה. לשבריר שנייה חיפשתי בלמטה שלה איזה בולבול לתפארת מדינת ישראל,  כי כל ההתנהלות שלה שידרה גבריות.

ממש אישה עם ביצים, אבל אני רוצה להיות אישה עם ביציות.

רוצה שתהייה לי לגיטימציה להיות אישה על כל המשתמע מכך

 

הפמיניזם לקח גם את הגברים שלנו למקומות, שלעיתים קשים לי לעיכול.

הגברים שלנו כבר לא בוכים בלילה, הם מתייפחים יחד איתנו בסרט בנות,

הם חולקים איתנו את הקרם לילה ואת השעווה לתלישת שיערות

 

והיום יותר מהכל אני רוצה להמשיך להיות אישה כמו שאני יודעת להיות

אני רוצה להיות שונה מן הגבר שלצידי, שונה אך לא פחות שווה....

אני רוצה את הגבר שלי גבר וכמה תלתלים בחזה שלו ממש לא מפריעים לי, להיפך

ובשעה שאני מתייפחת בסרט בנות, אני מצפה שהוא יקיף את כתפיי הדקות בזרועותיו החסונות ולא יחסל לי את כל הטישו.

אין לי בעיה, שהוא לא יבין בפרנץ ובמניקור, אבל הכי חשוב שיבין איך לאהוב ולהעריך אותי כאישה.

אין לי בעיה אם הוא לא יהיה מחובר כל היום לצד הנשי שלו, אם הוא ישכיל להיות מחובר לעצמו ואלי.

היום אני רוצה את הכל, גם את ההטבות של הקידמה, אבל גם לא לשכוח שיש הבדל בין גבר לאישה

וטוב שכך!

 

יום האישה הבנילאומי, שמח ,אחיות שלי

 

 

 

*** עריכה מאוחרת

האיש המדהים הזה רוצה לעזור לחבר, כל בנות ישראל הכשרות והצנועות מתבקשות לפקוד את בלוגו

נכתב על ידי , 8/3/2007 16:17   בקטגוריות פמיניזם ע'פי מוקה  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בניטו ב-11/3/2007 18:10



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)