לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

בין השוקולד לוניל


הרהורים של אישה על המותר, על האסור ועל מה שבניהם...
Avatarכינוי: 

בת: 63

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

עונת המציאות


 

מאוד אוהבת את העונה הזאת, לא רק משום שמזג-האוויר מתחיל להתחמם ואני מתחילה להפשיר, אלא משום שלקראת פסח יש המון ג'אנקיאדה בחוץ .

אחד התחביבים שלי הוא לאסוף כל מיני רהיטים מעץ, לתקן, לשפץ ולצבוע.

עם הזמן פיתחתי מיומנות בלתי רגילה, שמאפשרת לי במבט קצר לדעת כבר אם יש לג'אנק הזה פוטנציאל, או שמוטב לו לנוח על משכבו בשלום.

 

הבנות אומרות שאני עושה להן בושות כל פעם שאני סוחבת לבית איזה כסא פצוע, או איזו שידה חולה, כדי לרפא אותה.

אבל אין דבר גורם לי יותר עונג מלקחת רהיט כזה שנזרק כלאחר יד ולהביא אותו לידי רהיט אטרקטיבי ובעל שימוש.

ופעם כשאני אהיה גדולה, אני בטח אהיה נגרית ואז אני ארכוש לי את כל המכשירים, שאני מזילה על ידם ריר באייס .

 

ויאללה לפינת השוויץ..

 

זה היה חלק מארון שנזרק בחוץ ואחרי שיפוצון עשיתי לו הסבה למתלה ל"יהלומים שלי"



 

וזה ה"מאסטר פיס" שלי ,שידה שהייתה פעם של סבתי ומצאתי אותה זרוקה בחצר אצל אמי, כאן נדרשה עבודת שיפוץ מאסיבית יותר להפוך אותה לראוייה. ועל-כך גאוותי, כי זו מזכרת נפלאה מסבתא...



 

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2007 15:10   בקטגוריות הג'אנקיידה של מוקה  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של who cares.. ב-22/3/2007 22:07



31,864
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Moca אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Moca ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)