לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

ספרים רבותי, ספרים....


 

באופן הכי פרדוקסאלי זה ממש לא מלחיץ אותי אם אוכל להישאר עם ספר אחד.

כי כל-כך הרבה ספרים, שחלקו את חיי, כל חיי ,נטמעו בי.

 

 

כילדה הייתה לי תקופת התולעת,שבה הייתי הולכת להחליף ספר בספרייה וכבר בדרך הייתי שותה אותו בצמא, גם כשגיליתי את נפלאות המין השני    וכבר קראתי פחות בקדחתנות, עדיין לא הפסקתי לחלוק את חיי עם ההמצאה הכי נפלאה שהאדם יצר.

איך אפשר לשכוח את תקופת ההרפתקאות שלי עם "חסמבה", (מוסינזון) השביעייה הסודית,(בלייטון)

או את פצפונת ואנטון של קסטנר .

נשים קטנות ריפדו לי את ההתבגרות ברומנטיקה אינסופית

ואנקת גבהים של ג'יין אייר גרררררררר

ו......... ו........... ים של ספרים צפים ועולים בכל ספר תקופה

 

אחד הספרים שללא ספק השאיר בי חותם ניכר עד היום הוא "בשם כל בני ביתי" של מרטין גריי. אני חושבת שהוא היה אחד ממעצבי ההכרה שלי כאדם בוגר.

 

היום יש לי תקופות בהן אני קוראת פחות, אבל תמיד אני מוצאת עצמי חוזרת לאחת האהבות הכי מרגשות של חיי.

במיוחד אהובים עלי היוצרים הישראלים כמו: יוכי ברנדס, רינה פרנק מיטרני, אלונה קמחי, מאיר שלו,  דוד גורסמן, רחל, מאיר ויזלטיר, רוני סומק, סמי מיכאל, רחל שפירא, נתן יונתן , לאה גולדברג, שולמית לפיד ו....זה פשוט לא נגמר....

אחד הספרים שתמיד נמצא בשידה על יד מיטתי ואני תמיד חוזרת אליו בקריאה שוב ושוב ובכל פעם מגלה מחדש את נפלאות הכתיבה, הוא התנ"ך כמובן. דווקא הצימצום שבו, המינימליסטיות, מביעה בעיני עושר רעיוני אדיר.

 

כי אין, אבל ממש אין דבר טוב יותר בעולם (בעצם יש ,אבל זה לא הנושא כרגע ) כמו להתכרבל עם ספר טוב ביד להתמכר ולהתקמצן על כל דף שעובר....

 

נכתב על ידי , 14/3/2007 19:41   בקטגוריות ספר זה כל הסיפור...  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-21/3/2007 13:34



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)